Вече Със Спортен филтър И Гърне! + снимки !!!

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
alex_zazy
Мнения: 1045
Регистриран на: Пет 20 юни 2008 6:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен Golf 2 GTI 8v 1990г. черен брикет!

Вече Със Спортен филтър И Гърне! + снимки !!!

Мнениеот alex_zazy » Пет 21 ное 2008 18:04


Здравейте колеги Голфи вече е обзаведен с спортно гърне задно фи 50 вход 2 по 50 изход. И спортен филтър въздушен коносовиден със собственоръчно правен предходник за дебитомера.

Впечатления:


1. Шум. (иделано)

2. По добър респонс

3. Повече ряз

4. По бързо развъртане

5. Двигатела диша по добре


П.С. Незнам дигнала ли се е мощноста но определено поведението на колата повече ми харесва!!!

Вие какво мислите? Какви впечатления имате?


Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
:yeaha:

Последна промяна от alex_zazy на Нед 23 ное 2008 11:52, променено общо 3 пъти.




Потребителски аватар
luboveliki
Мнения: 1257
Регистриран на: Пон 11 дек 2006 22:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот luboveliki » Пет 21 ное 2008 19:47


Колко теми ще пуснеш колега ???:да: за изброените неща според мен си внушаваш!!!!Ако е вярно да слагаме на всички коли спортни филтри и гърнета...................шегувам се


Потребителски аватар
alex_zazy
Мнения: 1045
Регистриран на: Пет 20 юни 2008 6:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен Golf 2 GTI 8v 1990г. черен брикет!

Мнениеот alex_zazy » Пет 21 ное 2008 19:58


Ми ще пускам като се намира някои да миги закатинарва!!! Иначе в Плевен почти няма автомобил на 100тина коня дето да не реве и т.н. да не говорим за изкюченията!!!

Последна промяна от alex_zazy на Нед 23 ное 2008 10:59, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
BS
Мнения: 605
Регистриран на: Пон 05 май 2008 16:46
Автомобил: A6
Двигател: BAU
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BS » Пет 21 ное 2008 23:13


Браво,вече си много вървежен .... :roll:
п.с. не се сдържах,сори за офф mhihi


Потребителски аватар
valkilmera
Мнения: 800
Регистриран на: Съб 07 юни 2008 22:58
Автомобил: Golf3 4 Audi A3
Двигател: ABS AZD 8P
Местоположение: Русе.... Golf 3 1,8mi.ABS 1992g,Passat1,8 RP.1990g

!!!

Мнениеот valkilmera » Съб 22 ное 2008 1:08


Колега! Я кажи как направи "играта" с Филтъра,как излъга дебитомера или как се казваше там онова нещо дето прилича на клапан,закрепен на Кутията на Филтъра!!!
И аз искам конусен филтър ама ме спряха заради тази причина!!! :да:


Потребителски аватар
martin_ganev
Мнения: 327
Регистриран на: Сря 16 яну 2008 22:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Мнениеот martin_ganev » Съб 22 ное 2008 14:20


колега има и панелни спортни филтри не е казано 4е трябв да е конусен.вземи си понелен на мястото на оригиналния и готово


Потребителски аватар
daniel_gpower
Мнения: 182
Регистриран на: Съб 01 дек 2007 19:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Re: !!!

Мнениеот daniel_gpower » Съб 22 ное 2008 15:53


valkilmera написа:Колега! Я кажи как направи "играта" с Филтъра,как излъга дебитомера или как се казваше там онова нещо дето прилича на клапан,закрепен на Кутията на Филтъра!!!
И аз искам конусен филтър ама ме спряха заради тази причина!!! :да:
колега имам такъв преходник който се акрепва за дабитомета ако искаш пиши на лично да се разберем


Потребителски аватар
alex_zazy
Мнения: 1045
Регистриран на: Пет 20 юни 2008 6:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен Golf 2 GTI 8v 1990г. черен брикет!

Мнениеот alex_zazy » Съб 22 ное 2008 20:05


Ка да ви кажа карах малко без никакъв филтър за да разбера как горе доло ще е със панелен и нямаше никаква разлика нито в бръмчене нито нищо и за тва си сложих конусен че и без това кутията ми е нацепена от секаде одавна съм спял да я лепа че ми писна!!! Махнах я се ша я не *ба в буклука!!!


Потребителски аватар
Жоро
Мнения: 418
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 20:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Дупница

Мнениеот Жоро » Съб 22 ное 2008 20:40


alex_zazy,моля те,погледни на твоя двигател къде точно във всмукателния колектор влиза маркуча за картерните газове от капака на клапаните - преди или след дроселовата клапа.Прощавай,че пиша извън темата.


Потребителски аватар
alex_zazy
Мнения: 1045
Регистриран на: Пет 20 юни 2008 6:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен Golf 2 GTI 8v 1990г. черен брикет!

Мнениеот alex_zazy » Съб 22 ное 2008 20:46


Ми преди е и най-яко беше като ми се скъса платното на вакумниа бензинов регулатор а вакума му влиза точно до картерните газове да видиш каква кал от тях и бенз се получаваше и за каква игра на обороти говорим!!!



Влиза в дросела точно преди малката клапа


Потребителски аватар
stoqn_g60
Мнения: 4380
Регистриран на: Чет 31 май 2007 14:13
Автомобил: Audi 80
Двигател: ADA
Местоположение: у Софията

Мнениеот stoqn_g60 » Съб 22 ное 2008 20:58


за "Тунинга" си приятел :idea:


Потребителски аватар
Жоро
Мнения: 418
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 20:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Дупница

Мнениеот Жоро » Съб 22 ное 2008 21:03


Интересува ме,заради показаното на снимките - картерните газове са пуснати навън,премахнат е клапана за празен ход и е направен байпас,който обаче не ми е ясно защо свързва отвора на клапана за ПХ и отвора за картерните газове,а не е поставен като клапана за ПХ?! :roll:
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение


Потребителски аватар
alex_zazy
Мнения: 1045
Регистриран на: Пет 20 юни 2008 6:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен Golf 2 GTI 8v 1990г. черен брикет!

Мнениеот alex_zazy » Съб 22 ное 2008 21:15


Ми от дросела регулираш въздуха от болчето и можеш да нястроиш ПХ ако влезе на мястото на моторчето ще са високи оборотите и нямат настроиване. Тва е добра идея и мисла да я пробвам ако се утопли времето!!!


Потребителски аватар
alex_zazy
Мнения: 1045
Регистриран на: Пет 20 юни 2008 6:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен Golf 2 GTI 8v 1990г. черен брикет!

Мнениеот alex_zazy » Нед 23 ное 2008 10:54


Ето и снимчици на 1 мнение


didddko
Мнения: 7
Регистриран на: Пет 21 ное 2008 23:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот didddko » Нед 23 ное 2008 18:00


много са ти важни КЮНЦИТЕ на тебе та висиш в тоя раздел. Нема ли кои да го премести колегата и да не ни занимава с неговите глупости в този раздел. Сори ама не си за тук. :oops:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта