След като стана ясно, че трябва да сменям перката на студената част на турбото се чудя дали да не го направя така нареченото "хибридно турбо".
Какво имам на предвид... запазвам топлата част на моето което е доста добре, никакъв луфт, не бара маслото и на студената част да сложа перка от турбо което е на 2.5TDI. Извинявам се, че не говоря в модели на турбота, защото след като прочетох една дузина теми видях, че всички сте доста запознати с тях, за разлика от мен. Намерил съм човек който се занимава само с турбота, увери ме, че може да сложи такава перка на турбото като разтържи вътрешния диаметър на студената част за да събере по-голямата перка. Това с цел да нямам преправяне и всичко да си остане що годе фабрично.
Та... въпроса е някой правил ли е подобна сглобка? Мисля, че не би трябвало да има проблем... но все пак искам да чуя мнения, :) ще има ли ефект, ще има ли лаг, на колко да го направя да надува?
Друг нюанс е ако това турбо стане какви дюзи и разпръсквачи да сложа? Ако сложа по-големи дюзи и хубави разпръсквачи няма ли да се наложи да сложа по-голям интеркулер за да го охлаждам това турбо?
Буталото на помпата трябва ли и то да се бута? До какъв дебит на дюзите издържа всъщност базовото?
Чипа е ясен на края...
Какви последствия/проблеми мога да очаквам след тези промени?
Какво ще се изкара на края?
Не се стеснявайте да говорите, всякакви мнения и съвети ще бъдат взети под внимание
