съединител за vr6 подсилен

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
kire_tdi
Мнения: 21
Регистриран на: Нед 28 окт 2007 13:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

съединител за vr6 подсилен

Мнениеот kire_tdi » Вто 02 дек 2008 18:26


здравеите колеги някои знае ли някои съединител подсилен за вр6?колата ми е 1.9тди.ахф има доста подобрения и за сажаление не издържа и от вр6




Потребителски аватар
tns
Мнения: 391
Регистриран на: Нед 23 сеп 2007 19:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот tns » Вто 02 дек 2008 22:39




Потребителски аватар
nero
Мнения: 3121
Регистриран на: Чет 19 май 2005 12:08
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот nero » Вто 02 дек 2008 23:06




Потребителски аватар
tns
Мнения: 391
Регистриран на: Нед 23 сеп 2007 19:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот tns » Вто 02 дек 2008 23:19


nero написа:http://www.autotech.com/products_driveline.htm

http://www.bahnbrenner.com/vw_audi/cate ... rt=9&ind=0


:да: всичко е въпрос на избор и средства.


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cordoba16vt » Сря 03 дек 2008 14:21


пиши ЛС на KILLER GTI


Потребителски аватар
tosho_vr6
Мнения: 203
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот tosho_vr6 » Чет 04 дек 2008 0:15


сложи си керамичен съединител и притескател LUK и всичко ще е наред пробвал съм на 350кс държи а твоя дизел не вярвам да е повече че да не издържи съединителя :D


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Чет 04 дек 2008 0:30


tosho_vr6 написа:сложи си керамичен съединител и притескател LUK и всичко ще е наред пробвал съм на 350кс държи а твоя дизел не вярвам да е повече че да не издържи съединителя :D


Само пропускаш , че не конските сили а торка е това което убива съединителя и троши скоростите. Понякога може да се изуми човек от нютоните дето се вадят от пипнани 1,9 и 2,0 ТДИ ++

РАСО


Потребителски аватар
tosho_vr6
Мнения: 203
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот tosho_vr6 » Чет 04 дек 2008 0:35


paco написа:
tosho_vr6 написа:сложи си керамичен съединител и притескател LUK и всичко ще е наред пробвал съм на 350кс държи а твоя дизел не вярвам да е повече че да не издържи съединителя :D


Само пропускаш , че не конските сили а торка е това което убива съединителя и троши скоростите. Понякога може да се изуми човек от нютоните дето се вадят от пипнани 1,9 и 2,0 ТДИ ++

РАСО

едвали е минал 500нютона и с кутия от абф съм и държи след малко доработки вътре в нея :)


kire_tdi
Мнения: 21
Регистриран на: Нед 28 окт 2007 13:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот kire_tdi » Чет 04 дек 2008 0:38


тя кутията вече се чува доста но тоя съединител още в 2000 оборота и го пали :cry:


Потребителски аватар
tosho_vr6
Мнения: 203
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот tosho_vr6 » Чет 04 дек 2008 0:40


сложи какво то ти казах и няма да збъркаш око минеш 600 нютона тогава подсили и притескатела задължително ако имаш възможност финансова направи го още сега за да нямаш ядове по нататък


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Чет 04 дек 2008 0:47


нали този вьпрос го бистрихме на шампионата
мислих че киро е взел мерки
тошко как си с тампоните


kire_tdi
Мнения: 21
Регистриран на: Нед 28 окт 2007 13:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот kire_tdi » Чет 04 дек 2008 0:49


с керамичния не е ли малко кофти градско аз го мисля вече тоя вариянт


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Чет 04 дек 2008 9:40


Колега..не си за керамика а за кевлар или нещо от сорта и трябва да е с демпфери че все пак си дизел.

РАСО


Потребителски аватар
tosho_vr6
Мнения: 203
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот tosho_vr6 » Пет 05 дек 2008 10:50


kombito-tdi написа:нали този вьпрос го бистрихме на шампионата
мислих че киро е взел мерки
тошко как си с тампоните

момчето до си сложи керамика с демфери за да не му тресе като тръгва
а за тампоните за сега съм добре търся разглобен мотор от вр6 трябват ми някой чаркалаци ако знаеш нещо пиши


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Съб 06 дек 2008 9:08


колата е в сопот
ходих двигателя е на колата
0888 58 88 79 Коичо се казва собственика на моргата



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта