От турбокомпресор(турбо) да се направи Centrifugal supercharger
като гледам работи на сухо
Възможно ли е ?
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Възможно ли е ?
То е възможно ама не в домашни условия.
- ANDREYO
- Мнения: 1763
- Регистриран на: Сря 02 мар 2005 11:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: DUB SQUAD
- Контакти:
Re: Възможно ли е ?
Е то е ясно че нема да е в домашни ама по натам?
- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: Възможно ли е ?
В никакъв случай това не може да работи на сухо , има си масло вътре. Трудната част е да приспособиш студеното тяло на турбото към редуктора както е на снимките а също така и оста.
- ANDREYO
- Мнения: 1763
- Регистриран на: Сря 02 мар 2005 11:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: DUB SQUAD
- Контакти:
Re: Възможно ли е ?
Да приемем че се ползва кожуха на студената част и перката но с нова ос как ще се сметнат зъбчатките ?
- kav4o
- Мнения: 921
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
- Автомобил: VW Golf MK2
- Двигател: ABF 1988
- Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet
Re: Възможно ли е ?
Дивак, не се занимавай с глупости-направо мушкай голяма турбина
- simeon40
- Мнения: 187
- Регистриран на: Пет 27 мар 2009 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Града на дупките
Re: Възможно ли е ?
И какъв е въобще смисъла да се направи ?
- Vento
- Мнения: 2876
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
- Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
- Двигател: ABS+ABF+ABV
- Местоположение: Пловдив
Re: Възможно ли е ?
Хибрид между турбина и компресор, с предимствата на всяко от тях.
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Възможно ли е ?
ANDREYO написа:Да приемем че се ползва кожуха на студената част и перката но с нова ос как ще се сметнат зъбчатките ?
Ше играеш със шайбите отвън.
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12508
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Възможно ли е ?
leonardo_vd написа:ANDREYO написа:Да приемем че се ползва кожуха на студената част и перката но с нова ос как ще се сметнат зъбчатките ?
Ше играеш със шайбите отвън.
А оборотите отвътре?
- Vento
- Мнения: 2876
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
- Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
- Двигател: ABS+ABF+ABV
- Местоположение: Пловдив
Re: Възможно ли е ?
се корегират чрез подходящи предавателни числа на зъбчатките...Vizor написа:А оборотите отвътре?
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12508
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Възможно ли е ?
Vento написа:се корегират чрез подходящи предавателни числа на зъбчатките...Vizor написа:А оборотите отвътре?
Знам не ми беше това въпроса. Явно има причина да го направят по начина, по който са го направили в този проект. Гледал съм няколко подобни компресори и повечето са долу горе по същия начин. Има такива със собствено мазане вътре и такива, които са с мазане от двигателя и отточник. Не мисля, че е трудно да се направи според мен. Важното е какво ще ползваш като студена част в случая.
Re: Възможно ли е ?
В тунинг.бг има вече такива проекти, които обаче вечно са "under construction"...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 167 госта