Възможно ли е ?

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
ANDREYO
Мнения: 1763
Регистриран на: Сря 02 мар 2005 11:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: DUB SQUAD
Контакти:

Възможно ли е ?

Мнениеот ANDREYO » Вто 14 дек 2010 22:17


От турбокомпресор(турбо) да се направи Centrifugal supercharger
Изображение
Изображение
Изображение
като гледам работи на сухо




Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Възможно ли е ?

Мнениеот leonardo_vd » Сря 15 дек 2010 8:58


То е възможно ама не в домашни условия.


Потребителски аватар
ANDREYO
Мнения: 1763
Регистриран на: Сря 02 мар 2005 11:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: DUB SQUAD
Контакти:

Re: Възможно ли е ?

Мнениеот ANDREYO » Сря 15 дек 2010 19:38


Е то е ясно че нема да е в домашни ама по натам?


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: Възможно ли е ?

Мнениеот Stenly » Сря 15 дек 2010 20:46


В никакъв случай това не може да работи на сухо , има си масло вътре. Трудната част е да приспособиш студеното тяло на турбото към редуктора както е на снимките а също така и оста.


Потребителски аватар
ANDREYO
Мнения: 1763
Регистриран на: Сря 02 мар 2005 11:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: DUB SQUAD
Контакти:

Re: Възможно ли е ?

Мнениеот ANDREYO » Сря 15 дек 2010 20:55


Да приемем че се ползва кожуха на студената част и перката но с нова ос как ще се сметнат зъбчатките ?


Потребителски аватар
kav4o
Мнения: 921
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: ABF 1988
Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet

Re: Възможно ли е ?

Мнениеот kav4o » Сря 15 дек 2010 23:28


Дивак, не се занимавай с глупости-направо мушкай голяма турбина mhihi


Потребителски аватар
simeon40
Мнения: 187
Регистриран на: Пет 27 мар 2009 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Града на дупките

Re: Възможно ли е ?

Мнениеот simeon40 » Чет 16 дек 2010 6:32


И какъв е въобще смисъла да се направи ?


Потребителски аватар
Vento
Мнения: 2876
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
Двигател: ABS+ABF+ABV
Местоположение: Пловдив

Re: Възможно ли е ?

Мнениеот Vento » Чет 16 дек 2010 8:40


Хибрид между турбина и компресор, с предимствата на всяко от тях.


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Възможно ли е ?

Мнениеот leonardo_vd » Чет 16 дек 2010 9:27


ANDREYO написа:Да приемем че се ползва кожуха на студената част и перката но с нова ос как ще се сметнат зъбчатките ?

Ше играеш със шайбите отвън.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12508
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Възможно ли е ?

Мнениеот Vizor » Чет 16 дек 2010 10:46


leonardo_vd написа:
ANDREYO написа:Да приемем че се ползва кожуха на студената част и перката но с нова ос как ще се сметнат зъбчатките ?

Ше играеш със шайбите отвън.


А оборотите отвътре?


Потребителски аватар
Vento
Мнения: 2876
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
Двигател: ABS+ABF+ABV
Местоположение: Пловдив

Re: Възможно ли е ?

Мнениеот Vento » Чет 16 дек 2010 11:15


Vizor написа:А оборотите отвътре?
се корегират чрез подходящи предавателни числа на зъбчатките...


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12508
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Възможно ли е ?

Мнениеот Vizor » Чет 16 дек 2010 11:23


Vento написа:
Vizor написа:А оборотите отвътре?
се корегират чрез подходящи предавателни числа на зъбчатките...


Знам не ми беше това въпроса. Явно има причина да го направят по начина, по който са го направили в този проект. Гледал съм няколко подобни компресори и повечето са долу горе по същия начин. Има такива със собствено мазане вътре и такива, които са с мазане от двигателя и отточник. Не мисля, че е трудно да се направи според мен. Важното е какво ще ползваш като студена част в случая.


Потребителски аватар
vr_mk2
Мнения: 139
Регистриран на: Сря 07 апр 2010 7:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Възможно ли е ?

Мнениеот vr_mk2 » Вто 21 дек 2010 20:47


В тунинг.бг има вече такива проекти, които обаче вечно са "under construction"...



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 167 госта