Блок - същия (АБС) заедно с всичките му прилежащи компоненти
Глава - ПБ с всичките и части....
Като механика е абсолютно елементарно да се направи.... все едно си сменяте гарнитура на глава....
Най сериозния проблем е с инсталацията....
Понеже колата на която причиних тази трансплантация е Пасат ... инсталациите нямат почти нищо общо. Тази на АБСа е вплетена в основните снопове а Диджифанта е отделен като инсталация и единственото което влиза в купето е :
управлението на помпите
захранване на компира
захранване на дюзи
една "маса"
Захранването на компира е през 3 кабела:
Черно/бял - връзва се на "+" през контакт
Червено/бял - връзва се на "+" през контакт
кафяво/бял - връзва се на акумулатора
инсталацията се състои от няколко букси и датчика
1 - термо датчик (син на цвят с 2 крачета)
2 - букса за ключе на Full trottle
3 - Букса за дебитомера
4 - Захранване на бобина (което е с ЧЕРНИ КАБЕЛИ!!!!!)
5 - букса за комутатор
6 - 2-3 кабелни обувки които се връзват на "-"
има един проблем с импулсите на оборотомера.... който ще подлежи на изчистване с течение на времето ... т.е. когато колата дойде при мен за да погледна какво се случва... или като се разровя по схемита на компира и да проверя кой кабел е за оборотомера на таблото....
Като цяло оригиналната инсталация си остава на колата но са срязани няколко кабела (захранване на оригиналната бобина и импулсите от делкото като там е включен и оборотомера
Диджифанта с който се заиграх иска камбда сонда с 3 кабела. Без него колата няма да може да работи равномерно
.....................
колата на което е приложено тоа е на колега от форума "Namesata"
Нека той да сподели по нататъчни впечатления.
От мен мога само да ъпдейтвам темата с подобренията по работата на мотора!
Много безаварийни километри на колегата!
Успех на всички които са решили да правят този суап
