замяна на 1.8 PB двигател с 2.0 2E

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
moimoimoi
Мнения: 2418
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В голф2 VR6 турбо

замяна на 1.8 PB двигател с 2.0 2E

Мнениеот moimoimoi » Съб 03 яну 2009 21:03


идеята ми е да заменя блока и главата на 1.8ПБ с блок и глава от 2.0 2Е,като инжекцията,всмукателния колектор и изпускателния да си останат същите
интерисуват ме следните неща:
1 - всмукателните и изпускателните колектори дали са с еднакви размери относно захващането им към главата
2 - колко кубика са дюзите на двата модела
3 - захващането на двата мотора еднакво ли е
4 - изкажете мнение за тази интервенция

Последна промяна от moimoimoi на Съб 03 яну 2009 22:01, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
sashobas
Щастлив голфаджия
Мнения: 2831
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище
Контакти:

Мнениеот sashobas » Съб 03 яну 2009 21:20


На 2е дюзите са на колектора а на ПБ-то не са и там ще има разлика темата не е ли за друг раздел. :roll:


Потребителски аватар
lowrider
Мнения: 2300
Регистриран на: Пет 13 авг 2004 11:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен/София/Berlin
Контакти:

Мнениеот lowrider » Нед 04 яну 2009 16:36


Според мен не се захващай 2е е много здрав, но пък адски мъртъв мотор, замисли се за нещо с повечко валове и клапани.


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Нед 04 яну 2009 16:43


lowrider написа:Според мен не се захващай 2е е много здрав, но пък адски мъртъв мотор, замисли се за нещо с повечко валове и клапани.

1.8 20VT води до пристрастяване :lol:


Потребителски аватар
golf_mania_jambol
Мнения: 802
Регистриран на: Нед 24 фев 2008 23:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Мнениеот golf_mania_jambol » Нед 04 яну 2009 16:43


пб мотора е мнооооо по пъргав от 2 е......имал съм 2 е ...сега съм с пб :wink:


Потребителски аватар
moimoimoi
Мнения: 2418
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В голф2 VR6 турбо

Мнениеот moimoimoi » Нед 04 яну 2009 17:00


идеята ми е че сегашния мотор 1.8 пб трябва да го правя понеже много харчи масло, да сложа 2Е с старата инжекция-само блок и глава на 2Е, и за това събирам мнения относно трудностите по това


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот myrshavija » Нед 04 яну 2009 17:02


golf_mania_jambol, Имал си 2Е на Г2? Или на друга кола? Нещо не ми се вярва да си карал 2Е и ПБ на едно и също купе и да говориш такива неща. Особено, ако става въпрос за моето бившо ПБ, което е най-умрелия мотор, който съм карал.
П.С. май не става въпрос за него :D и все пак не бих се съгласил, че ПБ ще върви по-добре от 2Е.


Потребителски аватар
mk1
Мнения: 498
Регистриран на: Пон 26 май 2008 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

мк1

Мнениеот mk1 » Нед 04 яну 2009 17:03


брат слагаи 9а и забравяш.дори 9а е по евтин от кр-а и е по хубав!!!
само ти трябва големия колектор от кр-а..... :wink:


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот myrshavija » Нед 04 яну 2009 17:05


Ха, механичка на газ - честито баня :mrgreen:


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Нед 04 яну 2009 17:06


moimoimoi написа:идеята ми е че сегашния мотор 1.8 пб трябва да го правя понеже много харчи масло, да сложа 2Е с старата инжекция-само блок и глава на 2Е, и за това събирам мнения относно трудностите по това

Няма смисъл от глава на 2Е - ще си създадеш само допълнителни проблеми с дюзи, колектори и дросели, защото са различни...
Слагай само долнището от 2Е ;)


Потребителски аватар
golf_mania_jambol
Мнения: 802
Регистриран на: Нед 24 фев 2008 23:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Мнениеот golf_mania_jambol » Нед 04 яну 2009 17:25


myrshavija написа:golf_mania_jambol, Имал си 2Е на Г2? Или на друга кола? Нещо не ми се вярва да си карал 2Е и ПБ на едно и също купе и да говориш такива неща. Особено, ако става въпрос за моето бившо ПБ, което е най-умрелия мотор, който съм карал.
П.С. май не става въпрос за него :D и все пак не бих се съгласил, че ПБ ще върви по-добре от 2Е.
imah 3 ka gti ......за набиране сега ги побърква моята 2 гти ....мнооо по добра е...хах тва 4е си имал спънато пб не си го изкарваи на мене :D ме бързаи да дава6 мнения 4е съм бил имал 2 е на голф 2 не съм казал 4е на тва купе ........караи запазено пб със скоростна кутия 9 а и направи разлика ......

Последна промяна от golf_mania_jambol на Нед 04 яну 2009 17:30, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
moimoimoi
Мнения: 2418
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В голф2 VR6 турбо

Мнениеот moimoimoi » Нед 04 яну 2009 17:30


миро не става дума за твоя пасат :) за сега няма проблеми с него ,ама и аз толкова го карам,има няма 10 000 км
колата е голф 2 с не много добър мотор PB и газ няма да има, ама и механични инжекции не ми допадат
в момента обмислям и идеята за 1.8 16v от seat който е с електическа инжекция 129 коня

Последна промяна от moimoimoi на Нед 04 яну 2009 17:34, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Нед 04 яну 2009 17:34


golf_mania_jambol написа:
myrshavija написа:golf_mania_jambol, Имал си 2Е на Г2? Или на друга кола? Нещо не ми се вярва да си карал 2Е и ПБ на едно и също купе и да говориш такива неща. Особено, ако става въпрос за моето бившо ПБ, което е най-умрелия мотор, който съм карал.
П.С. май не става въпрос за него :D и все пак не бих се съгласил, че ПБ ще върви по-добре от 2Е.
imah 3 ka gti ......за набиране сега ги побърква моята 2 гти ....мнооо по добра е...хах тва 4е си имал спънато пб не си го изкарваи на мене :D ме бързаи да дава6 мнения 4е съм бил имал 2 е на голф 2 не съм казал 4е на тва купе ........караи запазено пб със скоростна кутия 9 а и направи разлика ......

Чети хубаво какво е написал колегата "2Е и ПБ на едно и също купе" - за теб май нямат значение килограмите на автомобилите или разликата в скоростните кутии...
Ако имаш нещо да напишеш конкретно по въпроса на колегата - пиши, иначе просто си чети...не се чувствай длъжен да пишеш във всяка тема от раздела!


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Нед 04 яну 2009 23:05


Забрави за 2е , ремонтирай ПБто,сложи разпр. вал с раздвижна шайба, изпускателен колектор от неръждавейка (ако имаш възможност направи коляновия вал) + едни скорости от голф единица и ще забравиш да искаш стоково 16в било то 1.8 или 2.0 просто трябва малко повече труд и ще останеш изненадан от резултата . Само газ недей да слагаш.


Потребителски аватар
angel.1
Мнения: 220
Регистриран на: Съб 24 сеп 2005 12:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот angel.1 » Пон 05 яну 2009 8:04


Stenly написа:Забрави за 2е , ремонтирай ПБто,сложи разпр. вал с раздвижна шайба, изпускателен колектор от неръждавейка (ако имаш възможност направи коляновия вал) + едни скорости от голф единица и ще забравиш да искаш стоково 16в било то 1.8 или 2.0 просто трябва малко повече труд и ще останеш изненадан от резултата . Само газ недей да слагаш.
Всички тези неща които си написал могат да се приложат и на едно двулитрово долнище и ефекта ще е още по-голям.За теб 200см3 в повече нищо ли не означават.По същата логика можеш да убеждаваш колегата ,че 1.6 е по-добър от 1.8 или че поне са са еднакви.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта