Колянов вал и бутала от 2.0 2Е в блок 1.8?
- jagler
- Мнения: 1203
- Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
- Автомобил: PASSAT B-5.5
- Двигател: ALZ 2002
- Местоположение: Стара Загора
Re: Колянов вал и бутала от 2.0 2Е в блок 1.8?
Аз само да вметна ако се разширят цилиндрите чрез фрезоване няма ли да се свали циментацията на стените им ,да не смятате че целия блок е с еднаква структура... въпреки че е от чугун.
- vw_Krasi_vw
- Мнения: 667
- Регистриран на: Сря 31 окт 2007 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен - VW GOLF III -1.8 ABS
- Контакти:
Re: Колянов вал и бутала от 2.0 2Е в блок 1.8?
jagler написа:Аз само да вметна ако се разширят цилиндрите чрез фрезоване няма ли да се свали циментацията на стените им ,да не смятате че целия блок е с еднаква структура... въпреки че е от чугун.
специялиста , цилиндрите 1-во не се фрезоват,2-ро не са циментовани и 3-то не пиши нещо за което не си сигурен
- jagler
- Мнения: 1203
- Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
- Автомобил: PASSAT B-5.5
- Двигател: ALZ 2002
- Местоположение: Стара Загора
Re: Колянов вал и бутала от 2.0 2Е в блок 1.8?
Колега ти чувал ли си за термохимичния начин /циментация/ на повърхноста.Да не го свързваш с оня цимент за киреча в строителството Дори и да се /струговат/ цилиндрите това имах предвид ,няма ли да окаже влияние на работата и по-точно триенето на сегментите по стените.vw_Krasi_vw написа:jagler написа:Аз само да вметна ако се разширят цилиндрите чрез фрезоване няма ли да се свали циментацията на стените им ,да не смятате че целия блок е с еднаква структура... въпреки че е от чугун.
специялиста , цилиндрите 1-во не се фрезоват,2-ро не са циментовани и 3-то не пиши нещо за което не си сигурен
- baivan
- Мнения: 273
- Регистриран на: Вто 06 фев 2007 13:49
- Автомобил: Vento
- Двигател: 1.8T
- Местоположение: Разлог
Re: Колянов вал и бутала от 2.0 2Е в блок 1.8?
Цилиндрите на блока се шлайфат и не се циментоват, циментоват се други неща като черупки на лагери и тнт. При шлайфане за по голям ремонт примерно се отнема от матеряла, който е наистина гладак като циментован, но не е. След шлайфане на блока цилиндрите стават по грапави, но след къса работа на мотора стават пак "циментовани".
- baivan
- Мнения: 273
- Регистриран на: Вто 06 фев 2007 13:49
- Автомобил: Vento
- Двигател: 1.8T
- Местоположение: Разлог
Re: Колянов вал и бутала от 2.0 2Е в блок 1.8?
NovobranecGT написа:Ако колегата иска да си направи ABS мотора 2000cc, пак 10:1, трябва да си намери колянов вал от такъв мотор и бутала от Ауди 3А мисля беше кода.Може да си ползва мотовилките от ABS мотора.От 2Е може да ползва само колянов вал...
А колега, на 3А мотора пистонните болтове не са ли по големи.
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Колянов вал и бутала от 2.0 2Е в блок 1.8?
Стенли - виждал съм двигатели без хонинг - тоест разстъргани и след това полирани цилиндри - ми работеха си супер да ти кажа... Има теории, че без хонинга се намалява триенето и се увеличава живота на сегментите и буталата... Пък масления филм няма къде да ходи - той си седи...
- Li4o
- Аватар:
- Мнения: 2800
- Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Re: Колянов вал и бутала от 2.0 2Е в блок 1.8?
Най-лесно е да се сравняват номерата в специализираните програми, но както писах в една друга тема, това крие подводни камъни - например блоковете на KR и PB са с различни номера според ЕТКА, но това не означава, че са с различни размери - просто разликата е в пръскалките за масло...същото е и с блоковете на 2Е и ABF - няма как да са с еднакви номера, тъй като единия има отвор за датчика на коляновия вал...
Та в тази връзка добре е, когато става дума за някакви размери да се споменава откъде идва информацията, за да не стават грешки и някой да си строши главата....
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Колянов вал и бутала от 2.0 2Е в блок 1.8?
А къде му е на 2Е-то датчика за коляновия вал?
- vw_Krasi_vw
- Мнения: 667
- Регистриран на: Сря 31 окт 2007 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен - VW GOLF III -1.8 ABS
- Контакти:
Re: Колянов вал и бутала от 2.0 2Е в блок 1.8?
jagler написа:Колега ти чувал ли си за термохимичния начин /циментация/ на повърхноста.Да не го свързваш с оня цимент за киреча в строителството Дори и да се /струговат/ цилиндрите това имах предвид ,няма ли да окаже влияние на работата и по-точно триенето на сегментите по стените.vw_Krasi_vw написа:jagler написа:Аз само да вметна ако се разширят цилиндрите чрез фрезоване няма ли да се свали циментацията на стените им ,да не смятате че целия блок е с еднаква структура... въпреки че е от чугун.
специялиста , цилиндрите 1-во не се фрезоват,2-ро не са циментовани и 3-то не пиши нещо за което не си сигурен
брато спец по металите , от както се помня все с метали се занимавам не ме учи как кое се прави и металите какви марки са , как се термообработват и какви качества имат съотвтните марки , не се заяждам , просто не пиши глупости , че ставаш смешен!!!
а и да добавя ,че цилиндрите се ХОНИНГОВАТ а не се ферезоват нито струговат приятелю , че ако ти кажа колега не върви, колега можеш да си ми само във VWclub форума!!!
айде стига , че ще осерем на колегата темата за което се извинявам
- jagler
- Мнения: 1203
- Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
- Автомобил: PASSAT B-5.5
- Двигател: ALZ 2002
- Местоположение: Стара Загора
Re: Колянов вал и бутала от 2.0 2Е в блок 1.8?
Виж сега нямам предвид да се заяждам това с/колега/обръщението де, естественно че е само за тук... Другото което е че и аз си имам да кажем добра представа от метали ,механика и т.н. завърших 93г. механотехникума в гр.Г.Оряховица за времето си един от най-добрите тогава,сега съм инж. комуникации просто защото електрониката ми беше хоби.Основното в моя въпрос беше следното без да обиждам никой и никого от към знания:структората на стените на цилиндъра еднаква ли е с тази на основния блок...защото аз сматам че не е...по простата причина че стените са подложени на по-високи натоварвания и триене...това имах предвид.И след отнемане на слоя метал от тях това няма ли да пречи...както и да е.Хайде че наистина оспамихме темата за което се извинявам /колеги/ от форума ,а ти приятелю ако имаш път към зарата ми пиши ще ти оставя мобилния да пием по бира и да спорим... .Лека и безаварийна на всички...vw_Krasi_vw написа:jagler написа:Колега ти чувал ли си за термохимичния начин /циментация/ на повърхноста.Да не го свързваш с оня цимент за киреча в строителството Дори и да се /струговат/ цилиндрите това имах предвид ,няма ли да окаже влияние на работата и по-точно триенето на сегментите по стените.vw_Krasi_vw написа:jagler написа:Аз само да вметна ако се разширят цилиндрите чрез фрезоване няма ли да се свали циментацията на стените им ,да не смятате че целия блок е с еднаква структура... въпреки че е от чугун.
специялиста , цилиндрите 1-во не се фрезоват,2-ро не са циментовани и 3-то не пиши нещо за което не си сигурен
брато спец по металите , от както се помня все с метали се занимавам не ме учи как кое се прави и металите какви марки са , как се термообработват и какви качества имат съотвтните марки , не се заяждам , просто не пиши глупости , че ставаш смешен!!!
а и да добавя ,че цилиндрите се ХОНИНГОВАТ а не се ферезоват нито струговат приятелю , че ако ти кажа колега не върви, колега можеш да си ми само във VWclub форума!!!
айде стига , че ще осерем на колегата темата за което се извинявам
- martineli
- Мнения: 1469
- Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Колянов вал и бутала от 2.0 2Е в блок 1.8?
доколкото аз съм имал сблъсъци с блокове и машини когато в блока няма набити ризи било то мокри или сухи то тогава няма разлика в структурата.разтъргваш на желания (ремонтен или тунинг) размер хонинговаш (понеже аз до сега не съм срещал такива блокове които не са и с всички майстори с които съм говорил е най добре да се хонингова и това е.
Re: Колянов вал и бутала от 2.0 2Е в блок 1.8?
Li4o написа:
Най-лесно е да се сравняват номерата в специализираните програми, но както писах в една друга тема, това крие подводни камъни - например блоковете на KR и PB са с различни номера според ЕТКА, но това не означава, че са с различни размери - просто разликата е в пръскалките за масло...същото е и с блоковете на 2Е и ABF - няма как да са с еднакви номера, тъй като единия има отвор за датчика на коляновия вал...
Та в тази връзка добре е, когато става дума за някакви размери да се споменава откъде идва информацията, за да не стават грешки и някой да си строши главата....
Цитирал съм каталог за не се влиза в излишни спорове А за еднаквоста на на биели от 2Е(2л на VW ) и 1,8 няма нужда да говорим.Който иска да вземе две и да мери разликата за блоковете по същият начин .По принцип са възможни много комбинации зависи дали говорим за болт или.....
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Колянов вал и бутала от 2.0 2Е в блок 1.8?
Li4o написа:baivan написа:Li4o написа:Ако набиеш обикновени бутала от 2Е - ще стърчат доста над блока..
Да разбирам ли тогава, че блока на 2Е е по-дълъг нагоре?
По-дълъг е колега...
Блоковете на 1.6 и 1.8 при Голф2 са еднакви - там разликата в обема идва от друг колянов вал и други бутала - диаметъра на цилиндрите и биелите са еднакви...
Но при 2Е и 1.8 не е така...
Вчера ги мерих двата блока-РП и 2Е....На 2Е е 30см. с гарнитурата,а на РП поради факта,че ми е на колата и пречат разни съединения,не определих с точност,но явно наистина имат разлика.При предното замерване съм кванал и ръба на картера и не е точно.На колегата под мен може да се вярва.
Последна промяна от Iezekil на Пет 25 ное 2016 20:00, променено общо 1 път.
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Колянов вал и бутала от 2.0 2Е в блок 1.8?
Iezekil написа:За да не се заблуди и някой друг-вчера ги мерих двата блока-РП и 2Е,еднакво дълбоки са,30см.само блок.
за да не заблудиш някой колега:
2е, абф са т.нар. "висок/дълъг блок". С 16,5мм е по-висок от блока на 1.6, 1.8 и 2.0 16в с код 9А
освен, че хода на 2е, абф е по-голям, и биелата му е по-дълга- 159мм ( срещу 144м за късия).
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: speedvw и 18 госта