Vizor написа:Сега.. сдобих се с това:
http://www.topspeed.bg/album/d42d12d61c ... 85df72.jpgМалко е идиотско,но за без пари толкова!
Та..
http://www.topspeed.bg/album/f96cdc7790 ... 9ce5c8.jpgтук е показан тройника.. от турбината до уейст гейта
от тройника посредата отива към бууст контролера
а от бууст контролера КАТО ИЗЛЕЗЕ.. къде влиза деба

щото това е готин вариант
неможе ли да се върже по този начин
на мястото на тройника да сложа бууст контролера ..
сиреч.. от турбината.. да отива в бууст контролера (входа му) и после от изхода на бууст контролера да отива в уейст-а ?

зачудих се деба

Зна4и от троиника отива към кран4ето (буст контролера) (ще го нари4ам кран4е по надоло)
Влиза в кран4ето и от него отива в атмосферата .... по този на4ин контролираш колко въздух да изпуска кран4ето като по този на4ин можеш да регулираш какво налягане да отива кум геита
Ако кран4ето е развито изти4а много въздух от него съответно налягането което трябва да отвори геита е недостата4но и от тази работата налягането в смукателя за пока4ва
Ако кран4ето е завито то няма въздух които да изти4а , а направо отива към геита за да го отвори съответно налягането в смукателя е по ниско
А дано съм го написал разбираемо ....
Може да се върже и по друг на4ин и пак да ба4ка без да има изти4ане на въздух

А тази снимка последната дето сте дали е за геитове с 2 входа ... като например Ауди S2