1.8Т или 1.8 20V

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
UltraNord
Мнения: 351
Регистриран на: Пон 19 яну 2009 17:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София (Младост Сити)

1.8Т или 1.8 20V

Мнениеот UltraNord » Пет 13 фев 2009 23:05


Здраво колеги, според вас кой мотор е по добре да се претурбинира/турбинира. В момента съм с 1.8 20V и се чудя дали да го турбинирам него, или да го сменя с 1.8Т и да бъде "претурбиниран"? Не искам да правя зверската бегачка, просто искам около 200 кончета(поне за сега :twisted: ). Моля за сякъкъв вид препоръки(линкове към други теми също стават mhihi :Mr Green Fun )




Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 1.8Т или 1.8 20V

Мнениеот Vizor » Пет 13 фев 2009 23:09


сменяй
най-лесно се турбинира турбо мотор ;)


Потребителски аватар
BS
Мнения: 605
Регистриран на: Пон 05 май 2008 16:46
Автомобил: A6
Двигател: BAU
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: 1.8Т или 1.8 20V

Мнениеот BS » Съб 14 фев 2009 3:35


Пък може и 1.8Т + чип .... :D


Потребителски аватар
FaTDoG
Мнения: 591
Регистриран на: Пет 27 апр 2007 16:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив/София
Контакти:

Re: 1.8Т или 1.8 20V

Мнениеот FaTDoG » Съб 14 фев 2009 9:18


Ебаси пред същата дилема съм и аз, ама след като се запознах малко, осъзнах че ще трябва да се сменя двг. Иначе бая неща трябва да се сменят и излиза по-скъпо.


Потребителски аватар
StefanDragnev
Мнения: 238
Регистриран на: Нед 14 окт 2007 15:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас/София

Re: 1.8Т или 1.8 20V

Мнениеот StefanDragnev » Съб 14 фев 2009 9:35


UltraNord трябваше да помислиш преди да купиш тази ... имаш я едва 2 седмици и вече искаш да я продаваш ... :roll: Не искам да ти се баркам, но малко безсмислено ми се стува. Иначе наистина е по-добре да се купи направо 1.8Т


Потребителски аватар
UltraNord
Мнения: 351
Регистриран на: Пон 19 яну 2009 17:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София (Младост Сити)

Re: 1.8Т или 1.8 20V

Мнениеот UltraNord » Съб 14 фев 2009 18:28


StefanDragnev написа:UltraNord трябваше да помислиш преди да купиш тази ... имаш я едва 2 седмици и вече искаш да я продаваш ... :roll: Не искам да ти се баркам, но малко безсмислено ми се стува. Иначе наистина е по-добре да се купи направо 1.8Т

Колега неискам да я продавам, питах дали просто е по добре да се прави ако е заводско турбинирана. Мотора и в момента си ми харесва супер много, но за 2-те седмици 125 коня някак си ми умаляха :Mr Green Fun :oops: . А и не съм тръгнал утре да копувам нов мотор или да я правя. Към лятото като посъбера пари тогава ще я почвам :!: Иначе от коментарите до ся май към нов двг. клонят нещата, а и поразпитах неска и на сегашния мотор ако му се сложи турбо излиза с поне 2-3 хилки повече сравнение с смяна на двг. с 1.8Т и ново турбо :idea: :beer


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 1.8Т или 1.8 20V

Мнениеот niikoo_1 » Съб 14 фев 2009 19:30


Покарай си я да речем половин година и като ти останат свободни парици я продай си вземи Голф с 1.8Т.

Ще ти излезне много по-скъпоо да прехвърлящ мотор или да турбинираш 1.8 20в.

Последна промяна от niikoo_1 на Съб 14 фев 2009 20:10, променено общо 1 път.


devil_vas
Мнения: 1367
Регистриран на: Съб 08 апр 2006 13:25
Автомобил: BMW 330Cd 261hp 591nm
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: 1.8Т или 1.8 20V

Мнениеот devil_vas » Съб 14 фев 2009 19:46


точно това е варянта. не си заслужава да сменяш мотори или да турбинираш атмосферния, при положение, че за добри пари можеш да си вземеш направо голф 4 с 1.8Т.

всичко друго според мен ще бъде наигравка :roll:


Потребителски аватар
Dead man
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 9978
Регистриран на: Съб 27 окт 2007 11:02
Автомобил: Hyundai Sonata 2007
Двигател: 2.0 16V 145HP
Местоположение: София,Дружба 1
Контакти:

Re: 1.8Т или 1.8 20V

Мнениеот Dead man » Съб 14 фев 2009 21:43


Мотора и в момента си ми харесва супер много, но за 2-те седмици 125 коня някак си ми умаляха

Сори за спама,ама не се сдържах....
Аман от рейсъри...
Колега,от кога имаш книжка ? Колко стаж имаш като шофер ?
Аз карам същия голф с твоя мотор и колата си върви повече от прилично..
Иначе по-темата ти :
Продай твоя голф и си купи 1.8Т..
По-лесно е и от там започвай да го доработваш,а не 125 коня да ги турбинираш...


Потребителски аватар
FaTDoG
Мнения: 591
Регистриран на: Пет 27 апр 2007 16:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив/София
Контакти:

Re: 1.8Т или 1.8 20V

Мнениеот FaTDoG » Нед 15 фев 2009 11:10


Аз пък ще те посъветвам, да си правиш квото си искаш... И на мен ми ги разправят тия глупости да сменям колата направо, ми не искам, щото си я поддържам и си я знам, пък и друго си е да си я направиш, ако ти е влезнала муха в главата. Та лятото май ще се конкурираме кой първи ще намери читав двигател :D


Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: 1.8Т или 1.8 20V

Мнениеот alpine » Нед 15 фев 2009 12:13


Разбира се че 1.8т е по добрия варянт , хубаво щеше да си взел направо него . Лично за мен мотора е консуматив и ако ми харесва купето и състоянието като цяло бих сменил мотора,а не и колата защото има вероятността да ти излезе по скъпо после да си докараш новата мк4 1.8т в състоянието на сегашната ти .


Потребителски аватар
nero
Мнения: 3121
Регистриран на: Чет 19 май 2005 12:08
Автомобил:
Двигател:

Re: 1.8Т или 1.8 20V

Мнениеот nero » Нед 15 фев 2009 13:49


alpine написа:Разбира се че 1.8т е по добрия варянт , хубаво щеше да си взел направо него . Лично за мен мотора е консуматив и ако ми харесва купето и състоянието като цяло бих сменил мотора,а не и колата защото има вероятността да ти излезе по скъпо после да си докараш новата мк4 1.8т в състоянието на сегашната ти .


:applause: съгласен съм с това мнение


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 1.8Т или 1.8 20V

Мнениеот niikoo_1 » Нед 15 фев 2009 14:06


М/у другото на момчето най-вероятно и 1.8Т ще му омръзне бързо, ако се сдобие с такова. :mrgreen:


Потребителски аватар
fast_t
Мнения: 364
Регистриран на: Нед 10 юни 2007 21:47
Автомобил: VW Corrado G60 1992
Двигател: PG
Местоположение: EU

Re: 1.8Т или 1.8 20V

Мнениеот fast_t » Нед 15 фев 2009 14:38


Май автора на темата не е бил наясно какво иска и какво купува. Това да не ти е mk1 или mk2, за да си мислиш, че 125к.с. ще го правят самолет? Моят съвет е да намериш начин да се повозиш в няколко 1.8Т и тогава да правиш каквото и да е, защото да не се окаже после, че и 1.8Т ти е "умалял". :dummy:


Потребителски аватар
kimif2008
Мнения: 564
Регистриран на: Сря 01 окт 2008 22:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1.8Т или 1.8 20V

Мнениеот kimif2008 » Нед 15 фев 2009 15:07


fast_t написа:Май автора на темата не е бил наясно какво иска и какво купува. Това да не ти е mk1 или mk2, за да си мислиш, че 125к.с. ще го правят самолет? Моят съвет е да намериш начин да се повозиш в няколко 1.8Т и тогава да правиш каквото и да е, защото да не се окаже после, че и 1.8Т ти е "умалял". :dummy:

:да:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта