Въпрос за разлики между Голф 4 FWD и 4Motion

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Въпрос за разлики между Голф 4 FWD и 4Motion

Мнениеот paco » Нед 27 дек 2009 22:46


ivanotty написа:Цари объркване по темата. 4MOTION е перманентно зацепване, което ще рече постоянно! От 90:10 до 40:60 според зависи! Има писано и обяснено по немските сайтове. От там някъде го бях чел като си купих голфа!


4MOTION (Халдекс)система работи в съотношение от 100:0 до 50:50 и е абсолютно невъзможно да направи 40:60 колега.

РАСО




Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Въпрос за разлики между Голф 4 FWD и 4Motion

Мнениеот niikoo_1 » Пон 28 дек 2009 0:06


А с халдекс контролер нали може да се променя поведението ?


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Въпрос за разлики между Голф 4 FWD и 4Motion

Мнениеот paco » Пон 28 дек 2009 9:08


Към момента това е единственият перфектно работещ контролер. Качен е на две коли в БГ и проблеми няма няма и да има.
Изображение
http://www.exclusive-tuningparts.de/con ... tail&ID=21

РАСО


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11160
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Re: Въпрос за разлики между Голф 4 FWD и 4Motion

Мнениеот brabus » Пон 28 дек 2009 19:31


Racemode
This mode is for the speedway/race course (for example ¼ mile sprints). In this mode the pressure monitoring is deactivated and the all wheel drive is permanently activated as long as the brake or handbrake is not pressed. When the brake or handbrake is pressed the all wheel drive is instantly deactivated. This is a safety function.

Пацо, в този режим в какво съотношение преден : заден мост работи? Или пак варира, както фабричната настройка?


Потребителски аватар
snickers_
Мнения: 555
Регистриран на: Съб 21 юни 2008 18:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Въпрос за разлики между Голф 4 FWD и 4Motion

Мнениеот snickers_ » Пон 28 дек 2009 20:00


нали ти написа човека че вариантите са 2ва 100:0 и 50:50 за кой режим питаш точно че там са дадени 2 режима 2 цитата ти коалта ис бачк ана 4по4 доакто не барнеш спирачката или рачната като според мене барнеш рачната си остава само на предно по пътя на логиката


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Въпрос за разлики между Голф 4 FWD и 4Motion

Мнениеот paco » Пон 28 дек 2009 20:14


snickers_ написа:нали ти написа човека че вариантите са 2ва 100:0 и 50:50 за кой режим питаш точно че там са дадени 2 режима 2 цитата ти коалта ис бачк ана 4по4 доакто не барнеш спирачката или рачната като според мене барнеш рачната си остава само на предно по пътя на логиката


Ми ти пак не разбра или не прочете :lol: написал съм от 100:0 до 50:50 което са поне 50 възможни сетъпа ..примерно 75:25.

РАСО


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11160
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Re: Въпрос за разлики между Голф 4 FWD и 4Motion

Мнениеот brabus » Пон 28 дек 2009 20:16


snickers_, къде точно прочете, че Халдекс работи само 100:0 или 50:50????
Въпросът към теб ли беше?


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Въпрос за разлики между Голф 4 FWD и 4Motion

Мнениеот paco » Пон 28 дек 2009 20:20


brabus написа:Racemode
This mode is for the speedway/race course (for example ¼ mile sprints). In this mode the pressure monitoring is deactivated and the all wheel drive is permanently activated as long as the brake or handbrake is not pressed. When the brake or handbrake is pressed the all wheel drive is instantly deactivated. This is a safety function.

Пацо, в този режим в какво съотношение преден : заден мост работи? Или пак варира, както фабричната настройка?


Работи 50:50 и отключва само при натискане на крачна или дърпане на ръчна спирачка. Аз карам на тоя сетъп, но с друг контролер.

РАСО


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11160
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Re: Въпрос за разлики между Голф 4 FWD и 4Motion

Мнениеот brabus » Пон 28 дек 2009 20:28


Ясно. Нещо като quattro (торсена при Ауди) в "нормални" условия.
10х за отговора :beer


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Въпрос за разлики между Голф 4 FWD и 4Motion

Мнениеот niikoo_1 » Пон 28 дек 2009 23:00


In Quattro we trust :lol:


Та да формулирам перфектната кола за мен е следното нещо да има 1.8-2.5 Турбо мотор 4х4 (с активен централен и заден диференциал като Лансер Еволюшън) с въжможност за превключване м/у 4х4 и задно за да може да си суркаш като ти е кеф и да има променлив клиренс от 12 до 22см. за да може да се кара и извън асфалта,като се изнервиш да чакаш в трафика. :mrgreen:
Май още не са измисили нещо такова mhihi


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12508
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Въпрос за разлики между Голф 4 FWD и 4Motion

Мнениеот Vizor » Пон 28 дек 2009 23:43


Такива като за начало ги има бол ;) стига пари да имаш.. иначе.. на твоя лаф има друг ;) quattro is for sissies ;)


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Въпрос за разлики между Голф 4 FWD и 4Motion

Мнениеот paco » Вто 29 дек 2009 1:30


Лаф..да щото няма как да е истина :wink: :D И още един знам "Само за толкова имам гащи" :mrgreen: за тв'а с Quattro :wink:

PACO


Потребителски аватар
ivanotty
Мнения: 26
Регистриран на: Съб 23 май 2009 19:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Въпрос за разлики между Голф 4 FWD и 4Motion

Мнениеот ivanotty » Пон 04 яну 2010 10:15


Здравей колега PACO. За да не съм голословен ето и статията, ако не е така значи информацията не е вярна. Очаквам факти за това че не е така, за да изясним това с перманентното зацепване един път за винаги. Иначе мнения най различни - от...до. Има схеми и от разни руски сайтове и там го обясняват по същия начин! Поздрави!

http://gelaendewagen.at/artikel06/4motion_0045.php


Потребителски аватар
ivanotty
Мнения: 26
Регистриран на: Съб 23 май 2009 19:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Въпрос за разлики между Голф 4 FWD и 4Motion

Мнениеот ivanotty » Пон 04 яну 2010 10:28


И именно там е обяснено, че минимум 10 процента е винаги зацепена задната ос. И при екстремни условия може до 100 процента от въртящия момент да се прехвърли отзад! Интересува ме истината и за какво освен това и Порше БГ и по други статий му казват перманентно (постоянно)?!


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Въпрос за разлики между Голф 4 FWD и 4Motion

Мнениеот niikoo_1 » Пон 04 яну 2010 12:43


Зависи, кое поколение е халдекса, има няколко :idea:
Така, че това, което Пацо ти е написал е вярно.

Последните поколения пращат постоянно към задния мост малка част от мощността и реагират по-бързо спрямо първо поколение халдекс. :idea:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта