Въпрос за разлики между Голф 4 FWD и 4Motion

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
ivanotty
Мнения: 26
Регистриран на: Съб 23 май 2009 19:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Въпрос за разлики между Голф 4 FWD и 4Motion

Мнениеот ivanotty » Пон 04 яну 2010 15:27


Аз не казвам, че Пацо не е прав. Хубаво е някой по-вещ от форума по отношение на тези по специално типове окачвания и задвижвания да го систематизира, било то по поколения и модели за да не се спекулира с тази извечна вече тема и за повече яснота! Все по често ще се срещат такъв тип автомобили и би било полезно! Носят се и най-различни "легенди". Благодаря за инфото!




Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Въпрос за разлики между Голф 4 FWD и 4Motion

Мнениеот paco » Пон 04 яну 2010 15:54


ivanotty написа:Здравей колега PACO. За да не съм голословен ето и статията, ако не е така значи информацията не е вярна. Очаквам факти за това че не е така, за да изясним това с перманентното зацепване един път за винаги. Иначе мнения най различни - от...до. Има схеми и от разни руски сайтове и там го обясняват по същия начин! Поздрави!

http://gelaendewagen.at/artikel06/4motion_0045.php


В превод:
В изключителни случаи до 100% въртящ момент може да се предава към задните колела. При нормални обстоятелства, т.е. най-Geradausfahrt без Gripunterschiede на колелата и стабилни темпове да достигне 90 на сто от шофиране мощност към предната ос и десет на сто до задната ос.


Изключителните случаи са когато си стъпил на лед с предни колела :idea:
Минимално зацепване на 10% е заради фабричната електроника на Халдекс-а която държи клапана толкова отворен. При изключване което няма как да стане на фабрична кола без намеса си оставаш 100% само на предно.
Колата няма централен диф и съответно няма как да прехвърло повече от 50% на задна ос при "нормални" а не "изключителни" случаи.
Няма значение коя генерация е Халдекс-а ...колата винаги ще върви до 50:50. В "изключителните" случай когато нямат сцепление на предните колела и ASR или ESP системите няма как да помогнат може да се спекулира, че прехвърля 100% отзад, но това няма как да се случи механично.

РАСО


Пламен4o
Мнения: 1
Регистриран на: Пон 11 окт 2021 1:06
Автомобил:
Двигател:

Re: Въпрос за разлики между Голф 4 FWD и 4Motion

Мнениеот Пламен4o » Чет 14 окт 2021 16:51


Аз да питам можели да си направя голфа да е постоянно 4х4 голф4 1.9тди 4motion


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30000
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Въпрос за разлики между Голф 4 FWD и 4Motion

Мнениеот dobrin » Пон 29 ное 2021 12:38


Може - трябва ти халдекс контролер. Колегата paco мисля, че прави такива.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 130 госта