assko написа:аз съм намерил едни валове за по 250евра
Най добре е май направо нов мотор да си намериш. Това е най-удачното решение.
И 20-30коня не са лек тунинг и за да ги извадиш трябва доста да се поработи по моторетката.
Само дати дам пример за моя мотор 1.8 90коня за да извлека още 20-30коня са ми необходими:
Това е лек тунинг само, че откъм пари хич не е лек
1. Вал - 270градуса - 130$
2. Филтър К&Н - 50$
3. Махнат катализатор - 50лв.
4. Да отида някъде да ми настроят ЕКУ-то към вала (тъй наречения чип тунинг) - 200лв.
5. Работа по главата - портване, полиране - ??
6. Хубави свещи - иридиеви да речем Денсо или НГК- 50$
7. Олекотен маховик - ???
8. Задно гърне Magnaflow, Borla или Remus - 200$
9. Евентуално глава(оборудвана) от 1.8 112коня с ЕКУ-то - 400лв.
10. Работа по изпускателната система - ???
И пак ако изкарам малко нaд 20коня (без точка 9.) трябва да съм супер доволен
Под лек(от към пари) тунинг аз разбирам следното:
1. Да си махнеш катализатора
2. въздушен филтър конус с топлинен щит
3. Хубави свещи
4. И евентуално чип
Това ще ти даде около 10коня и моторетката ще живне доста. От към пари ще се върже към 400лв. + -
Може да се допиташ до юзера Поло Павлети - той май е с такава моторетнка може да ти даде акъл евентуално.