Здравейте, моля някой ако може да ми каже какви са възможностите за увеличаване на мощноста за моя Пасат с мотор 9A 2.0 16V?
Имам спортен филтър и чип, но да ви кажа-осезаема разлика няма!
Дали махането на катализатора ще допринесе за нещо положително?Какво и как може да се извлече от този мотор, без да са необходими някакви големи преработки?
Благодаря ви предварително!
Ужасният завършек на един проект. Тунинг на Passat.
- bartokomus
- Мнения: 80
- Регистриран на: Пет 28 яну 2005 23:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Ужасният завършек на един проект. Тунинг на Passat.
Последна промяна от bartokomus на Нед 01 яну 2006 22:23, променено общо 3 пъти.
- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- bartokomus
- Мнения: 80
- Регистриран на: Пет 28 яну 2005 23:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- bartokomus
- Мнения: 80
- Регистриран на: Пет 28 яну 2005 23:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
валове ПИПЕР 276' 11.5:1 - 1358лв.
генрация КОЛОМ 4-1 - 1100 евра
нов 4ип около 200лв
регулатор за нялягането на бензина от 60 до 250лв в зависимост от марката и модела.
раздвижна ролка към 200лв или си правиш от две оригинални една раздвижна, разликата е само че става по тежка.
с този тунинг се съмнявам да стане повече от 170кс на колелетата
стига да си намериш кадърен човек да ти го зглоби.
генрация КОЛОМ 4-1 - 1100 евра
нов 4ип около 200лв
регулатор за нялягането на бензина от 60 до 250лв в зависимост от марката и модела.
раздвижна ролка към 200лв или си правиш от две оригинални една раздвижна, разликата е само че става по тежка.
с този тунинг се съмнявам да стане повече от 170кс на колелетата
стига да си намериш кадърен човек да ти го зглоби.
- bartokomus
- Мнения: 80
- Регистриран на: Пет 28 яну 2005 23:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Благодаря много за предложенията KILLER GTI!
Но наистина най-големия проблем ще е, кой да направи цялата тая работа в България! Ако имате и в тази насока препоръки ми кажете.
И към Vladko: Защо ми препоръчваш от дизелов двигател турбо? По особено ли не6то? В Германия мога да си го взема за почти без пари. Какво трябва да е турбото? И какво трябва да взема о6те към него, защото то само с едно турбо май няма да се размина?
Но реално погледнато май предложението на KILLER GTI е по-осъществимо от колкото турбо, не мислите ли?
Но наистина най-големия проблем ще е, кой да направи цялата тая работа в България! Ако имате и в тази насока препоръки ми кажете.
И към Vladko: Защо ми препоръчваш от дизелов двигател турбо? По особено ли не6то? В Германия мога да си го взема за почти без пари. Какво трябва да е турбото? И какво трябва да взема о6те към него, защото то само с едно турбо май няма да се размина?
Но реално погледнато май предложението на KILLER GTI е по-осъществимо от колкото турбо, не мислите ли?
- bartokomus
- Мнения: 80
- Регистриран на: Пет 28 яну 2005 23:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Добре, Vladko, много се въодушевих! От какъв модел мотор и година дизел да си потарся турбо? От бензинов няма ли да сварши работа? Или от дизел по-лесно се монтира?
И още нещо - да речем че тръгна да го слагам - още колко живот може да се очаква от този двигател - в момента е на 200000 истински км. Мисълта ми е - дали няма да иде след 1-2 години. Пределно ми е ясно, че ще се скапе по барзо, и всичко зависи от това колко кадърно ще ми го направят. Но питам, ако си го карам после нормално, предполагам че няма да има особено проблеми?
И последно - сега е 136PS, колко се очакват с това турбо?
Мерси!
И още нещо - да речем че тръгна да го слагам - още колко живот може да се очаква от този двигател - в момента е на 200000 истински км. Мисълта ми е - дали няма да иде след 1-2 години. Пределно ми е ясно, че ще се скапе по барзо, и всичко зависи от това колко кадърно ще ми го направят. Но питам, ако си го карам после нормално, предполагам че няма да има особено проблеми?
И последно - сега е 136PS, колко се очакват с това турбо?
Мерси!
- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
с турбото ще имаш много проблеми ако почнеш да го зглобяваш, а и аз не знам коя дизелова турбина ще ти свърши работа.
Ще трябва да се прави нов изпускателен колектор за турбо, нов смукателен колектор с по голям дебит , бутала ,биели , лагери и на блока ще трябва да се прави магистрала за маслените дюзи.
Общо взето не е никак лесно.
Връзването на турбото е наи лесно , но след това става страшно изникват все нови и нови проблеми.
А иначе ако се направи както трябва и да е здрав мотора може да се изкарат над 350кс
ето това ти трябва на теб:
всмукателен колектор
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... otohosting
или ето този да се преправи.
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 89881&rd=1
метална гарнитура.
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 86523&rd=1
кулер.
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... otohosting
ето на това ще ти заприлича като се зглоби.
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 65668&rd=1
тези бутал са задължителни, иначе бумммhttp://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=61301&item=7949391139&rd=1
и още доста работи ще ти трябват , а ти ако си в германия ще ти много лесно да си ги намериш тези части , успех ако те затроднява нещо питаи.
Ще трябва да се прави нов изпускателен колектор за турбо, нов смукателен колектор с по голям дебит , бутала ,биели , лагери и на блока ще трябва да се прави магистрала за маслените дюзи.
Общо взето не е никак лесно.
Връзването на турбото е наи лесно , но след това става страшно изникват все нови и нови проблеми.
А иначе ако се направи както трябва и да е здрав мотора може да се изкарат над 350кс
ето това ти трябва на теб:
всмукателен колектор
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... otohosting
или ето този да се преправи.
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 89881&rd=1
метална гарнитура.
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 86523&rd=1
кулер.
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... otohosting
ето на това ще ти заприлича като се зглоби.
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 65668&rd=1
тези бутал са задължителни, иначе бумммhttp://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=61301&item=7949391139&rd=1
и още доста работи ще ти трябват , а ти ако си в германия ще ти много лесно да си ги намериш тези части , успех ако те затроднява нещо питаи.
- bartokomus
- Мнения: 80
- Регистриран на: Пет 28 яну 2005 23:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Ееееее, браво KILLER GTI! Благодаря ти много за труда дето си си направил! Страхотно!
Е сега вече съм сигурен, 4е няма да го правя с турбо моя мотор а ще остана на твойто предложение! Толкова проблеми ще има след това както ти казваш, а пък колата ми трябва и то при това я карам на по 1300 км. без спиране, така че....! И 170 кончета ще са прекрасно решение. Няма да се състезавам.Би било добре да стане 350, но........ колко ли ще издържи?
Слагам валовете, новата изпускателна с-ма, както ми препоръча и това ще е. Само ми кажи само от къде да търся тая изпускателна с-ма дето ми я препоръча (КОЛОМ)? И къде да ми я сложат?
Благодаря ти още веднъж!
Е сега вече съм сигурен, 4е няма да го правя с турбо моя мотор а ще остана на твойто предложение! Толкова проблеми ще има след това както ти казваш, а пък колата ми трябва и то при това я карам на по 1300 км. без спиране, така че....! И 170 кончета ще са прекрасно решение. Няма да се състезавам.Би било добре да стане 350, но........ колко ли ще издържи?
Слагам валовете, новата изпускателна с-ма, както ми препоръча и това ще е. Само ми кажи само от къде да търся тая изпускателна с-ма дето ми я препоръча (КОЛОМ)? И къде да ми я сложат?
Благодаря ти още веднъж!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта