Един въпрос към тунерите.
1.8Т в Голф4 от днеска почна да надува повече и да върви малко по-различно.
До днес колата си надуваше нормално от 6 до 9psi или от 0.4 до 0.6бара, като стабилно държеше 7-8пси и правеше пик 9пси на 3000об/мин.
Днеска обаче по едно време почна да навуда повече и то постоянно доста експерименти си направих, някой път ми прави на втора скорост пик 13пси а повече случай пиква 11-12пси на по-високите предавки и задържа 10.
В някой случай на по-висока предавка пиква изведнъж и стрелката почва да играе м/у 9 и 11пси ту пада ту се качва, чува се и по звука от турбото, че има промяна.
Това за игрането на налягането м/у 9 и 11пси не го прави всеки път.
Не ми дава никакви грешки по-таблото, колата върви без да забива и да накъсва, няма чип и е 100% сток.
Та имали някой идея от какво може да ми прави тези мизерии искам колата да си надува нормално от 6 до 9пси както си и дават навсякъде.
Та интересно ми е къде е проблема, прегледах си набързо мъркучите и са наред на пръв поглед.
Единствените промени по колата са разтоварваш DV клапан от ТТ 225коня и буустметър всичко друго е ОК, кода на мотора е АУМ.
1.8T почна да надува повече?
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 1.8T почна да надува повече?
Какво ти контролира налягането? Соленоида ли беше при 1.8Т ?
Възможно е той да е заминал.. да му е дошло времето примерно.. или блоуоф-а да си прави пишка с тебе..
при мен кове на 0,7бар-а и не мърда (с кофти уредчетата от топспийдските)
сега го разтоварих още на 0,6-0,5 и в интерес на истината започна да върви по-добре от преди ..
Възможно е той да е заминал.. да му е дошло времето примерно.. или блоуоф-а да си прави пишка с тебе..
при мен кове на 0,7бар-а и не мърда (с кофти уредчетата от топспийдските)
сега го разтоварих още на 0,6-0,5 и в интерес на истината започна да върви по-добре от преди ..
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 1.8T почна да надува повече?
Соленойд N75 се води фабрични буустконтролер, иначе е с байпасен клапан, който връща във филтърната кутия като разтоварва.
Клапана е чисто нов на две седмици.
Утре ще ходя да го закача на ВАГком да видим дали ще покаже нещо.
М/у другото на ниското налягане от 2000 до 3000об вървеше по-добре иначе сега като надува повече нагоре в оборотите колата върви и върти гуми по-добре.
Предполагам на някой с 1.8Т да не му се случвало подобно нещо
Клапана е чисто нов на две седмици.
Утре ще ходя да го закача на ВАГком да видим дали ще покаже нещо.
М/у другото на ниското налягане от 2000 до 3000об вървеше по-добре иначе сега като надува повече нагоре в оборотите колата върви и върти гуми по-добре.

Предполагам на някой с 1.8Т да не му се случвало подобно нещо
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: 1.8T почна да надува повече?
niikoo_1 написа:Соленойд N75 се води фабрични буустконтролер, иначе е с байпасен клапан, който връща във филтърната кутия като разтоварва.
Клапана е чисто нов на две седмици.
Утре ще ходя да го закача на ВАГком да видим дали ще покаже нещо.
М/у другото на ниското налягане от 2000 до 3000об вървеше по-добре иначе сега като надува повече нагоре в оборотите колата върви и върти гуми по-добре.![]()
Предполагам на някой с 1.8Т да не му се случвало подобно нещо
Н75 клапана, само той може да ти изиграе тая шега. Ако е постоянно затворен ще надува повече, но доста повече. Ако птк е отворен няма да има надув. Поне така беше при мен. И мойта 4-ка някой път ми преви такива мизерии, но с по-малък надув. Закачи я на ВАГ-КОМ и всичко ще си каже.
ПП. да добавя..... Щом нямаш накъсвания на тоя надув, почвам да си мисля че колата ти е чипосана а ти не знаеш това или не си казваш. Преди да чипосам 1-ката като наглася налягането на 0,8 ми ковеше, а след чипа не

- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 1.8T почна да надува повече?
Какво разбираш под "ковеше" накъсваше или нещо друго?
Леонарно колата не е чипосана 100%, специално съм гледал като съм я купувал а и нормално си надува от 0.4 до 0.6бара пик
карал съм няколко чипосани 1.8Т и съм се дърпал с други и вървят много повече от мойта кола, просто днеска след обяд почна да прави магарий.
Просто всичко и е наред и си върви както трябва.
Леонарно колата не е чипосана 100%, специално съм гледал като съм я купувал а и нормално си надува от 0.4 до 0.6бара пик

Просто всичко и е наред и си върви както трябва.
- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
Re: 1.8T почна да надува повече?
със сигурност в N75 е ключа от бараката 
офф
я кажи какъв уред си сложил и за колко пари че си търся читав

офф
я кажи какъв уред си сложил и за колко пари че си търся читав
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 1.8T почна да надува повече?
Качи се някоя неделя на ОМВ-то да ти покажа 

- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
Re: 1.8T почна да надува повече?
дай линк засега, че не остава време за разходки напоследък 

- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 1.8T почна да надува повече?
Я си провери вакума на актуатора за турбото дали е здрав
РАСО

РАСО
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 1.8T почна да надува повече?
Ще го проверя вакума, интересното е че днес и навъртях 20км сутринта и се оправи надуваше нормално тоест не повече от 9-10пси.
Ще я покарам и няколко дена и ще пиша да ли това се появява отново.
Ще я покарам и няколко дена и ще пиша да ли това се появява отново.
-
- Мнения: 169
- Регистриран на: Пет 16 дек 2005 21:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 1.8T почна да надува повече?
ето подобна тема от ауди форума: http://audibg.com/index.php?showtopic=57157
накратко: вероятно виновникът е актуатора(много сложна тая думичка) на уестгейта.
накратко: вероятно виновникът е актуатора(много сложна тая думичка) на уестгейта.
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 1.8T почна да надува повече?
Благодаря за линка, при мен слава богу се оправи и колата вече не прави този номер, живот и здраве и сложа чип ще видя дали ще се появи подобен проблем.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта