Блок от G60 и глава от ABF - възможно ли е?

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
16vturbo
Мнения: 58
Регистриран на: Нед 30 ное 2008 0:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Блок от G60 и глава от ABF - възможно ли е?

Мнениеот 16vturbo » Пон 30 мар 2009 22:22


Моля някои да сподели дали е правил или е срещал някаква информация,дали е вазможно на блок G60 да му се сложи глава от ABF 16V БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО

Последна промяна от Sunny на Пон 30 мар 2009 22:55, променено общо 1 път.
Причина: Корекция на заглавието




Потребителски аватар
Сиромаха
Мнения: 176
Регистриран на: Съб 20 окт 2007 20:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Тутракан

Re: МАЛКО ВЪПРОСЧЕ-G60&ABF

Мнениеот Сиромаха » Пон 30 мар 2009 22:45


А какво се цели,атмосферен или турбо?За първото ти трябват и бутала от КР.


16vturbo
Мнения: 58
Регистриран на: Нед 30 ное 2008 0:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Re: Блок от G60 и глава от ABF - възможно ли е?

Мнениеот 16vturbo » Вто 31 мар 2009 9:09


целта е турбо и сега 6те кажа какво се случва с abf блока. колата я карам вече две години бес никакав проблем наскоро ми хварли масло през одушника,и какво стана . нови бутала,нови основни биелни сигменти дори и смених блока. карах колата до 2-2500 доката се паснат чаркалата. на парвите натискания с вече 1.3bar проблема отново се появи. за 1 час я разглобих и ни6то нито бутало нито сигмент счупен.просто е голям X :shock a имам G60 блок та затова викам ако става някои да сподели.
ЦЕЛТА Е ТУРБО


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Блок от G60 и глава от ABF - възможно ли е?

Мнениеот paco » Вто 31 мар 2009 11:18


Точно заради повръщане на масло хората бягат от PG блоковета а ти искаш да слагаш :!: Проблема ти е съвсем друг и не го търси в таз насока. Какво визираш като казваш "нови бутала"? Извадени от друг мотор или какво. Този блок има ли износване ..няма ли ..ако опишеш малко по-подробно може и да помогнем.

РАСО


16vturbo
Мнения: 58
Регистриран на: Нед 30 ное 2008 0:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Re: Блок от G60 и глава от ABF - възможно ли е?

Мнениеот 16vturbo » Вто 31 мар 2009 14:45


буталата не се чисто нови като ги замерваха ми казаха 4е леко са износени но не е фатално щот моите бяха доста износени.Относно блока никакви износвания (перфектен) и другото което не сам написал биелните лагери са под всякаква критика сякаш са карани бес масло, карам с motul8100. не ми се вярва да е от маслото


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Блок от G60 и глава от ABF - възможно ли е?

Мнениеот paco » Вто 31 мар 2009 15:39


Да разбирам ли, че си взел АБФ блок и в него си набутал бутала от друг блок с нови сегменти без да се направи никаква контрола дали хлабината между него и буталата е в допуск :!:

РАСО


16vturbo
Мнения: 58
Регистриран на: Нед 30 ное 2008 0:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Re: Блок от G60 и глава от ABF - възможно ли е?

Мнениеот 16vturbo » Вто 31 мар 2009 15:55


да попринцип блока е от 2.0/8v тоест 2E, буталата са от блок abf с нови сигменти и колко трябва да е допостимото износване на буталата?


16vturbo
Мнения: 58
Регистриран на: Нед 30 ное 2008 0:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Re: Блок от G60 и глава от ABF - възможно ли е?

Мнениеот 16vturbo » Вто 31 мар 2009 15:57


а и неможах да разбера какав е проблема с PG блока


Потребителски аватар
vlado_88
Мнения: 129
Регистриран на: Пон 12 фев 2007 0:21
Автомобил: Golf 4 AGU
Двигател: AGU
Местоположение: Благоевград
Контакти:

Re: Блок от G60 и глава от ABF - възможно ли е?

Мнениеот vlado_88 » Сря 01 апр 2009 5:03


имат разлика у вентилацията,едната е горе другата долу :?


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Блок от G60 и глава от ABF - възможно ли е?

Мнениеот paco » Сря 01 апр 2009 9:42


Блока от 2Е е със същия вентилационен отвор в блока като на АБФ, но съм почти 100% сигурен , че проблема с повръщнето е от неспазени хлабини бутало/цилиндър и духа в картера.

РАСО


16vturbo
Мнения: 58
Регистриран на: Нед 30 ное 2008 0:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Re: Блок от G60 и глава от ABF - възможно ли е?

Мнениеот 16vturbo » Сря 01 апр 2009 15:26


попринцип и аз на там клоня, и затова исках да споделя с вас, сега.ще сложа нови бутала от магазина и всичко ще стане ясно.дано там да е проблема че ве4е незнам :?


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Блок от G60 и глава от ABF - възможно ли е?

Мнениеот Vizor » Сря 01 апр 2009 15:38


Не знам дали помниш пич... ама няколко пъти преди да направите колата говорихме по телефона.
Колко пъти ти казах, че се опитваш да си строшиш двигателя?
Не помня точно как го бяхте направили ама помня, че беше някаква пълна измишльотина тоя двигател.
+ това го строшихте още като го сглобихте
дай снимки на двигателя и обясни каква електроника ползваш, кой я е настройвал, с какви инжектори и тн
не знам дали помниш точно кой съм.. говорихме по телефона.. Chain-а ми беше звъннал тогава


16vturbo
Мнения: 58
Регистриран на: Нед 30 ное 2008 0:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Re: Блок от G60 и глава от ABF - възможно ли е?

Мнениеот 16vturbo » Чет 02 апр 2009 13:23


някои може ли да ми каже дали буталата от 9А мотора могат да заместят ABF-ските


Потребителски аватар
alex_zazy
Мнения: 1045
Регистриран на: Пет 20 юни 2008 6:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен Golf 2 GTI 8v 1990г. черен брикет!

Re: Блок от G60 и глава от ABF - възможно ли е?

Мнениеот alex_zazy » Чет 02 апр 2009 21:08


Айде тука стана манджа с грозде! АБФ КР 9А ПГ 2Е сичко на едно място. Напиши кво ти е турбото, ква ти е електрониката. В края на краищата едни бутала не са 1000 лв. То не става да събереш 5 железа и да стане от 1 път и както трябва!



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта