1,8 RP вече 2.0 16V 9A ----dellorto DHLA carbs ABF turbo

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

1,8 RP вече 2.0 16V 9A ----dellorto DHLA carbs ABF turbo

Мнениеот vit_autosofia » Сря 15 апр 2009 19:28


Двигателя е 1.8 RP моно инжектопляктор.
Главата е сменена с такава от G60
Моното е свалено заедно с колектора,и на негово място има колектор от ПБ.
Изспускателен колектор от 2Е
Оригинална инсталация от пасат ПБ с окабеляване за MFA :да:
С две думи го направих пълна инжекция "Digifant"

Преди:
Изображение
След много работа нерви и мъки
Сега:
Изображение
Изображение
Изображение
Днес му направих центровките и го изкарах на заветното кръгче.
Очарован съм от поведението,работата и респонса на мотора.
Благодаря на себе си,че съм такъв инат.
Както и на колегите spot1 и herr prokopoff от които се здобих с нужните части за конверсията.
А също така и на Визора който ми запали чавиите с двата хоризонтални карбуратори "Dellorto" на които им се радвах точно една вечер,после и МегаСкуирта и накрая завърших с Диджифанта :bowdown :bowdown

Последна промяна от vit_autosofia на Чет 30 яну 2014 14:44, променено общо 6 пъти.




Потребителски аватар
anio-1.8-KR
Мнения: 155
Регистриран на: Сря 07 фев 2007 18:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Чепеларе

Re: 1,8 RP към 1,8 PB

Мнениеот anio-1.8-KR » Сря 15 апр 2009 21:04


Браво колега и климатик си сложил супер е :wink:


Потребителски аватар
golf_mania_jambol
Мнения: 802
Регистриран на: Нед 24 фев 2008 23:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Re: 1,8 RP към 1,8 PB

Мнениеот golf_mania_jambol » Сря 15 апр 2009 22:19


колега пусни клип4е


Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2045
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Re: 1,8 RP към 1,8 PB

Мнениеот Glove » Сря 15 апр 2009 22:54


Ееее браво Люска збори го накрая! :011:


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Re: 1,8 RP към 1,8 PB

Мнениеот vit_autosofia » Чет 16 апр 2009 4:52


Glove написа:Ееее браво Люска збори го накрая! :011:

Ахам :D :D
С това за сега приключвам защото жената ме гледа вече на криво и скоро може да пусна тема,че търся квартира под наем в София.Района на кв.Орландовци и Малашевци. :D :D :D :D
Веско като си намаш работа можеш да додиш да ми помогнеш да оправим гората от жици вътре в купето.При двигателя ги оправих,но вътре е ужас.
А после може и :BBQ


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: 1,8 RP към 1,8 PB

Мнениеот radi_nrj » Чет 16 апр 2009 9:03


Браво Люси... ама ти май забрави че имаш и още един комшия жичкаджия. Обаче баш на Велкден ли ще я правиш тая инсталация... :?:

Последна промяна от radi_nrj на Чет 16 апр 2009 17:54, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 1,8 RP към 1,8 PB

Мнениеот Vizor » Чет 16 апр 2009 9:50


Оня е луд.. няма за него ден, няма нощ, няма великдел, няма свята нощ!
Люска.. кажи кажи що не успяхме да настроим кат хората мегаскуирта ;) и защо ми разби по този брутален начин маперските мечти :(


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Re: 1,8 RP към 1,8 PB

Мнениеот vit_autosofia » Чет 16 апр 2009 16:05


Vizor написа:Оня е луд.. няма за него ден, няма нощ, няма великдел, няма свята нощ!
Люска.. кажи кажи що не успяхме да настроим кат хората мегаскуирта ;) и защо ми разби по този брутален начин маперските мечти :(

шшшшт трай,че се изложим пред чужденците :horror: :horror:

Последна промяна от vit_autosofia на Чет 16 апр 2009 16:09, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 1,8 RP към 1,8 PB

Мнениеот Vizor » Чет 16 апр 2009 16:08


Между другото тук е и мястото да благодарим на касапина за изгубеното му време по нашата прищявка!
Евала бате голем си!


Потребителски аватар
Dpop
Мнения: 3400
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1,8 RP към 1,8 PB

Мнениеот Dpop » Чет 23 апр 2009 14:10


Браво Люси, неспокоен дух си ти :D , тъкмо при последната ни среща бях останал с впечатление, че си намерил покой. Неспасяем ентусиаст. Отправяш правокации пак, аааааа.


valeri_m
Мнения: 112
Регистриран на: Нед 14 дек 2008 19:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив Бг- Монтреал.Canada

Re: 1,8 RP към 1,8 PB

Мнениеот valeri_m » Чет 23 апр 2009 14:21


Браво колега за ентосиязма който си проявил.
Да попитам с какъв фрион ти е климатика. и трабите може ли да ги сложим от друга кола или да ги наместим малко.ако може да дадеш малко снимки на системата. много ти благодаря предварително.


Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2045
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Re: 1,8 RP към 1,8 PB

Мнениеот Glove » Вто 12 май 2009 22:23


valeri_m написа:Браво колега за ентосиязма който си проявил.
Да попитам с какъв фрион ти е климатика. и трабите може ли да ги сложим от друга кола или да ги наместим малко.ако може да дадеш малко снимки на системата. много ти благодаря предварително.


Фреона е R134a 1000гр. маслото в компресора е полиоилестерно 300мл. А що се отнася до тръбите за всеки автомобил са специфични, така че ако си тръгнал да правиш пасат, търси от пасат.


valeri_m
Мнения: 112
Регистриран на: Нед 14 дек 2008 19:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив Бг- Монтреал.Canada

Re: 1,8 RP към 1,8 PB

Мнениеот valeri_m » Чет 14 май 2009 21:04


Glove написа:
valeri_m написа:Браво колега за ентосиязма който си проявил.
Да попитам с какъв фрион ти е климатика. и трабите може ли да ги сложим от друга кола или да ги наместим малко.ако може да дадеш малко снимки на системата. много ти благодаря предварително.


Фреона е R134a 1000гр. маслото в компресора е полиоилестерно 300мл. А що се отнася до тръбите за всеки автомобил са специфични, така че ако си тръгнал да правиш пасат, търси от пасат.



На голфа си седят повечето работи. Само тръбите са изгнили и предишния собственик ги е изхвърлил и сега да го събера ще е трудно и много кинти ще идат за нови.За това питам, да ги наглася от друга кола до колкото е въжможно. мерси предварително....


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Re: 1,8 RP към 1,8 PB вече 2.0 16V 9A Digi2

Мнениеот vit_autosofia » Сря 23 фев 2011 19:01


Ето,че дойде време за малко ъп на историята на пасатчето.

Новото сърце на пасатко 2.0 16V 9A преди да го отзапочна.
Оригинално мотора се произвежда с Механичен инжекцион,който беше заместен с Дижифант-2.

Изображение

Изображение

Изображение

Доста се потрудих и ето го резултата :banana :да:

Изображение

Изображение

Изображение

За сега съм доволен от себе си.


Потребителски аватар
didkoltd
Мнения: 1410
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 22:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък/Ст.Загора

Re: 1,8 RP към 1,8 PB вече 2.0 16V 9A Digi2

Мнениеот didkoltd » Сря 23 фев 2011 20:19


Браво Люси при теб работата май е "Нова година - нов мотор" за което евала!Сподели кое как ще е интересно за много хора по принцип.Дигифанта от ПБ-то ли е,какви дюзи си ползвал имаш ли ланда и въобще всичко каквото се сетиш!Как се преставя мотора,сработва ли се нормално с Дигата?



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта