
RP -> KR
RP -> KR
Някой знае ли дали ще мога да сменя само главата, да сложа 16в, обаче другия проблем идва в буталата, на моя мотор горивната камера е в буталото, а на 16 клапановите, камерата е в главата и ще се получи съвсем ..., нищо :Д , та дилемата ми е дали ще паснат и буталата от КР, защото замислям едни карборации да вкарам 

- di4evv
- Мнения: 517
- Регистриран на: Нед 13 яну 2008 2:05
- Автомобил: ауди а 4
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
Re: RP -> KR
и представа си нямаш в какъв филм се вкарваш
ако сложиш само главата ще падне степента на сгъстяване и ще се разреди много мотора. Иначе да- бутала от КР можеш да си сложиш


ако сложиш само главата ще падне степента на сгъстяване и ще се разреди много мотора. Иначе да- бутала от КР можеш да си сложиш
- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
Re: RP -> KR
Най добре цял мотор KR,скоростите на първо време могат да си останат твойте 

- Li4o
- Аватар:
- Мнения: 2800
- Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Re: RP -> KR
h0nda написа:Някой знае ли дали ще мога да сменя само главата, да сложа 16в, обаче другия проблем идва в буталата, на моя мотор горивната камера е в буталото, а на 16 клапановите, камерата е в главата и ще се получи съвсем ..., нищо :Д , та дилемата ми е дали ще паснат и буталата от КР, защото замислям едни карборации да вкарам
Колега има няколко добри теми по въпроса - ползвай търсачката, за да не разводняваме излишно форума...
Ако трябва да направиш трансплантацията както трябва - от твоя двигател можеш да ползваш само блока, коляновия вал и биелите...но пак е компромисен вариант - няма да имаш маслените пръскалки под буталата, а и коляновия вал на КР е по-добре балансиран...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта