RP -> KR

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
h0nda
Мнения: 215
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 11:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

RP -> KR

Мнениеот h0nda » Чет 30 апр 2009 23:30


Някой знае ли дали ще мога да сменя само главата, да сложа 16в, обаче другия проблем идва в буталата, на моя мотор горивната камера е в буталото, а на 16 клапановите, камерата е в главата и ще се получи съвсем ..., нищо :Д , та дилемата ми е дали ще паснат и буталата от КР, защото замислям едни карборации да вкарам :D




Потребителски аватар
di4evv
Мнения: 517
Регистриран на: Нед 13 яну 2008 2:05
Автомобил: ауди а 4
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Re: RP -> KR

Мнениеот di4evv » Чет 30 апр 2009 23:43


и представа си нямаш в какъв филм се вкарваш :drinking: :banghead:
ако сложиш само главата ще падне степента на сгъстяване и ще се разреди много мотора. Иначе да- бутала от КР можеш да си сложиш


Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

Re: RP -> KR

Мнениеот Жоро Делчев » Пет 01 май 2009 0:43


Най добре цял мотор KR,скоростите на първо време могат да си останат твойте :wink:


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Re: RP -> KR

Мнениеот Li4o » Пет 01 май 2009 10:36


h0nda написа:Някой знае ли дали ще мога да сменя само главата, да сложа 16в, обаче другия проблем идва в буталата, на моя мотор горивната камера е в буталото, а на 16 клапановите, камерата е в главата и ще се получи съвсем ..., нищо :Д , та дилемата ми е дали ще паснат и буталата от КР, защото замислям едни карборации да вкарам :D

Колега има няколко добри теми по въпроса - ползвай търсачката, за да не разводняваме излишно форума...
Ако трябва да направиш трансплантацията както трябва - от твоя двигател можеш да ползваш само блока, коляновия вал и биелите...но пак е компромисен вариант - няма да имаш маслените пръскалки под буталата, а и коляновия вал на КР е по-добре балансиран...



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта