1.8T Big Turbo Проект ( UPDATE )

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Чет 09 фев 2006 0:22


Ми може би около 100-130 коня отгоре ще му даде, зависи от настройките




didoriginal
Фотограф на VWClubFest
Мнения: 2271
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот didoriginal » Чет 09 фев 2006 0:25


prj57 написа:Ми може би около 100-130 коня отгоре ще му даде, зависи от настройките


А разхода... 20 на 100? :)


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Чет 09 фев 2006 0:27


Еми зависи на какъв бууст кара колегата.
Попринцип сток турбото на тази кола мисля, че духа на 0.6 бара и прави 150коня, така че ако кара на 1.6 бара би трябвало да направи към 300коня на колелата, а при желание колата може и повече.
Въпроса е не само в коне, а да имаш възможност да ги сложиш на пътя, особено в дисциплината 1/4миля.
Само че виждаш, че човека има проблем със съединителя така че май кара и на по-ниско налягане да речем 1.0 бар и там колата трябва да прави около 200кончета.
Разхода при леко каране няма да е висок не се притеснявай. Това голямо турбо му трябват обороти да се развърти.
Но да не гадаем собственика на колата ще каже най-точно.
Незнам, ама ако няма шпер (а май колата серийно е без) си представям с тези коне как ще се тръгва.


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Чет 09 фев 2006 0:59


Имай предвид че турбото е Ball Bearing, не му трябва много усилие да се развърти...

Този вид лагери имат много по малко съпротивление и по лесно се въртят


Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот madcap » Чет 09 фев 2006 2:30


Не го знам колегата, ама колата ми аресва мноо , ама мнооо , каРАЛ СЪМ СЪМ 1.8 т Октавия , мноо ми ареса , знам ли ко ша стане с тая интервенция , надявам се колегата да е доволен , тва е най важното


Потребителски аватар
milkinis
Мнения: 380
Регистриран на: Вто 01 ное 2005 23:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот milkinis » Чет 09 фев 2006 10:46


Евала на колегата bowdown Дай Боже всеки му :heavymetal:


Потребителски аватар
RS-MAD
Мнения: 89
Регистриран на: Сря 30 мар 2005 3:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот RS-MAD » Чет 09 фев 2006 11:40


niikoo_1 написа:Еми зависи на какъв бууст кара колегата.
Попринцип сток турбото на тази кола мисля, че духа на 0.6 бара и прави 150коня, така че ако кара на 1.6 бара би трябвало да направи към 300коня на колелата, а при желание колата може и повече.
Въпроса е не само в коне, а да имаш възможност да ги сложиш на пътя, особено в дисциплината 1/4миля.
Само че виждаш, че човека има проблем със съединителя така че май кара и на по-ниско налягане да речем 1.0 бар и там колата трябва да прави около 200кончета.
Разхода при леко каране няма да е висок не се притеснявай. Това голямо турбо му трябват обороти да се развърти.
Но да не гадаем собственика на колата ще каже най-точно.
Незнам, ама ако няма шпер (а май колата серийно е без) си представям с тези коне как ще се тръгва.

До някъде си прав , обаче забравяш че коне не се правят само от налягане а и от дебит , значи две турбини при едно и също налягане мога т да правят крайно различни мощности.Мойта турбина е около за максимум 450 к.с. Значи относно надува на 3000 об/мин имам 1 бар налягане ,което си мисля че е доста прилично.На 3800об/мин вече имам 1.5-1.6 бара.
Сетъпа е предвиден за около 350к.с. на колелата , което ще рече 370-380 к.с. на вала.Повече не мога да извадя без да минавам в опасните за мотора натоварвания ,където колко ще издържи е въпрос на късмет.
Като сложа ковани бутала и биели тогава ще му мислим :twisted:
В момента колата движи на 0.6 бара просто защото останах без съединител.


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11160
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Чет 09 фев 2006 11:45


Здравей и от мен. Проекта си го бива и то много.
Съединителят от Октавия RS не е ли по-голям от твоя и не ти ли върши работа нейния маховик?


Потребителски аватар
RS-MAD
Мнения: 89
Регистриран на: Сря 30 мар 2005 3:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот RS-MAD » Чет 09 фев 2006 12:19


brabus написа:Здравей и от мен. Проекта си го бива и то много.
Съединителят от Октавия RS не е ли по-голям от твоя и не ти ли върши работа нейния маховик?

Значи да ти кажа незнам какъв е нейния съединител и маховик , за съжаление по каталозите за съединители които имам модела го няма , предполагам че ще бъде 228мм но пак с дуал масс маховик.
Аз искам от Г60/ВР6 защото е сингле масс такъв.
Ако имаш някво инфо за РС ще бъда благодарен


Потребителски аватар
maistora_1
Мнения: 1325
Регистриран на: Пон 01 авг 2005 2:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот maistora_1 » Чет 09 фев 2006 13:00


лудница е колата дори на външен вид е :twisted:
и аз съм се возил в такава сток(1,8Т) мн бяга :)
И защо направо не питаш в Еуратек за модела на съединителя и там и цена могат да кажат...(да се надявам)
с интерес ще следя за продължение!Успех!


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11160
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Чет 09 фев 2006 13:30


Така това е VR6 с - clutch pressure plate / 228MM / ABV

Изображение

това са Шкодите (еднакви са) -

clutch plate / 225MM / AUM,AUQ,ARX / AGU

Изображение

EDIT: http://www.etka.auto2.ru/ инфото тук


Потребителски аватар
asskoGTI
Мнения: 778
Регистриран на: Нед 05 юни 2005 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот asskoGTI » Чет 09 фев 2006 15:12


ЕВАЛА ПИЧ!!!ДАНО СИ КАРАШ КОЛАТА ДЪЛГО И ЖЪНЕШ УСПЕХИ С НЕЯ!!!

П.С. един въпрос :arrow: не трябва ли да си подсилиш окачването сега след този сетъп на двигатела?


Потребителски аватар
rusty
Мнения: 437
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 22:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Oldenburg

Мнениеот rusty » Чет 09 фев 2006 16:00


Една идея от мене: Пробвай със съединител от ТДИ, модерните са с доста висок въртящ момент, а това е което кара съединителя да приплъзгва. Дали става Plug n Play не знам но според мене е добра алтернатива.


Потребителски аватар
RS-MAD
Мнения: 89
Регистриран на: Сря 30 мар 2005 3:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот RS-MAD » Чет 09 фев 2006 17:08


assko написа:ЕВАЛА ПИЧ!!!ДАНО СИ КАРАШ КОЛАТА ДЪЛГО И ЖЪНЕШ УСПЕХИ С НЕЯ!!!

П.С. един въпрос :arrow: не трябва ли да си подсилиш окачването сега след този сетъп на двигатела?

Колата е с 4 амортисиора Koni Special + 4 броя прогресивни пружини H&R , за момента мисля че са достатъчно добри :)


Потребителски аватар
RS-MAD
Мнения: 89
Регистриран на: Сря 30 мар 2005 3:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот RS-MAD » Чет 09 фев 2006 17:11


rusty написа:Една идея от мене: Пробвай със съединител от ТДИ, модерните са с доста висок въртящ момент, а това е което кара съединителя да приплъзгва. Дали става Plug n Play не знам но според мене е добра алтернатива.

Мда , последно се оказа че вероятноста моята кола също да е с 228мм е много голяма , затова сега ще видя какво да взема.
Значи колега дизелите които са с голям въртящ момент като 1.9ТДИ 150 кония , са с 240мм съединители , тоесто скоростните кутии са малко по различни , такъв упгрейд не става.
От дизелите най мощния на 228мм е 110 к.с. но си мислч че от ВР6 ще е по добър.
Сега има и трети вариант за SPEC STAGE 2 520 nM , но цената е около 900лв за комплект , затова още се чудя.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: bobibvb и 93 госта