KR с Dellorto DHLA 40

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
aradovanov
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

KR с Dellorto DHLA 40

Мнениеот aradovanov » Нед 17 май 2009 16:30


Добре познатия на всички КР мотор на Голф 2 механичния инжекцион е изтръгнат и в момента за горивото се грижат двойка Делорто DHLA 40G.
Карбураторите са напълно рециклирани от мен със чисто нови гарнитури и мембрани.
Ползва се само малката помпа в резервоара с регулатор Malpasi Filter Кing настроен ма 3psi и тройник от карбураторен Голф за връщане на излишното гориво.
За аванса се грижи стандартния контролер на КР-а като началния аванс на празен ход е 10 градуса. Всмукателния колектор си го правих сам от стандартен КР-ски колектор - голям филм е. Филтрите са ми пародия но за сега ще е така - криза.
Първи впечатления без сериозна синхронизация - страхотен респонс, стабилни обороти на празен ход и доста сила която започва почти от 1000 оборота, а не както при мех. инжекцион. За раход не ми се говори все още. Като наглася нивата и синхронизацията ще споделя.
Ето малко снимки, ако има въпроси ще се радвам да отговоря:
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=378397&pid=12326213&view=2

Ето и един клип как работи за сега:
http://radovanov.sunmanagement-bg.com/dellorto/P5170020.AVI

Приемам оферти за подходящо делко с вакуумен аванс и подходящи филтри или идеи как да се подобрят двете неща. Това ми е първия "проект" и се надявам с ваша помощ да бъде развит.

За цени не ми се говори - всеки може да отвори Гугъл и да намери това което го интересува. Повещето неща са от http://www.dellorto.co.uk надявам се че нама да се приеме като реклама - много коректни с доставките и сроковете.

Благодарности на колегата parno за оказаната помощ!




Потребителски аватар
sashobas
Щастлив голфаджия
Мнения: 2831
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище
Контакти:

Re: KR с Dellorto DHLA 40

Мнениеот sashobas » Нед 17 май 2009 17:09


Браво адаш най сетне се престраши да споделиш и пуснеш тема за това което си сътворил.Радвам се че имаш резултати.Нека има повече проекти в форума и да се учим един от друг. :да:


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: KR с Dellorto DHLA 40

Мнениеот parno » Нед 17 май 2009 17:32


фукльо mhihi
имам и аз няколко снимки
Изображение
Изображение
Изображение
иначе голфа е пушка
малко му бяга сместа но работи в пъти по-добре така от колкото с механичната инжекция :shock

Последна промяна от parno на Нед 17 май 2009 19:31, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

Re: KR с Dellorto DHLA 40

Мнениеот Жоро Делчев » Нед 17 май 2009 19:00


Много добър проект,хареса ми и как изглежда мотора,все пак без колектора и механичната инжекция губи част от чара си.Как е ускорението в различните режими,остана ли си прекъсвача :)Делко мисля че става от 1,3MH с малко преправяне.


Потребителски аватар
aradovanov
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: KR с Dellorto DHLA 40

Мнениеот aradovanov » Нед 17 май 2009 19:35


За прекъсвач не става и дума все още преди да мина газанализатор. Но до към 5000 оборота съм я натискал и набира доста по-сериозно отколкото преди.
На някой да му се намира такова делко за проба?


Потребителски аватар
martineli
Мнения: 1469
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: KR с Dellorto DHLA 40

Мнениеот martineli » Вто 19 май 2009 22:36


аве аз имам ено делко от 1.3 карб, .малко е шано всмисъл става да пробваш дали ще пасне и дса си земеш друго ако става щот май не работи.пазя го заради датчика на хол.


Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

Re: KR с Dellorto DHLA 40

Мнениеот Жоро Делчев » Вто 19 май 2009 22:48


Tрябва да е от по новите делка с датчик на Хол,има и малко преправяне доколкото знам,преди да се сложи е хубаво да се провери мембранката на вакуумния регулатор да не е спукана.


Потребителски аватар
martineli
Мнения: 1469
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: KR с Dellorto DHLA 40

Мнениеот martineli » Вто 19 май 2009 23:06


на мойто 1.3 нз е с нещо като пластмасова шайба с чоп и чопчето влиза в вала.докато тва другото къде го имам е като на повечето коли .


Потребителски аватар
petroffbg
Мнения: 162
Регистриран на: Пон 05 яну 2009 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра

Re: KR с Dellorto DHLA 40

Мнениеот petroffbg » Чет 21 май 2009 23:24


Делко става от Ситроен ВХ14 бензин,мисля 1.6.Проблема е,че трябва да го вземеш с цялото оборудване(в смисъл цялата инсталация,комутатор+жици),защото делкото е с магнитоиндуктор,а не с датчик на Хол.Перфектно пасва на КР,осигурява аванс до 45градуса,по-добро едвали ще намериш за без пари,по моргите вървят по 25-30лв заедно с бобина и комутатор.Провери мембраната на вакум авансатора,в 60% от случаите е прегоряла и не работи!


Потребителски аватар
aradovanov
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: KR с Dellorto DHLA 40

Мнениеот aradovanov » Съб 23 май 2009 15:13


Как може да се провери мембраната дали е наред? Примерн отивам в моргата взимам делкото и... ?
Вакуум от къде трябва да се вземе? Може ли да се ползва вакуум-а за сервото?


Потребителски аватар
petroffbg
Мнения: 162
Регистриран на: Пон 05 яну 2009 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра

Re: KR с Dellorto DHLA 40

Мнениеот petroffbg » Съб 23 май 2009 15:43


Вакуум задължително ще вземеш от десния карб,на него си има заводски щуцер който е специално поставен за целта.Всяка друга позиция е грешна,поне за тоя тип делко.Може да пробваш като поставиш шлаух на делкото и направиш вакуум с уста,авансатора ще се измести ,при задържане трябва да остане на същото положение,връща ли се сам мембраната е прецакана.


Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

Re: KR с Dellorto DHLA 40

Мнениеот Жоро Делчев » Съб 23 май 2009 18:40


По принцип продават и нови мембрани така че не е проблем да е спукана :wink:


Потребителски аватар
biostrong
Мнения: 771
Регистриран на: Нед 22 окт 2006 21:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: KR с Dellorto DHLA 40

Мнениеот biostrong » Сря 03 юни 2009 13:11


ми да го таковам у таковото - мойта пръчка все още не върви както трябва - а за разхода да не говорим. Има нещо криво в цялата работа - аванс ли бензин ли не му стига - незнам ама е тромава, респонса не е нищо особено но сега нямам излишни средства и време да се занимавам с нея.


Потребителски аватар
aradovanov
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: KR с Dellorto DHLA 40

Мнениеот aradovanov » Сря 03 юни 2009 21:46


Я дай повече подробности какво точно не е наред? Аз изминах около 1000км до тук и все още съм в движение и общо взето имам малко забележки. Къде е проблема при тебе?


Потребителски аватар
biostrong
Мнения: 771
Регистриран на: Нед 22 окт 2006 21:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: KR с Dellorto DHLA 40

Мнениеот biostrong » Чет 04 юни 2009 9:48


ами не върви, няма повер :) все едно карам около 90 кончета. ускорява плавно, не се стряска не е нервен, под товар във високите умира - явно обеднява, това ме навява на мисълта че 158 главни жигльори на 210 въздушни са му бедни и трябва да ги дупна евентуално на 165. И все такива хубави неща :) .То не че и аз съм се заиграл много с настройката защото в момента нямам никакво време за колата освен да ида с нея от т.А до т.Б :). И си има дупка/заглъхване ако смачкам рязко газта.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта