по-ниско и комфортно окачване

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
esto
Мнения: 150
Регистриран на: Сря 30 юли 2008 20:09
Автомобил: caddy ecofuel
Двигател: BSX
Местоположение: Хановер

по-ниско и комфортно окачване

Мнениеот esto » Пет 12 юни 2009 0:02


здравейте!
решил съм да си сменям окачването за да не съм като джипка с оригиналното,но не съм много запознат с видовете промени,може ли да се сменят само пружини и кое е важно да се спази за да вози комфортно дори и след като се свали? :roll:
благодаря предварително!




Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: по-ниско и комфортно окачване

Мнениеот morfei1 » Пет 12 юни 2009 1:20


Спортни пружини с нормални амортисьори не е добра комбинация, понеже обикновените амортисьорите си заминават по-бързо.


Потребителски аватар
ultralamer
Мнения: 108
Регистриран на: Вто 27 мар 2007 0:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG/D

Re: по-ниско и комфортно окачване

Мнениеот ultralamer » Пет 12 юни 2009 17:51


Здравей,
Аз също не бих ти препоръчал да слагаш само пружини, защото след известно време ще си търсиш и нови амортисьори. За да ти даде някой конкретен отговор, трябва да кажеш какви пари си склонен да отделиш.
Щом даржиш на комфорт, значи може би не искаш колата да става много ниска. Бих ти препоръчал Bilstein B12. Това е комплект амортисьори с пружини. Свалят колата с 35мм, доста комфортни са и са много качествени. Даже аз самият отначало, когато започнах да се оглеждам за спортно окачване си бях харесал това, но после взех друго.
Друго качествено окачване, които предлагат достатъчно комфорт е Sachs Performance. То също е фиксирано, както В12, като при него до колкото си спомням бяха 30мм.
А, ако държиш да може да се настройва по височина, за да можеш да я свалиш равномерно отпред и отзад, може да погледнеш KW street comfort.
И трите окачвания са супер и което и да вземеш, няма да сгрешиш. :да:


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Re: по-ниско и комфортно окачване

Мнениеот musura » Пет 12 юни 2009 19:52


сток пружини от ГТИ + нови читави газови амортисьори - по-ниски са от стандартните и са сравнително комфортни, на фона на истинските спортни окачвание ;)

Другия вариант е - питай колегата Nando_16v скоро си купува Koni Street - това е комплект амортисьори с пружини и са средно твърди и с 40 мм по-ниски от стоковите - мисля, че е прекрасен избор цена/качество/визия/комфорт ;)


Потребителски аватар
esto
Мнения: 150
Регистриран на: Сря 30 юли 2008 20:09
Автомобил: caddy ecofuel
Двигател: BSX
Местоположение: Хановер

Re: по-ниско и комфортно окачване

Мнениеот esto » Съб 13 юни 2009 8:39


най-напред искам да благодаря на всички за съветите,помогнахте ми да се ориентирам,но ми стана интересно/любопитно/защо,когато се сменят само пружини се скапват оригиналните амортисьори? :beer


Потребителски аватар
alexignatov
Мнения: 49
Регистриран на: Сря 16 юли 2008 10:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца/ Мърчево
Контакти:

Re: по-ниско и комфортно окачване

Мнениеот alexignatov » Съб 13 юни 2009 12:14


защото пружините са по-къси и аморт. падат надолу


Потребителски аватар
esto
Мнения: 150
Регистриран на: Сря 30 юли 2008 20:09
Автомобил: caddy ecofuel
Двигател: BSX
Местоположение: Хановер

Re: по-ниско и комфортно окачване

Мнениеот esto » Съб 13 юни 2009 22:16


защото пружините са по-къси и аморт. падат надолу


и какво се случва с амортисьорите?извинявам се за глупавия въпрос но ми е любопитно.


Потребителски аватар
kimif2008
Мнения: 564
Регистриран на: Сря 01 окт 2008 22:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: по-ниско и комфортно окачване

Мнениеот kimif2008 » Нед 14 юни 2009 16:15


esto написа:
защото пружините са по-къси и аморт. падат надолу


и какво се случва с амортисьорите?извинявам се за глупавия въпрос но ми е любопитно.

намалява се работния ход и :banghead:


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: по-ниско и комфортно окачване

Мнениеот morfei1 » Вто 16 юни 2009 23:22


Пружините са по-къси, а стандартните амортисьори са по-дълги, което ще рече - малък работен ход на амортисьора.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта