Значи.. ситуацията е следната. Всичко е окабелено и направено.. всичко е сложено и колата пали НО без вакума за мап-а (фабричния се ползва)
сега ще пробвам да настроя ве-таблицата защото според мен му идва богато
Помогнете за настройка на мегаскуирт :D
- nayden_n
- Мнения: 55
- Регистриран на: Сря 22 окт 2008 21:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Re: Помогнете за настройка на мегаскуирт :D
То може да се настрои и без МАП -сензор , прави се по TPS ( ако няма турбо разбира се )
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Помогнете за настройка на мегаскуирт :D
Благодарности на prokopoff че в момента му хабя времето 

- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Помогнете за настройка на мегаскуирт :D
Той се е справил докато ме нямаше..
мъчихме го няколко дена и се оказа че помпата му е ужасна.. днеска вече тотално му избили чивиите и .. боднал пак моното.. луда работа. благодаря на всички за изгубеното време
мъчихме го няколко дена и се оказа че помпата му е ужасна.. днеска вече тотално му избили чивиите и .. боднал пак моното.. луда работа. благодаря на всички за изгубеното време
- petroffbg
- Мнения: 162
- Регистриран на: Пон 05 яну 2009 23:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
Re: Помогнете за настройка на мегаскуирт :D
И аз монтирах такова чудо на бъгито си,мотор ЕZ,KR глава,получи се 1,6 вентилов VW на който сложих дросели,две рейки с инжектори(с които се занимавах около два месеца)тромпети,филтърна кутия и тн.Свързахме МС (настройки по тпс и ламбда сонда)заработи доста убедително,но за кратко.Изпиздиха се управляващите транзистори на инжекторите,помпата(нова на 6 бара)продължи да набива бензин,в резултат на което напълни цилиндрите.Спеца ги смени(никой не разбра защо укасиха емитер-колектор),разпалихме отново и започнаха люти настройки.Започнахме драйв-тестове и тъкмо тръгна що годе истински отново избиха!В резултат имам масло за 200лв със 2л бензин(не знам как не се запалих)в него!Чакам от две седмици нов МС,а няма време на 11-12 април е първият старт в Търговище.Май ще си сложа пак DELLORTOто,пък ще видим.
- Li4o
- Аватар:
- Мнения: 2800
- Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Re: Помогнете за настройка на мегаскуирт :D
petroffbg написа:И аз монтирах такова чудо на бъгито си,мотор ЕZ,KR глава,получи се 1,6 вентилов VW...
Ако не си сменял бутала - степента на сгъстяване ти е паднала доста....
П.С. Визорее, абе напиши на каква кола ги правите тези настройки...

- petroffbg
- Мнения: 162
- Регистриран на: Пон 05 яну 2009 23:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
Re: Помогнете за настройка на мегаскуирт :D
Всичко за което се сетиш е сменено,в мотора са НАЛЯТИ доста левове!
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Помогнете за настройка на мегаскуирт :D
petroffbg написа:...
Я сега кажи с какви инжекторои караш...нискоомни или високоомни

РАСО
- petroffbg
- Мнения: 162
- Регистриран на: Пон 05 яну 2009 23:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
Re: Помогнете за настройка на мегаскуирт :D
Дюзите са високоомни 15 ома са,проблема не е и във крайните транзистори(IRF540),незнайно защо гори чипа(драйвера)който управлява крайните транзистори.Голям карък ме гони,за втори път изгоря.За Търговище сложих карбовете,направих си време за пьрва редица всичко бе точно до финала.Влязох втори,и още на втората обиколка,спря да ме вади от завоите,явно се запушиха ускорителите,последваха серия от удари,спукана задна лява гума(чисто нова)и съответно последен.За капак успях да мина и през таван!
- petroffbg
- Мнения: 162
- Регистриран на: Пон 05 яну 2009 23:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
Re: Помогнете за настройка на мегаскуирт :D
Реших проблема с драйвера(работно напрежение 15v).Оказа се,че при угасяне от ключ маса,генератора продължава да работи и прави някакви зверски напрежения.При следващо включване се пали драйвера и приключваме с паленето.За целта сложих стабилизатор на напрежение МС 7812 на драйвера и реших проблема.Другият вариянт,ако се използва ключ маса е да се прекъсва + и захранващият кабел на динамото.Като изключим ядовете,които ми създаде съм страшно доволен.Машината е жив звяр,направо е неудържима.Има съвсем дребни забележки в горивната таблица,които решавам в движение.Почвам да си мисля за 4х4,само със заден мост не мога да го закрепя на трасето.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта