ВДИГНАХ ДОСТА КОМПРЕСИЯТА НА ВЕНТОТО АБС МОТОР (С ШЛАИФ НА ГЛАВА И СЕГМЕНТИ).НО ЯВНО ДОИДЕ МАЛКА ГОРИВНАТА КАМЕРА И СЛЕД ОКОЛО 4000 ОБОРОТА ЗАПО4ВА ДА СЕ ПОЛУЧАВАТ ДЕТОНАЦИИ.ГОВОРИХ С РАЗНИ ХОРА И МЕ ПОСЪВЕТВАХА ДА СЛОЖА РАЗПРЕДЕЛИТЕЛЕН ВАЛ ОКОЛО 260 ГРАДУСА И ЩЕ СЕ ОПРАВИ ЗА ДА РАЗТОВАРЯ МОТОРА КАКВО Е ВАШЕТО МНЕНИЕ.КАКВО ДА НЯПРАВЯ
Пиши с малки букви!
Li4o
съвет за разпределителен вал
- mehanika_s
- Мнения: 17
- Регистриран на: Нед 09 апр 2006 16:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
- Li4o
- Аватар:
- Мнения: 2800
- Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Re: СЪВЕТ ЗА РАЗПРЕДЕЛИТЕЛЕН ВАЛ
mehanika_s написа:ВДИГНАХ ДОСТА КОМПРЕСИЯТА НА ВЕНТОТО АБС МОТОР (С ШЛАИФ НА ГЛАВА И СЕГМЕНТИ).НО ЯВНО ДОИДЕ МАЛКА ГОРИВНАТА КАМЕРА И СЛЕД ОКОЛО 4000 ОБОРОТА ЗАПО4ВА ДА СЕ ПОЛУЧАВАТ ДЕТОНАЦИИ.ГОВОРИХ С РАЗНИ ХОРА И МЕ ПОСЪВЕТВАХА ДА СЛОЖА РАЗПРЕДЕЛИТЕЛЕН ВАЛ ОКОЛО 260 ГРАДУСА И ЩЕ СЕ ОПРАВИ ЗА ДА РАЗТОВАРЯ МОТОРА КАКВО Е ВАШЕТО МНЕНИЕ.КАКВО ДА НЯПРАВЯ
Според мен са ти дали възможно най-глупавия съвет за разреждане на двигател, особено пък твоя - по-добрия вариант е да смениш главата и следващия път преди да предприемеш някакви интервенции по автомобила се информирай предварително как стоят нещата...иначе резултата го виждаш сам...
П.С. Разбира се предполагам, че в момента караш с висококтанов бензин, по-студени свещи и с намален аванс...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта