помощ за колектор 4 в1
- mladennn
- Мнения: 140
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 19:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
помощ за колектор 4 в1
интересува ме колектор 4 в 1 и по точно 4те траби как се съединяват в една, как се разчеква по голямата траба в която влизат 4те , гледах снимките на колегата vizor които е с 4в1 и е пуснал 2 снимки.благодаря предварително!
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Вътрешните краища, които се допират, се изрязват и се получава нещо като "детелина"
http://www.burnsstainless.com/MergeColl ... s_T3-b.jpg
Eто ти и един друг вариант:
http://members.aol.com/solomiata/Header4-1.jpg
Ето и малко тема за четене:
http://forums.evolutionm.net/showthread ... 343&page=2

http://www.burnsstainless.com/MergeColl ... s_T3-b.jpg
Eто ти и един друг вариант:
http://members.aol.com/solomiata/Header4-1.jpg
Ето и малко тема за четене:
http://forums.evolutionm.net/showthread ... 343&page=2
- mladennn
- Мнения: 140
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 19:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
благодаря колега снимките ще са ми от голяма полза, мисля да сваля генерацията от колекторите до катализатора и по формата на S-ката да огаваме трабите 45 мм добре ли е като размер, сондата видях как трябва да се монтира , когато се саберат 4те траби дано не греша, става вапрос за 1.8 ABS ако някои е правил това нека сподели нещо което може да се закучи по интервенцията. благодаря предварително!
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
mladennn написа:благодаря колега снимките ще са ми от голяма полза, мисля да сваля генерацията от колекторите до катализатора и по формата на S-ката да огаваме трабите 45 мм добре ли е като размер, сондата видях как трябва да се монтира , когато се саберат 4те траби дано не греша, става вапрос за 1.8 ABS ако някои е правил това нека сподели нещо което може да се закучи по интервенцията. благодаря предварително!
На АБС най-малко му е тясно гърлото първо... после мисли за кюнците



45мм праймъри тръби май ще му дойдат множко!
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
mladennn написа:мерси за пореден патпо разрових малко и 38мм ги дават трабите а за водопроводни колена ич не се бях сещал добра идея ми се струва, а за гарлото демек дросела че е тесен как може да се резшири диаметара ако знаеш как сподели. мерси предварително
С доста стругарска работа, как... ама трябва да разкараш и моноинжекцията




- kav4o
- Мнения: 921
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
- Автомобил: VW Golf MK2
- Двигател: ABF 1988
- Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet
mladennn написа::) то тва е болес чак немоа спя нощем ,сменял сам гуменото оплатнение на моното и имам няква бегла представа за дросела, мислех си дали ако може де както е цилиндара на дросела да му сложа аве се едно като преходник кото е с по голям радиус от целиндара на дросела
За интервенции и цели сърдечни операции на моното се обръщайте към главния хирург Tyan


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта