помощ за колектор 4 в1

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
mladennn
Мнения: 140
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 19:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

помощ за колектор 4 в1

Мнениеот mladennn » Чет 06 мар 2008 22:52


интересува ме колектор 4 в 1 и по точно 4те траби как се съединяват в една, как се разчеква по голямата траба в която влизат 4те , гледах снимките на колегата vizor които е с 4в1 и е пуснал 2 снимки.благодаря предварително!




Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Чет 06 мар 2008 23:34


Вътрешните краища, които се допират, се изрязват и се получава нещо като "детелина" :)

http://www.burnsstainless.com/MergeColl ... s_T3-b.jpg

Eто ти и един друг вариант:

http://members.aol.com/solomiata/Header4-1.jpg

Ето и малко тема за четене:

http://forums.evolutionm.net/showthread ... 343&page=2


Потребителски аватар
mladennn
Мнения: 140
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 19:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот mladennn » Пет 07 мар 2008 19:56


благодаря колега снимките ще са ми от голяма полза, мисля да сваля генерацията от колекторите до катализатора и по формата на S-ката да огаваме трабите 45 мм добре ли е като размер, сондата видях как трябва да се монтира , когато се саберат 4те траби дано не греша, става вапрос за 1.8 ABS ако някои е правил това нека сподели нещо което може да се закучи по интервенцията. благодаря предварително!


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Пет 07 мар 2008 20:45


mladennn написа:благодаря колега снимките ще са ми от голяма полза, мисля да сваля генерацията от колекторите до катализатора и по формата на S-ката да огаваме трабите 45 мм добре ли е като размер, сондата видях как трябва да се монтира , когато се саберат 4те траби дано не греша, става вапрос за 1.8 ABS ако някои е правил това нека сподели нещо което може да се закучи по интервенцията. благодаря предварително!


На АБС най-малко му е тясно гърлото първо... после мисли за кюнците :) :twisted: - Правиш си фланец при някой стругар от 10 мм стомана, правиш после колектора от готови сгъвки водопроводни и това е :) , накрая го караш за челен шлайф, защото задължително ще изметне и така... Успех!

45мм праймъри тръби май ще му дойдат множко!


Потребителски аватар
mladennn
Мнения: 140
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 19:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот mladennn » Пет 07 мар 2008 21:17


мерси за пореден пат :) по разрових малко и 38мм ги дават трабите а за водопроводни колена ич не се бях сещал добра идея ми се струва, а за гарлото демек дросела че е тесен как може да се резшири диаметара ако знаеш как сподели. мерси предварително :)


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Пет 07 мар 2008 21:28


mladennn написа:мерси за пореден пат :) по разрових малко и 38мм ги дават трабите а за водопроводни колена ич не се бях сещал добра идея ми се струва, а за гарлото демек дросела че е тесен как може да се резшири диаметара ако знаеш как сподели. мерси предварително :)


С доста стругарска работа, как... ама трябва да разкараш и моноинжекцията :) - с Ладов карбуратор колата според мен ще тръгне доста - разбира се с по-големи жигльори... това като по-просто решение... ако повече ти се занимава вече редене на инжекция, датчици, мапване , после ще тръгнеш с някое валче и Т.Н. - дотук атмосферката... :) После ще се сетиш за турбо и така... крастата е страшна :twisted: :lol:


Потребителски аватар
mladennn
Мнения: 140
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 19:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот mladennn » Пет 07 мар 2008 23:09


:) то тва е болес чак немоа спя нощем ,сменял сам гуменото оплатнение на моното и имам няква бегла представа за дросела, мислех си дали ако може де както е цилиндара на дросела да му сложа аве се едно като преходник кото е с по голям радиус от целиндара на дросела


Потребителски аватар
kav4o
Мнения: 921
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: ABF 1988
Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet

Мнениеот kav4o » Съб 08 мар 2008 0:27


mladennn написа::) то тва е болес чак немоа спя нощем ,сменял сам гуменото оплатнение на моното и имам няква бегла представа за дросела, мислех си дали ако може де както е цилиндара на дросела да му сложа аве се едно като преходник кото е с по голям радиус от целиндара на дросела

За интервенции и цели сърдечни операции на моното се обръщайте към главния хирург Tyan :applause: :mrgreen:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта