Историята на един Голф1 VR6Turbo- HALDEX coming soon..

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Историята на един Голф1 VR6Turbo- HALDEX coming soon..

Мнениеот leonardo_vd » Нед 16 авг 2009 12:23


Тъй като от много спам и много различия от виждания за ПЕРФЕКТНИЯ проект сам затрих темата за 1-ката за което не съжелявам по простата причина че вече беше орязана от модовете и се губеше смисъла реших да обобщя всичко което претърпя колата за 1 година в една тема.

В началото беше Голф1 ГТИ пирели 1,8 115кс. Колата беше в добро за годините си състояние за което платих скромните 800лв. С помоща на доста хора от този форум:
Drago_gt
Alpine
Пацо
Сашко
Боби
Sashobass
racing_teeem_vidin
pironski
li4o
MGM
Vladko ...............
......................
И много други колеги, колата сега е завършена и се возя всеки ден благодарение на форума и усилието на всички за помощ.
Имаше доста неща които ме дразнеха в отношението на другите към колата /те зи знаят кои са/ но това ми даде стимул да продължа напред и проекта ми да не умира заради дребни неща, за които всеки си носи греховете.
Понеже много хора не ме познават преди да напавя колата нека разкажа малко за себе си.
Когато почнах проекта не разбирах нищо от коли и задавах въпроси на които сега се чудя как съм могъл да питам. Не знаех какво да правя с колата и точно зарад това я превих дълго време. Не че сега знам много неща, но поне научих основното та да не се излагам пред колеги. :063:
Ще продължа темата единствено ако одобрите това мое начинание, което може да се счита като извинение към хората които ми помогнаха тази кола да стане факт и аз с глупавите си действия изтрих техния труд и желание да да я направя. Та да продължавам ли с темата или не? Щот си е доста писане и снимков материал и не искам да го правя на вятъра.



Ето колата преди и сега. Ако решите да четете ... Приятно четене.
before and after.jpg

Последна промяна от leonardo_vd на Нед 27 мар 2016 10:14, променено общо 12 пъти.




Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4249
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Re: Историята на един Голф1

Мнениеот bbboiko2004 » Нед 16 авг 2009 12:40


Колега иска ли питане !? Този проект е един от най - итересните които някога изобщо съм имал честа да следя. От това, че с някои модове сте се спречкали и те не оценяват колата ти това не означава, че с всички е такa :beer


Потребителски аватар
ANDREYO
Мнения: 1763
Регистриран на: Сря 02 мар 2005 11:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: DUB SQUAD
Контакти:

Re: Историята на един Голф1

Мнениеот ANDREYO » Нед 16 авг 2009 13:48


:applause: давай батка малко са единиците които си заслужават да се видят :bowdown


Потребителски аватар
FreeSoul
Мнения: 2751
Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Историята на един Голф1

Мнениеот FreeSoul » Нед 16 авг 2009 14:53


Радвам се,че осъзна,че тази кола е факт благодарение на форума.

п.с Май ти се ходи в "цялостни проекти" :Mr Green Fun

Успех!


Потребителски аватар
sashobas
Щастлив голфаджия
Мнения: 2831
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище
Контакти:

Re: Историята на един Голф1

Мнениеот sashobas » Нед 16 авг 2009 15:36


Лео не се отказвай ,смело напред.Това са искрени и силни думи които си написал.Много си научил от форума но и много хора ще могат да научат нещо от твоята тема.Нека всички си помагаме и бъдем добри един към друг. :да:


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1

Мнениеот leonardo_vd » Нед 16 авг 2009 17:04


Ето някои снимки на колата след като я закупих.
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Първото нещо което исках да направя е да променя изцяло визията като и придам друг цвят, рядко срещан по улуците. И така се почна с подготовката за боя.


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1

Мнениеот leonardo_vd » Нед 16 авг 2009 17:06


Та веднага започнах с разглобяването на колата . Реших да издуя малко веждите та да мога да сложа джанти с по-голямо J. Ама сега ако можех да се върна щях още малко да ди дръпна навън :evil:
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1

Мнениеот leonardo_vd » Нед 16 авг 2009 17:08


Подготвихме я за боя и действахме.
Изображение
Изображение
Спестявам Ви доста дребни детайли, но те са повечето козметични и вярвам не Ви интересуват много.
Та ето и резултата от боядисването и част от процеса на сглобяване.

Изображение
Изображение
Правена е аматьорската, затова косурите си проличаха на събора в Елена


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1

Мнениеот leonardo_vd » Нед 16 авг 2009 17:14


Реших да орежа маховика на стария мотор за малко повече респонс на колата и от тук се започна с идеята за силош тунинг. Ако си имах и идея до къде ще стигне тази кола въобще не бих се занимавал с ДХ-а
Изображение
И така вече има боядисана 115 коньова 1-ка

Изображение

Но почна да ме сърби з повече конски сили и се сдобих с тази МК2 КР
Колата е нов внос от Италия и е в перфектното си здраве, но съдбата и бе да се разкости начасти. Сега съжелявам за тази кола,ноооооо
Изображение
МОже и да кажете че съл луд, но я разкостих за донор на мотор:

Изображение
Kp-a беше нов внос от Италия и за учудване бе със Суперспринт колектор и резонатор.
Изображение
Снимки от SWAP-a нямам, но запознатите знаят че всичко е 1 към 1 и се справих доста бързо. Вече имах МК1 КР. Благодарение на доста колеги в този форум успях много бързо да сглобя колата и междувремено да натупам една корса ХЕ

Изображение
ето и клип преди да съм навързал кабеляците по таблото
http://www.youtube.com/watch?v=hsu0PmWMbq4


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1

Мнениеот leonardo_vd » Нед 16 авг 2009 17:16


Ето и някои клипове със стартове.
http://www.youtube.com/watch?v=PPN0alWxsqA
http://www.youtube.com/watch?v=Lw7oMwp23gc
Почнах да се замислям как ще спирам и напазарувах едни брембо макс, не са кой знае какво, но за нискобюджетен проект стават.
Изображение
Взе да ми се струва че колата е като на кокили и благодарениуе на един колега от VW форума си поръчах от И-Бей койловъри.Нарката е но-нейм ама по-добре от стоково окачване.
Изображение
Eто и резултата:
Изображение

Изображение
Изображение

Изображение

Изображение


Потребителски аватар
VelaPeeva
Мнения: 10
Регистриран на: Вто 04 ное 2008 11:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Историята на един Голф1

Мнениеот VelaPeeva » Сря 19 авг 2009 22:23


Още!Още!Още!!!


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1

Мнениеот leonardo_vd » Пет 28 авг 2009 20:46


КР-а бързо ми умаля и реших да потърся нещо под налягане. Не че не вървеше, но се започнаха едни проблеми с мех. инжекция и не ми се разправяше повече, а и обмислях идеята да му боцна една мега, но пък откъм пари пак идваше колкото да си сменш мотора. В един ден намерих мотор 1.8Т АГУ от голф 4 заедно със скорости и електроника.
От един сайт за широко 1.8т взех всички размери на тампони които се преправяха и се започна с монтажа.

Та необходимите части да моинтирате 1.8т на голф 1 са:

1. Двигател 1.8т Пълен комплект без тампоните
2. Скорости за предпочитане 4-кови или АБФ, Г60 ВР6
3. Полуоски и карета от Г2 ГТИ 16В /пасват идеално и не се преправят.
4. Всички тампони за двигателя и кутията от голф1 ГТИ от които само един не се преправя, но за това ще спомена по-надолу.
5. Конзолата за скоростния лост със жилата , аз ползвах такава от пасат, но става и от Г3 ГТИ 16В, Г2 Г60
6. Помпа за съединител / тук може да се импровизира/
7. Някакъв интеркулер, също може да се импровизира, но аз ползвах от мерцедес сптинтер или Вито не съм сигурен, защото ми пасна като размер.
8. Колена и тръби за турбо пътищата има ги по Илиенци, но може и да се ползват от всякакъв вид турбо коли стига да ви пасват като размер и форма.
9. Таблото с уредите от колата от която е свален мотора и ключа. Заради имобилайзера вграден в компа на мотора, но той може да се премахне или сложи емулатор.
10. Инсталацията от бошуниерата до мотора и гледайте да е за голф, защото кабелите пасват по дължина и няма да се наложи разплитане и рязане. Аз ползвах такава от пасат и доста я преправях.

Сега ще се опитам да намеря и снимков материял в процес на SWAP-a.


mart091
Мнения: 20
Регистриран на: Съб 04 апр 2009 17:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: Историята на един Голф1

Мнениеот mart091 » Нед 30 авг 2009 12:27


Това ли е сайта от които си взел размерите?
http://www.funksoulkitty.org/


Потребителски аватар
Gigabyte
Мнения: 2857
Регистриран на: Нед 29 окт 2006 9:08
Автомобил: neko drugo
Двигател: vaprosche
Местоположение: Оряхово / Велико Търнуу

Re: Историята на един Голф1

Мнениеот Gigabyte » Пон 31 авг 2009 1:50


Адаш голфа е страхотен... Нямам търпение да го видя ,там където трябва - на пистата :D На 19-20ти да не би да караш на Плевен на Time Attack-a :)
И аз както някой спомена по-назад в старата тема ,харесвам повече колата ,когато беше с тясната броня.Някакъв огромен чар има с нея.. :)


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1

Мнениеот leonardo_vd » Пон 31 авг 2009 6:16


mart091 написа:Това ли е сайта от които си взел размерите?
http://www.funksoulkitty.org/

Да този е сайта и е доста полезен. Мерси колега.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта