Историята на един Голф1 VR6Turbo- HALDEX coming soon..
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Историята на един Голф1 VR6Turbo- HALDEX coming soon..
Тъй като от много спам и много различия от виждания за ПЕРФЕКТНИЯ проект сам затрих темата за 1-ката за което не съжелявам по простата причина че вече беше орязана от модовете и се губеше смисъла реших да обобщя всичко което претърпя колата за 1 година в една тема.
В началото беше Голф1 ГТИ пирели 1,8 115кс. Колата беше в добро за годините си състояние за което платих скромните 800лв. С помоща на доста хора от този форум:
Drago_gt
Alpine
Пацо
Сашко
Боби
Sashobass
racing_teeem_vidin
pironski
li4o
MGM
Vladko ...............
......................
И много други колеги, колата сега е завършена и се возя всеки ден благодарение на форума и усилието на всички за помощ.
Имаше доста неща които ме дразнеха в отношението на другите към колата /те зи знаят кои са/ но това ми даде стимул да продължа напред и проекта ми да не умира заради дребни неща, за които всеки си носи греховете.
Понеже много хора не ме познават преди да напавя колата нека разкажа малко за себе си.
Когато почнах проекта не разбирах нищо от коли и задавах въпроси на които сега се чудя как съм могъл да питам. Не знаех какво да правя с колата и точно зарад това я превих дълго време. Не че сега знам много неща, но поне научих основното та да не се излагам пред колеги.
Ще продължа темата единствено ако одобрите това мое начинание, което може да се счита като извинение към хората които ми помогнаха тази кола да стане факт и аз с глупавите си действия изтрих техния труд и желание да да я направя. Та да продължавам ли с темата или не? Щот си е доста писане и снимков материал и не искам да го правя на вятъра.
Ето колата преди и сега. Ако решите да четете ... Приятно четене.
В началото беше Голф1 ГТИ пирели 1,8 115кс. Колата беше в добро за годините си състояние за което платих скромните 800лв. С помоща на доста хора от този форум:
Drago_gt
Alpine
Пацо
Сашко
Боби
Sashobass
racing_teeem_vidin
pironski
li4o
MGM
Vladko ...............
......................
И много други колеги, колата сега е завършена и се возя всеки ден благодарение на форума и усилието на всички за помощ.
Имаше доста неща които ме дразнеха в отношението на другите към колата /те зи знаят кои са/ но това ми даде стимул да продължа напред и проекта ми да не умира заради дребни неща, за които всеки си носи греховете.
Понеже много хора не ме познават преди да напавя колата нека разкажа малко за себе си.
Когато почнах проекта не разбирах нищо от коли и задавах въпроси на които сега се чудя как съм могъл да питам. Не знаех какво да правя с колата и точно зарад това я превих дълго време. Не че сега знам много неща, но поне научих основното та да не се излагам пред колеги.
Ще продължа темата единствено ако одобрите това мое начинание, което може да се счита като извинение към хората които ми помогнаха тази кола да стане факт и аз с глупавите си действия изтрих техния труд и желание да да я направя. Та да продължавам ли с темата или не? Щот си е доста писане и снимков материал и не искам да го правя на вятъра.
Ето колата преди и сега. Ако решите да четете ... Приятно четене.
Последна промяна от leonardo_vd на Нед 27 мар 2016 10:14, променено общо 12 пъти.
- bbboiko2004
- Мнения: 4249
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Re: Историята на един Голф1
Колега иска ли питане !? Този проект е един от най - итересните които някога изобщо съм имал честа да следя. От това, че с някои модове сте се спречкали и те не оценяват колата ти това не означава, че с всички е такa
- ANDREYO
- Мнения: 1763
- Регистриран на: Сря 02 мар 2005 11:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: DUB SQUAD
- Контакти:
Re: Историята на един Голф1
давай батка малко са единиците които си заслужават да се видят
- FreeSoul
- Мнения: 2751
- Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Историята на един Голф1
Радвам се,че осъзна,че тази кола е факт благодарение на форума.
п.с Май ти се ходи в "цялостни проекти"
Успех!
п.с Май ти се ходи в "цялостни проекти"
Успех!
- sashobas
- Щастлив голфаджия
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Търговище
- Контакти:
Re: Историята на един Голф1
Лео не се отказвай ,смело напред.Това са искрени и силни думи които си написал.Много си научил от форума но и много хора ще могат да научат нещо от твоята тема.Нека всички си помагаме и бъдем добри един към друг.
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Историята на един Голф1
Ето някои снимки на колата след като я закупих.
Първото нещо което исках да направя е да променя изцяло визията като и придам друг цвят, рядко срещан по улуците. И така се почна с подготовката за боя.
Първото нещо което исках да направя е да променя изцяло визията като и придам друг цвят, рядко срещан по улуците. И така се почна с подготовката за боя.
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Историята на един Голф1
Подготвихме я за боя и действахме.
Спестявам Ви доста дребни детайли, но те са повечето козметични и вярвам не Ви интересуват много.
Та ето и резултата от боядисването и част от процеса на сглобяване.
Правена е аматьорската, затова косурите си проличаха на събора в Елена
Спестявам Ви доста дребни детайли, но те са повечето козметични и вярвам не Ви интересуват много.
Та ето и резултата от боядисването и част от процеса на сглобяване.
Правена е аматьорската, затова косурите си проличаха на събора в Елена
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Историята на един Голф1
Реших да орежа маховика на стария мотор за малко повече респонс на колата и от тук се започна с идеята за силош тунинг. Ако си имах и идея до къде ще стигне тази кола въобще не бих се занимавал с ДХ-а
И така вече има боядисана 115 коньова 1-ка
Но почна да ме сърби з повече конски сили и се сдобих с тази МК2 КР
Колата е нов внос от Италия и е в перфектното си здраве, но съдбата и бе да се разкости начасти. Сега съжелявам за тази кола,ноооооо
МОже и да кажете че съл луд, но я разкостих за донор на мотор:
Kp-a беше нов внос от Италия и за учудване бе със Суперспринт колектор и резонатор.
Снимки от SWAP-a нямам, но запознатите знаят че всичко е 1 към 1 и се справих доста бързо. Вече имах МК1 КР. Благодарение на доста колеги в този форум успях много бързо да сглобя колата и междувремено да натупам една корса ХЕ
ето и клип преди да съм навързал кабеляците по таблото
http://www.youtube.com/watch?v=hsu0PmWMbq4
И така вече има боядисана 115 коньова 1-ка
Но почна да ме сърби з повече конски сили и се сдобих с тази МК2 КР
Колата е нов внос от Италия и е в перфектното си здраве, но съдбата и бе да се разкости начасти. Сега съжелявам за тази кола,ноооооо
МОже и да кажете че съл луд, но я разкостих за донор на мотор:
Kp-a беше нов внос от Италия и за учудване бе със Суперспринт колектор и резонатор.
Снимки от SWAP-a нямам, но запознатите знаят че всичко е 1 към 1 и се справих доста бързо. Вече имах МК1 КР. Благодарение на доста колеги в този форум успях много бързо да сглобя колата и междувремено да натупам една корса ХЕ
ето и клип преди да съм навързал кабеляците по таблото
http://www.youtube.com/watch?v=hsu0PmWMbq4
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Историята на един Голф1
Ето и някои клипове със стартове.
http://www.youtube.com/watch?v=PPN0alWxsqA
http://www.youtube.com/watch?v=Lw7oMwp23gc
Почнах да се замислям как ще спирам и напазарувах едни брембо макс, не са кой знае какво, но за нискобюджетен проект стават.
Взе да ми се струва че колата е като на кокили и благодарениуе на един колега от VW форума си поръчах от И-Бей койловъри.Нарката е но-нейм ама по-добре от стоково окачване.
Eто и резултата:
http://www.youtube.com/watch?v=PPN0alWxsqA
http://www.youtube.com/watch?v=Lw7oMwp23gc
Почнах да се замислям как ще спирам и напазарувах едни брембо макс, не са кой знае какво, но за нискобюджетен проект стават.
Взе да ми се струва че колата е като на кокили и благодарениуе на един колега от VW форума си поръчах от И-Бей койловъри.Нарката е но-нейм ама по-добре от стоково окачване.
Eто и резултата:
- VelaPeeva
- Мнения: 10
- Регистриран на: Вто 04 ное 2008 11:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Историята на един Голф1
Още!Още!Още!!!
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Историята на един Голф1
КР-а бързо ми умаля и реших да потърся нещо под налягане. Не че не вървеше, но се започнаха едни проблеми с мех. инжекция и не ми се разправяше повече, а и обмислях идеята да му боцна една мега, но пък откъм пари пак идваше колкото да си сменш мотора. В един ден намерих мотор 1.8Т АГУ от голф 4 заедно със скорости и електроника.
От един сайт за широко 1.8т взех всички размери на тампони които се преправяха и се започна с монтажа.
Та необходимите части да моинтирате 1.8т на голф 1 са:
1. Двигател 1.8т Пълен комплект без тампоните
2. Скорости за предпочитане 4-кови или АБФ, Г60 ВР6
3. Полуоски и карета от Г2 ГТИ 16В /пасват идеално и не се преправят.
4. Всички тампони за двигателя и кутията от голф1 ГТИ от които само един не се преправя, но за това ще спомена по-надолу.
5. Конзолата за скоростния лост със жилата , аз ползвах такава от пасат, но става и от Г3 ГТИ 16В, Г2 Г60
6. Помпа за съединител / тук може да се импровизира/
7. Някакъв интеркулер, също може да се импровизира, но аз ползвах от мерцедес сптинтер или Вито не съм сигурен, защото ми пасна като размер.
8. Колена и тръби за турбо пътищата има ги по Илиенци, но може и да се ползват от всякакъв вид турбо коли стига да ви пасват като размер и форма.
9. Таблото с уредите от колата от която е свален мотора и ключа. Заради имобилайзера вграден в компа на мотора, но той може да се премахне или сложи емулатор.
10. Инсталацията от бошуниерата до мотора и гледайте да е за голф, защото кабелите пасват по дължина и няма да се наложи разплитане и рязане. Аз ползвах такава от пасат и доста я преправях.
Сега ще се опитам да намеря и снимков материял в процес на SWAP-a.
От един сайт за широко 1.8т взех всички размери на тампони които се преправяха и се започна с монтажа.
Та необходимите части да моинтирате 1.8т на голф 1 са:
1. Двигател 1.8т Пълен комплект без тампоните
2. Скорости за предпочитане 4-кови или АБФ, Г60 ВР6
3. Полуоски и карета от Г2 ГТИ 16В /пасват идеално и не се преправят.
4. Всички тампони за двигателя и кутията от голф1 ГТИ от които само един не се преправя, но за това ще спомена по-надолу.
5. Конзолата за скоростния лост със жилата , аз ползвах такава от пасат, но става и от Г3 ГТИ 16В, Г2 Г60
6. Помпа за съединител / тук може да се импровизира/
7. Някакъв интеркулер, също може да се импровизира, но аз ползвах от мерцедес сптинтер или Вито не съм сигурен, защото ми пасна като размер.
8. Колена и тръби за турбо пътищата има ги по Илиенци, но може и да се ползват от всякакъв вид турбо коли стига да ви пасват като размер и форма.
9. Таблото с уредите от колата от която е свален мотора и ключа. Заради имобилайзера вграден в компа на мотора, но той може да се премахне или сложи емулатор.
10. Инсталацията от бошуниерата до мотора и гледайте да е за голф, защото кабелите пасват по дължина и няма да се наложи разплитане и рязане. Аз ползвах такава от пасат и доста я преправях.
Сега ще се опитам да намеря и снимков материял в процес на SWAP-a.
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: Съб 04 апр 2009 17:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: Историята на един Голф1
Това ли е сайта от които си взел размерите?
http://www.funksoulkitty.org/
http://www.funksoulkitty.org/
- Gigabyte
- Мнения: 2857
- Регистриран на: Нед 29 окт 2006 9:08
- Автомобил: neko drugo
- Двигател: vaprosche
- Местоположение: Оряхово / Велико Търнуу
Re: Историята на един Голф1
Адаш голфа е страхотен... Нямам търпение да го видя ,там където трябва - на пистата На 19-20ти да не би да караш на Плевен на Time Attack-a
И аз както някой спомена по-назад в старата тема ,харесвам повече колата ,когато беше с тясната броня.Някакъв огромен чар има с нея..
И аз както някой спомена по-назад в старата тема ,харесвам повече колата ,когато беше с тясната броня.Някакъв огромен чар има с нея..
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Историята на един Голф1
mart091 написа:Това ли е сайта от които си взел размерите?
http://www.funksoulkitty.org/
Да този е сайта и е доста полезен. Мерси колега.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта