Историята на един Голф1 VR6Turbo- HALDEX coming soon..

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 4X4 coming soon

Мнениеот leonardo_vd » Вто 27 окт 2009 20:23


Скоро ще се започне SWAP към 4Х4




Потребителски аватар
martineli
Мнения: 1469
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Историята на един Голф1 4X4 coming soon

Мнениеот martineli » Вто 27 окт 2009 20:26


leonardo_vd написа:Скоро ще се започне SWAP към 4Х4


...от? или е тайна още


Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 4X4 coming soon

Мнениеот alpine » Вто 27 окт 2009 20:40


Премери и прецени първо преди да се хвърляш така ;) Че ще стане ще стане но на каква цена :lol: (не говоря за пари mhihi )


Потребителски аватар
npachovski
Мнения: 551
Регистриран на: Сря 05 мар 2008 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: Историята на един Голф1 4X4 coming soon

Мнениеот npachovski » Вто 27 окт 2009 20:52


Ебаси ми, ако я беше продал кво щеше да правиш :?


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 4X4 coming soon

Мнениеот leonardo_vd » Вто 27 окт 2009 21:10


npachovski написа:Ебаси ми, ако я беше продал кво щеше да правиш :?

БАх ли му мамата. Още едно дете сигурно mhihi
Иначе този със сигурност е следващия viewtopic.php?f=44&t=167868

Кутия, заден мост и диференциял от Г60 :wink: В други ден отивам за частите и само да се започне работа ще поствам инфо и снимки. Между другото в момента съм в ъпгрейд на предните спирачки с 280мм от ВР6. Барем тогава почне да спира.

alpine написа:Премери и прецени първо преди да се хвърляш така ;) Че ще стане ще стане но на каква цена :lol: (не говоря за пари mhihi )

Баце не се хвърлям, при МК1 просто няма друг начин освен флекса и телоплюващото. Така че ще стане, не е кой знае какво. Единственото по-трудоемко е закрепването на задния мост към купето.


Потребителски аватар
golf_1
Мнения: 967
Регистриран на: Нед 10 юни 2007 12:39
Автомобил: Audi Q7
Двигател: CJWE
Местоположение: Salt Lake City, UT

Re: Историята на един Голф1 4X4 coming soon

Мнениеот golf_1 » Вто 27 окт 2009 23:30


Нещо уникално, ще го направиш още по уникално. Браво! Успех от мене, друго няма какво да кажа :bowdown


Потребителски аватар
snickers_
Мнения: 555
Регистриран на: Съб 21 юни 2008 18:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 4X4 coming soon

Мнениеот snickers_ » Сря 28 окт 2009 6:39


За спирачките само да ти кажа че ще ти стъпат колкото да си купиш некви 4бутални замисили се преди да почнеш пробвано е и е тествано от мене :) сложих си на 2ката от 3ка гти пак на 280 мм...
а междувремено съм спазарил да дам на 1 приятел 4бутални хиспек... на цената на която ми стапиха некви спирачки от 3ка..
даже я подмина...


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 4X4 coming soon

Мнениеот leonardo_vd » Сря 28 окт 2009 6:50


snickers_ написа:За спирачките само да ти кажа че ще ти стъпат колкото да си купиш некви 4бутални замисили се преди да почнеш пробвано е и е тествано от мене :) сложих си на 2ката от 3ка гти пак на 280 мм...
а междувремено съм спазарил да дам на 1 приятел 4бутални хиспек... на цената на която ми стапиха некви спирачки от 3ка..
даже я подмина...

Покажи да видим за какво иде реч. Аз спирачки имам.


Потребителски аватар
snickers_
Мнения: 555
Регистриран на: Съб 21 юни 2008 18:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 4X4 coming soon

Мнениеот snickers_ » Сря 28 окт 2009 15:33


примерно колегата алпин продава апарати нанекви приемливи цените
моите спирачки са ето този модел
http://www.hispecbrake.co.uk/Conversion ... 5%20B4.htm (жълтите)
и да речем че съм ги обещал на 600 лева целия коплект с дискове и накладки (т.е то са само предни спирачките)


Потребителски аватар
snickers_
Мнения: 555
Регистриран на: Съб 21 юни 2008 18:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 4X4 coming soon

Мнениеот snickers_ » Сря 28 окт 2009 17:56


всъщност може и да не ти дойдат толко скъпи аз се преебах защото си взех джанти на 5 болта предварително...
Ето ми и сметката
Комплект спирачки 230 лева
Понеже съм тъп и мислех че трее и полуоски купих цел коплект а то ми трябваха смао каретата
полуоски от абф 100 лева
джантите 220
Понеже съм тъп купих и шарнири за носачи от 3ка бях решил да съм с такива обаче.. нагласих 2кто окачване некак си ( и после трябваше да си купа пак шарнири защото моите бяха 19 мм) (30 лева)
60 лева
Понеже съм тарикат човек... дисковете от 3ка не стават и другите които стават са от 4ка на 5 болта :) иначе най вероятно от г60 стават ма в случая мене ми треет 5 болта пак ги намерих ефтино... 100 лева
2 шенкела от пасат 50 лева И понеже се налагаше да сам с главини от 3ка при набиването запекоха лагерите и треше нови(там ще те боли главата ако искаш хубави аз си зех китайски от по 25 бройката
от 4ка дисковете не пасват идеално и трее да отидеш на струг... малко да земат от при болта (1-2 мм) и малко от канала за диска (пак 1-2 мм )
доп разходи 50тина лева (подкупи на полицаите оти се наложи да карам без книжка) и гориво
спирачна течност по желание :) и така некаде то тука ми стапва 800 лева...


При тебе е малко по така ти си човек който прави нещата като хората и предполагам ще си купиш некви хубави дискове,което ще рече само дисковете да са ти поне 200 лева..
апаратите незнам колко си ги взел ма предпоалгам 70-100 лева
ако си с разглобяемия шенкел добре,ако не 2 шенкела си намираш и при тебе пак добре ако си с 4 болта оти принципно хората си ги дават сас се главините и нема да спичаш че може да запече лагера..
шарнири според зависи :) пасатовите трее да са 21 мм
и последно забравих и накладки като купиш и .. :) парите станаха добри колко си земеш голф 1 :)
моите сприачки подминаха цената на голфа :Д:Д
ма поне знам че си ги е кажи речи избил за 20 000 км на газ
и накрая като се замисля че ако не си бех набивал априте в голфове са можеше да си купа некоя от тея старите с класи мутренските и да си брамчим и да не занимавам с глупости :)
Тая последната идея ми дойде след като 1 саксо 1.6 втс 118 коня 2001 година с 2 комплекта джанти каско догодина април гражданска мажаднска всичко да април с нови накладки и дискове на цена от 3800 ми направи разлика от 15 коли (на 400 метра)
Направо ми се дорева почнах да гледам длаи сам натиснал газта до край
аз сма с гти 112 коня с култови скорости
който въври примерно 3 коли по малко от кра ми
ако бех излезнал с кр и бях видял тая разлика с него (то ще я видя по по добре да не излиам че верно се отказвам) щех да го запаля на место! щото 15 коли незнам с кво се наваксват
a гти-ката не е мартвец
http://www.vbox7.com/play:48ef231e
от 0-100 километража се е багнал и показва с 20 отгоре
и сега с късите скорости го няма това умиране на 3та дето го има с тая смотана кутия 4т скоро ще направа пак клип са и филтара ми е изнесен отпреде..


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 4X4 coming soon

Мнениеот leonardo_vd » Нед 01 ное 2009 18:47


Понеже не ми се стоеше напразно днес и реших да пооправя някои неща по колата. Интеркулера ми беше монтиран зад бронята долу ниско и ми идваха много дълги турбо пътищата и с доста кривки. Та ето за какво иде реч.
Преди да започна мотора изглеждаше така. С това разположение на кулера нямах друг избор за турбо пътищата.
Изображение

След като намерих място на кулера с малко шев и кройка се получи ето това. Разбира се че вече нямаше място за акумулатора и той моменталически изчезна отзад в багажника. mhihi
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение


Потребителски аватар
Kozunak
Мнения: 2105
Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Историята на един Голф1 4X4 coming soon

Мнениеот Kozunak » Нед 01 ное 2009 19:29


Как си карал до момента с тоя брутален завой от 110 градуса след турбото нямам идея. Аз тва няма си го търпя в колата никога. Струва ми се, че щеше да е по-добре да си поиграеш повече с шева и кройката, отколкото да местиш акумулатора в багажника и да прекарваш 3 метра силови кабели през купето. Тва коляно след турбото що не му скъси лявата част и да изместиш цялата тръба в ляво, пък после да напраиш един завой към кулера. Малко с лопатата е положението, извинявай.

ПП Компресирания въздух от разумни завои не се бои, щото е компресиран. :D


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 4X4 coming soon

Мнениеот leonardo_vd » Нед 01 ное 2009 19:39


Коляното ако иде на ляво ще опира във въздушния филтър и застава точно над казанчето за спирачна течност, а акумулатора не може да е отпред, защото изхода на кулера е на 2см. от него и е просто невъзможно да се сложи коляно освен ако не мине през акумулатора, а аз акумулатор с дупка още не съм виждал. Я поразгледай малко коша и помисли дали има друга алтернатива?


Потребителски аватар
Kozunak
Мнения: 2105
Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Историята на един Голф1 4X4 coming soon

Мнениеот Kozunak » Пон 02 ное 2009 12:10


Алтернативи винаги има...филтъра що не си го пуснеш веднага след турбината без тоя дълъг маркуч и ше си стои зад мотора и няма да ти пречи?


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 4X4 coming soon

Мнениеот leonardo_vd » Пон 02 ное 2009 16:58


Kozunak написа:Алтернативи винаги има...филтъра що не си го пуснеш веднага след турбината без тоя дълъг маркуч и ше си стои зад мотора и няма да ти пречи?

Да те питам? Виждал ли си стоковото турбо на 1.8т ? Там точно няма място за нищо освен тъпата оригинална тръба където са я измислили, а така или иначе не ми се купуваха нови маркучи, защото догодина мисля да сменям турбото и ще е със съвсем друго разположение. Сега просто исках да подредя малко с това което имам, а и казаняе за чистачките трябва да сложа, защото катаджиите почнаха да искат да ти работи и стъкломиещото, което при мен липсва. Между другото днес покарах колата след подраждането и ми се стори по-добре откъм респонс и налягане на турбото, явно съм имал големи загуби от дългите пътища и скрития кулер.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта