Историята на един Голф1 VR6Turbo- HALDEX coming soon..
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Историята на един Голф1 4X4 coming soon
Скоро ще се започне SWAP към 4Х4
- martineli
- Мнения: 1469
- Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Историята на един Голф1 4X4 coming soon
leonardo_vd написа:Скоро ще се започне SWAP към 4Х4
...от? или е тайна още
- alpine
- wheels dealer
- Мнения: 3020
- Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
- Автомобил: L-Es
- Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Историята на един Голф1 4X4 coming soon
Премери и прецени първо преди да се хвърляш така Че ще стане ще стане но на каква цена (не говоря за пари )
- npachovski
- Мнения: 551
- Регистриран на: Сря 05 мар 2008 21:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Историята на един Голф1 4X4 coming soon
Ебаси ми, ако я беше продал кво щеше да правиш
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Историята на един Голф1 4X4 coming soon
npachovski написа:Ебаси ми, ако я беше продал кво щеше да правиш
БАх ли му мамата. Още едно дете сигурно
Иначе този със сигурност е следващия viewtopic.php?f=44&t=167868
Кутия, заден мост и диференциял от Г60 В други ден отивам за частите и само да се започне работа ще поствам инфо и снимки. Между другото в момента съм в ъпгрейд на предните спирачки с 280мм от ВР6. Барем тогава почне да спира.
alpine написа:Премери и прецени първо преди да се хвърляш така Че ще стане ще стане но на каква цена (не говоря за пари )
Баце не се хвърлям, при МК1 просто няма друг начин освен флекса и телоплюващото. Така че ще стане, не е кой знае какво. Единственото по-трудоемко е закрепването на задния мост към купето.
- golf_1
- Мнения: 967
- Регистриран на: Нед 10 юни 2007 12:39
- Автомобил: Audi Q7
- Двигател: CJWE
- Местоположение: Salt Lake City, UT
Re: Историята на един Голф1 4X4 coming soon
Нещо уникално, ще го направиш още по уникално. Браво! Успех от мене, друго няма какво да кажа
- snickers_
- Мнения: 555
- Регистриран на: Съб 21 юни 2008 18:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Историята на един Голф1 4X4 coming soon
За спирачките само да ти кажа че ще ти стъпат колкото да си купиш некви 4бутални замисили се преди да почнеш пробвано е и е тествано от мене сложих си на 2ката от 3ка гти пак на 280 мм...
а междувремено съм спазарил да дам на 1 приятел 4бутални хиспек... на цената на която ми стапиха некви спирачки от 3ка..
даже я подмина...
а междувремено съм спазарил да дам на 1 приятел 4бутални хиспек... на цената на която ми стапиха некви спирачки от 3ка..
даже я подмина...
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Историята на един Голф1 4X4 coming soon
snickers_ написа:За спирачките само да ти кажа че ще ти стъпат колкото да си купиш некви 4бутални замисили се преди да почнеш пробвано е и е тествано от мене сложих си на 2ката от 3ка гти пак на 280 мм...
а междувремено съм спазарил да дам на 1 приятел 4бутални хиспек... на цената на която ми стапиха некви спирачки от 3ка..
даже я подмина...
Покажи да видим за какво иде реч. Аз спирачки имам.
- snickers_
- Мнения: 555
- Регистриран на: Съб 21 юни 2008 18:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Историята на един Голф1 4X4 coming soon
примерно колегата алпин продава апарати нанекви приемливи цените
моите спирачки са ето този модел
http://www.hispecbrake.co.uk/Conversion ... 5%20B4.htm (жълтите)
и да речем че съм ги обещал на 600 лева целия коплект с дискове и накладки (т.е то са само предни спирачките)
моите спирачки са ето този модел
http://www.hispecbrake.co.uk/Conversion ... 5%20B4.htm (жълтите)
и да речем че съм ги обещал на 600 лева целия коплект с дискове и накладки (т.е то са само предни спирачките)
- snickers_
- Мнения: 555
- Регистриран на: Съб 21 юни 2008 18:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Историята на един Голф1 4X4 coming soon
всъщност може и да не ти дойдат толко скъпи аз се преебах защото си взех джанти на 5 болта предварително...
Ето ми и сметката
Комплект спирачки 230 лева
Понеже съм тъп и мислех че трее и полуоски купих цел коплект а то ми трябваха смао каретата
полуоски от абф 100 лева
джантите 220
Понеже съм тъп купих и шарнири за носачи от 3ка бях решил да съм с такива обаче.. нагласих 2кто окачване некак си ( и после трябваше да си купа пак шарнири защото моите бяха 19 мм) (30 лева)
60 лева
Понеже съм тарикат човек... дисковете от 3ка не стават и другите които стават са от 4ка на 5 болта иначе най вероятно от г60 стават ма в случая мене ми треет 5 болта пак ги намерих ефтино... 100 лева
2 шенкела от пасат 50 лева И понеже се налагаше да сам с главини от 3ка при набиването запекоха лагерите и треше нови(там ще те боли главата ако искаш хубави аз си зех китайски от по 25 бройката
от 4ка дисковете не пасват идеално и трее да отидеш на струг... малко да земат от при болта (1-2 мм) и малко от канала за диска (пак 1-2 мм )
доп разходи 50тина лева (подкупи на полицаите оти се наложи да карам без книжка) и гориво
спирачна течност по желание и така некаде то тука ми стапва 800 лева...
При тебе е малко по така ти си човек който прави нещата като хората и предполагам ще си купиш некви хубави дискове,което ще рече само дисковете да са ти поне 200 лева..
апаратите незнам колко си ги взел ма предпоалгам 70-100 лева
ако си с разглобяемия шенкел добре,ако не 2 шенкела си намираш и при тебе пак добре ако си с 4 болта оти принципно хората си ги дават сас се главините и нема да спичаш че може да запече лагера..
шарнири според зависи пасатовите трее да са 21 мм
и последно забравих и накладки като купиш и .. парите станаха добри колко си земеш голф 1
моите сприачки подминаха цената на голфа :Д:Д
ма поне знам че си ги е кажи речи избил за 20 000 км на газ
и накрая като се замисля че ако не си бех набивал априте в голфове са можеше да си купа некоя от тея старите с класи мутренските и да си брамчим и да не занимавам с глупости
Тая последната идея ми дойде след като 1 саксо 1.6 втс 118 коня 2001 година с 2 комплекта джанти каско догодина април гражданска мажаднска всичко да април с нови накладки и дискове на цена от 3800 ми направи разлика от 15 коли (на 400 метра)
Направо ми се дорева почнах да гледам длаи сам натиснал газта до край
аз сма с гти 112 коня с култови скорости
който въври примерно 3 коли по малко от кра ми
ако бех излезнал с кр и бях видял тая разлика с него (то ще я видя по по добре да не излиам че верно се отказвам) щех да го запаля на место! щото 15 коли незнам с кво се наваксват
a гти-ката не е мартвец
http://www.vbox7.com/play:48ef231e
от 0-100 километража се е багнал и показва с 20 отгоре
и сега с късите скорости го няма това умиране на 3та дето го има с тая смотана кутия 4т скоро ще направа пак клип са и филтара ми е изнесен отпреде..
Ето ми и сметката
Комплект спирачки 230 лева
Понеже съм тъп и мислех че трее и полуоски купих цел коплект а то ми трябваха смао каретата
полуоски от абф 100 лева
джантите 220
Понеже съм тъп купих и шарнири за носачи от 3ка бях решил да съм с такива обаче.. нагласих 2кто окачване некак си ( и после трябваше да си купа пак шарнири защото моите бяха 19 мм) (30 лева)
60 лева
Понеже съм тарикат човек... дисковете от 3ка не стават и другите които стават са от 4ка на 5 болта иначе най вероятно от г60 стават ма в случая мене ми треет 5 болта пак ги намерих ефтино... 100 лева
2 шенкела от пасат 50 лева И понеже се налагаше да сам с главини от 3ка при набиването запекоха лагерите и треше нови(там ще те боли главата ако искаш хубави аз си зех китайски от по 25 бройката
от 4ка дисковете не пасват идеално и трее да отидеш на струг... малко да земат от при болта (1-2 мм) и малко от канала за диска (пак 1-2 мм )
доп разходи 50тина лева (подкупи на полицаите оти се наложи да карам без книжка) и гориво
спирачна течност по желание и така некаде то тука ми стапва 800 лева...
При тебе е малко по така ти си човек който прави нещата като хората и предполагам ще си купиш некви хубави дискове,което ще рече само дисковете да са ти поне 200 лева..
апаратите незнам колко си ги взел ма предпоалгам 70-100 лева
ако си с разглобяемия шенкел добре,ако не 2 шенкела си намираш и при тебе пак добре ако си с 4 болта оти принципно хората си ги дават сас се главините и нема да спичаш че може да запече лагера..
шарнири според зависи пасатовите трее да са 21 мм
и последно забравих и накладки като купиш и .. парите станаха добри колко си земеш голф 1
моите сприачки подминаха цената на голфа :Д:Д
ма поне знам че си ги е кажи речи избил за 20 000 км на газ
и накрая като се замисля че ако не си бех набивал априте в голфове са можеше да си купа некоя от тея старите с класи мутренските и да си брамчим и да не занимавам с глупости
Тая последната идея ми дойде след като 1 саксо 1.6 втс 118 коня 2001 година с 2 комплекта джанти каско догодина април гражданска мажаднска всичко да април с нови накладки и дискове на цена от 3800 ми направи разлика от 15 коли (на 400 метра)
Направо ми се дорева почнах да гледам длаи сам натиснал газта до край
аз сма с гти 112 коня с култови скорости
който въври примерно 3 коли по малко от кра ми
ако бех излезнал с кр и бях видял тая разлика с него (то ще я видя по по добре да не излиам че верно се отказвам) щех да го запаля на место! щото 15 коли незнам с кво се наваксват
a гти-ката не е мартвец
http://www.vbox7.com/play:48ef231e
от 0-100 километража се е багнал и показва с 20 отгоре
и сега с късите скорости го няма това умиране на 3та дето го има с тая смотана кутия 4т скоро ще направа пак клип са и филтара ми е изнесен отпреде..
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Историята на един Голф1 4X4 coming soon
Понеже не ми се стоеше напразно днес и реших да пооправя някои неща по колата. Интеркулера ми беше монтиран зад бронята долу ниско и ми идваха много дълги турбо пътищата и с доста кривки. Та ето за какво иде реч.
Преди да започна мотора изглеждаше така. С това разположение на кулера нямах друг избор за турбо пътищата.
След като намерих място на кулера с малко шев и кройка се получи ето това. Разбира се че вече нямаше място за акумулатора и той моменталически изчезна отзад в багажника.
Преди да започна мотора изглеждаше така. С това разположение на кулера нямах друг избор за турбо пътищата.
След като намерих място на кулера с малко шев и кройка се получи ето това. Разбира се че вече нямаше място за акумулатора и той моменталически изчезна отзад в багажника.
- Kozunak
- Мнения: 2105
- Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Историята на един Голф1 4X4 coming soon
Как си карал до момента с тоя брутален завой от 110 градуса след турбото нямам идея. Аз тва няма си го търпя в колата никога. Струва ми се, че щеше да е по-добре да си поиграеш повече с шева и кройката, отколкото да местиш акумулатора в багажника и да прекарваш 3 метра силови кабели през купето. Тва коляно след турбото що не му скъси лявата част и да изместиш цялата тръба в ляво, пък после да напраиш един завой към кулера. Малко с лопатата е положението, извинявай.
ПП Компресирания въздух от разумни завои не се бои, щото е компресиран.
ПП Компресирания въздух от разумни завои не се бои, щото е компресиран.
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Историята на един Голф1 4X4 coming soon
Коляното ако иде на ляво ще опира във въздушния филтър и застава точно над казанчето за спирачна течност, а акумулатора не може да е отпред, защото изхода на кулера е на 2см. от него и е просто невъзможно да се сложи коляно освен ако не мине през акумулатора, а аз акумулатор с дупка още не съм виждал. Я поразгледай малко коша и помисли дали има друга алтернатива?
- Kozunak
- Мнения: 2105
- Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Историята на един Голф1 4X4 coming soon
Алтернативи винаги има...филтъра що не си го пуснеш веднага след турбината без тоя дълъг маркуч и ше си стои зад мотора и няма да ти пречи?
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Историята на един Голф1 4X4 coming soon
Kozunak написа:Алтернативи винаги има...филтъра що не си го пуснеш веднага след турбината без тоя дълъг маркуч и ше си стои зад мотора и няма да ти пречи?
Да те питам? Виждал ли си стоковото турбо на 1.8т ? Там точно няма място за нищо освен тъпата оригинална тръба където са я измислили, а така или иначе не ми се купуваха нови маркучи, защото догодина мисля да сменям турбото и ще е със съвсем друго разположение. Сега просто исках да подредя малко с това което имам, а и казаняе за чистачките трябва да сложа, защото катаджиите почнаха да искат да ти работи и стъкломиещото, което при мен липсва. Между другото днес покарах колата след подраждането и ми се стори по-добре откъм респонс и налягане на турбото, явно съм имал големи загуби от дългите пътища и скрития кулер.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта