Историята на един Голф1 VR6Turbo- HALDEX coming soon..

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4190
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Re: Историята на един Голф1 4X4 coming soon

Мнениеот bbboiko2004 » Съб 14 ное 2009 23:52


Екстра е станало ама къде е яката джанта death




Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 4X4 coming soon

Мнениеот leonardo_vd » Нед 15 ное 2009 9:01


Станал съм рано и седя и си мисля, но по едно време усещам че само си седя :screwy
Имам цял комплект АБС от Голф 3 ГТИ и от Г60. На тройката е със серво, а на 2-ката с електрическа помпа, та се чудя кой от двата да напъхам в 1-ката.
Да имате някакви идеи?


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 4X4 coming soon

Мнениеот leonardo_vd » Нед 15 ное 2009 13:31


Понеже никой не даде идеи реших да слежа този от 3-ката. Има малко преправяне на захвата за педала, но не е фрапантно. Място за по-голямото серво има и влиза почти точно. Сники има, но след малко, защото сега излизам да пасвам тръбичките, които за мое щастие в МК1 ГТИ са 4бр. за всяко точило по отделно, което ми спестява доста работа.
Та с 2 думи хардуерната трансплантация е елементарна сега остават жиците за адекватно и пълноценно използване на АБС-а.


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Re: Историята на един Голф1 4X4 coming soon

Мнениеот racing_team_vidin » Нед 15 ное 2009 20:26


Абе мозъчко, добре си се ориентирал към тройковия, ма няма да можеш да го подкараш без датчици и гривни, а ти на твоя шенкел имаш ли място за датчици(предни), остави си кантара щот ще береш ядове


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 4X4 coming soon

Мнениеот leonardo_vd » Нед 15 ное 2009 20:46


racing_team_vidin написа:Абе мозъчко, добре си се ориентирал към тройковия, ма няма да можеш да го подкараш без датчици и гривни, а ти на твоя шенкел имаш ли място за датчици(предни), остави си кантара щот ще береш ядове

Mозъчко, ако беше чел внимателно, щеше да видиш че съм със шенкели от Г60, а те са с датчици и гривни. За отзад знаеш.


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Историята на един Голф1 4X4 coming soon

Мнениеот Bobby_ » Нед 15 ное 2009 22:21


порзгледа ли разликите между шенкелите? С тези САМО си досгрешил предницата на Голф.....


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 4X4 coming soon

Мнениеот leonardo_vd » Пет 20 ное 2009 18:36


Bobby_ написа:порзгледа ли разликите между шенкелите? С тези САМО си досгрешил предницата на Голф.....

Може ли да се обосновеш. Единствената разлика е че тези са по-изнесени навън. Всичко пасна перфектно и в понеделник съм на стенд и той ще си каже всичко. Само не можах да си намеря реле N/179 и закачвам инсталацията. Впечатления от абс-а дай боже другата седмица или поне докат падне снега да съм с работещ АБС.
Ето и обещаните снимки с 9-ките.
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Моля някой ако може да ми направи HDR от последната снимка.


Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4190
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T

Мнениеот bbboiko2004 » Съб 21 ное 2009 15:30


На тези снимки с 280 диск ли си ? Че нещо много малеее :Mr Green Fun


Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T

Мнениеот alpine » Съб 21 ное 2009 16:12


не би трябвало да е с 280ките , когато карах с на Волен CR-a мойте 280мм седяха много по приятно


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T

Мнениеот racing_team_vidin » Съб 21 ное 2009 20:34


alpine написа:не би трябвало да е с 280ките , когато карах с на Волен CR-a мойте 280мм седяха много по приятно

това са "малките" спирачки.


Потребителски аватар
SpeeDLine
Мнения: 916
Регистриран на: Съб 01 юли 2006 14:27
Автомобил: Audi A3 1.8T
Двигател: AGU 1998
Местоположение: Самоков

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T

Мнениеот SpeeDLine » Нед 22 ное 2009 0:46


2And2more_tonemapped2.jpg


Потребителски аватар
doc_j
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 1057
Регистриран на: Пон 29 окт 2007 17:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Чепеларе / София
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T

Мнениеот doc_j » Нед 22 ное 2009 0:57


Нещо не ми се връзва "рат"-капака с цвета и концепцията на колата :evil:

9-ките и стоят много добре обаче... все едно за нея са правени. Я кажи с какъв размер гуми ги търкаляш. Отделно каква е разликата, която чувстваш с тях? Аз като сложих тесните отзад и имах чувството, че ще се обърна някъсе. При теб би трябвало да е обратното :roll:


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T

Мнениеот leonardo_vd » Нед 22 ное 2009 7:52


Карам ги с 215/40, за отпред са малко широки, но колата е като "залепена" на пътя. Друса в пъти повече ама едното за сметка на другото. На снимките естествено че е с малките дискове, ако задържи топло времето ще сложа пак 16-ките за да видя как седят дисковете. Днес трябва да сложа вътрешните накрайници към рейката от 2-ка, че мойте с 2-ковия шенкел се завиват 15мм. във външния накрайник и ми се струва рисковано.
Сега ми се върти в главата предните дискове и апарати да сложа отзад, но не съм мерил как ще стане.
Някой ако има реле 179 да казва ценичка, че без него не мога да си пробвам АБС-а.


_SUN_
Мнения: 306
Регистриран на: Съб 26 юли 2008 21:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свиленград

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T

Мнениеот _SUN_ » Нед 22 ное 2009 13:47


Имам го ма си ми много далече и други чаркалъци от въпросния АБС


Потребителски аватар
niki7878
Мнения: 474
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T

Мнениеот niki7878 » Нед 22 ное 2009 14:15


leonardo_vd написа:Карам ги с 215/40, за отпред са малко широки, но колата е като "залепена" на пътя. Друса в пъти повече ама едното за сметка на другото. На снимките естествено че е с малките дискове, ако задържи топло времето ще сложа пак 16-ките за да видя как седят дисковете. Днес трябва да сложа вътрешните накрайници към рейката от 2-ка, че мойте с 2-ковия шенкел се завиват 15мм. във външния накрайник и ми се струва рисковано.
Сега ми се върти в главата предните дискове и апарати да сложа отзад, но не съм мерил как ще стане.
Някой ако има реле 179 да казва ценичка, че без него не мога да си пробвам АБС-а.


Двойковите накрайници може да ти дойдат малко дълги и да трябва да ги резнеш. Всичко зависи от това колко си пуснал колата, при мен се наложи да я пусна доста ниско за да стане трапеца на предницата както трябва, той и Боби това имаше предвит под разваляне на предницата. При мен се получи но като цяло не съм особено доволен, на равни участъци няма ядове но на бабуни много се мести сходимоста и е леко некомфортно а и си е опасно...



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 110 госта