Историята на един Голф1 VR6Turbo- HALDEX coming soon..
- bbboiko2004
- Мнения: 4190
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Re: Историята на един Голф1 4X4 coming soon
Екстра е станало ама къде е яката джанта
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Историята на един Голф1 4X4 coming soon
Станал съм рано и седя и си мисля, но по едно време усещам че само си седя
Имам цял комплект АБС от Голф 3 ГТИ и от Г60. На тройката е със серво, а на 2-ката с електрическа помпа, та се чудя кой от двата да напъхам в 1-ката.
Да имате някакви идеи?
Имам цял комплект АБС от Голф 3 ГТИ и от Г60. На тройката е със серво, а на 2-ката с електрическа помпа, та се чудя кой от двата да напъхам в 1-ката.
Да имате някакви идеи?
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Историята на един Голф1 4X4 coming soon
Понеже никой не даде идеи реших да слежа този от 3-ката. Има малко преправяне на захвата за педала, но не е фрапантно. Място за по-голямото серво има и влиза почти точно. Сники има, но след малко, защото сега излизам да пасвам тръбичките, които за мое щастие в МК1 ГТИ са 4бр. за всяко точило по отделно, което ми спестява доста работа.
Та с 2 думи хардуерната трансплантация е елементарна сега остават жиците за адекватно и пълноценно използване на АБС-а.
Та с 2 думи хардуерната трансплантация е елементарна сега остават жиците за адекватно и пълноценно използване на АБС-а.
- racing_team_vidin
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
- Автомобил: BMW E65 Sport Package
- Двигател:
- Местоположение: Видин
Re: Историята на един Голф1 4X4 coming soon
Абе мозъчко, добре си се ориентирал към тройковия, ма няма да можеш да го подкараш без датчици и гривни, а ти на твоя шенкел имаш ли място за датчици(предни), остави си кантара щот ще береш ядове
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Историята на един Голф1 4X4 coming soon
racing_team_vidin написа:Абе мозъчко, добре си се ориентирал към тройковия, ма няма да можеш да го подкараш без датчици и гривни, а ти на твоя шенкел имаш ли място за датчици(предни), остави си кантара щот ще береш ядове
Mозъчко, ако беше чел внимателно, щеше да видиш че съм със шенкели от Г60, а те са с датчици и гривни. За отзад знаеш.
Re: Историята на един Голф1 4X4 coming soon
порзгледа ли разликите между шенкелите? С тези САМО си досгрешил предницата на Голф.....
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Историята на един Голф1 4X4 coming soon
Bobby_ написа:порзгледа ли разликите между шенкелите? С тези САМО си досгрешил предницата на Голф.....
Може ли да се обосновеш. Единствената разлика е че тези са по-изнесени навън. Всичко пасна перфектно и в понеделник съм на стенд и той ще си каже всичко. Само не можах да си намеря реле N/179 и закачвам инсталацията. Впечатления от абс-а дай боже другата седмица или поне докат падне снега да съм с работещ АБС.
Ето и обещаните снимки с 9-ките.
Моля някой ако може да ми направи HDR от последната снимка.
- bbboiko2004
- Мнения: 4190
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T
На тези снимки с 280 диск ли си ? Че нещо много малеее
- alpine
- wheels dealer
- Мнения: 3020
- Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
- Автомобил: L-Es
- Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T
не би трябвало да е с 280ките , когато карах с на Волен CR-a мойте 280мм седяха много по приятно
- racing_team_vidin
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
- Автомобил: BMW E65 Sport Package
- Двигател:
- Местоположение: Видин
Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T
alpine написа:не би трябвало да е с 280ките , когато карах с на Волен CR-a мойте 280мм седяха много по приятно
това са "малките" спирачки.
- doc_j
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 1057
- Регистриран на: Пон 29 окт 2007 17:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Чепеларе / София
- Контакти:
Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T
Нещо не ми се връзва "рат"-капака с цвета и концепцията на колата
9-ките и стоят много добре обаче... все едно за нея са правени. Я кажи с какъв размер гуми ги търкаляш. Отделно каква е разликата, която чувстваш с тях? Аз като сложих тесните отзад и имах чувството, че ще се обърна някъсе. При теб би трябвало да е обратното
9-ките и стоят много добре обаче... все едно за нея са правени. Я кажи с какъв размер гуми ги търкаляш. Отделно каква е разликата, която чувстваш с тях? Аз като сложих тесните отзад и имах чувството, че ще се обърна някъсе. При теб би трябвало да е обратното
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T
Карам ги с 215/40, за отпред са малко широки, но колата е като "залепена" на пътя. Друса в пъти повече ама едното за сметка на другото. На снимките естествено че е с малките дискове, ако задържи топло времето ще сложа пак 16-ките за да видя как седят дисковете. Днес трябва да сложа вътрешните накрайници към рейката от 2-ка, че мойте с 2-ковия шенкел се завиват 15мм. във външния накрайник и ми се струва рисковано.
Сега ми се върти в главата предните дискове и апарати да сложа отзад, но не съм мерил как ще стане.
Някой ако има реле 179 да казва ценичка, че без него не мога да си пробвам АБС-а.
Сега ми се върти в главата предните дискове и апарати да сложа отзад, но не съм мерил как ще стане.
Някой ако има реле 179 да казва ценичка, че без него не мога да си пробвам АБС-а.
-
- Мнения: 306
- Регистриран на: Съб 26 юли 2008 21:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Свиленград
Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T
Имам го ма си ми много далече и други чаркалъци от въпросния АБС
- niki7878
- Мнения: 474
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T
leonardo_vd написа:Карам ги с 215/40, за отпред са малко широки, но колата е като "залепена" на пътя. Друса в пъти повече ама едното за сметка на другото. На снимките естествено че е с малките дискове, ако задържи топло времето ще сложа пак 16-ките за да видя как седят дисковете. Днес трябва да сложа вътрешните накрайници към рейката от 2-ка, че мойте с 2-ковия шенкел се завиват 15мм. във външния накрайник и ми се струва рисковано.
Сега ми се върти в главата предните дискове и апарати да сложа отзад, но не съм мерил как ще стане.
Някой ако има реле 179 да казва ценичка, че без него не мога да си пробвам АБС-а.
Двойковите накрайници може да ти дойдат малко дълги и да трябва да ги резнеш. Всичко зависи от това колко си пуснал колата, при мен се наложи да я пусна доста ниско за да стане трапеца на предницата както трябва, той и Боби това имаше предвит под разваляне на предницата. При мен се получи но като цяло не съм особено доволен, на равни участъци няма ядове но на бабуни много се мести сходимоста и е леко некомфортно а и си е опасно...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 110 госта