Историята на един Голф1 VR6Turbo- HALDEX coming soon..
-
- Мнения: 73
- Регистриран на: Чет 02 юли 2009 2:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: vidin
Re: Историята на един Голф1 4X4 coming soon
Бате успех с проекта 4х4 ще стане нещо перфектно
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Историята на един Голф1 4X4 coming soon
Лично за мен да се прави голфа 4Х4 е излишно. Просто обърни внимание на съотношение к.с./кг при сегашния сетъп и този когато си 4х4. Теглото което качваш в/у кекавото купе на голф1 е непосилен за него без ролбар вътре и то не стрийт а профи. Голфа е изключително пъргав когато е лек и по-добре инвестирай в хубаво окачване , стаб. щанги (дето изобщо нямаш фабрично) и читава електроника за да си донапомпаш и управляваш адекватно мотора.
РАСО
РАСО
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Историята на един Голф1 4X4 coming soon
paco написа:Лично за мен да се прави голфа 4Х4 е излишно. Просто обърни внимание на съотношение к.с./кг при сегашния сетъп и този когато си 4х4. Теглото което качваш в/у кекавото купе на голф1 е непосилен за него без ролбар вътре и то не стрийт а профи. Голфа е изключително пъргав когато е лек и по-добре инвестирай в хубаво окачване , стаб. щанги (дето изобщо нямаш фабрично) и читава електроника за да си донапомпаш и управляваш адекватно мотора.
РАСО
PACO фабрично си има стабилизиращи щанги, даже и в задния мост. За електрониката съм съгласен, но и тоша ще стане по-нататък. Нали знаеш че правя нещата отзад на пред
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Историята на един Голф1 4X4 coming soon
Брат..вервай ми..това окачване дето си сложил е "прасета в космоса". Задна щанга знам, че имаш, но предна аз до колкото знам няма, но щом казваш ОК. Ще се качиш да те повозя при мен да видиш как трябва да спира кола а после и за окачването ще си кажеш сам.
Пак ти казвам..колата ти ще е в пъти по-приятна за каране ако само я доразвиеш в посоката по която се движеше преди месец.
РАСО
Пак ти казвам..колата ти ще е в пъти по-приятна за каране ако само я доразвиеш в посоката по която се движеше преди месец.
РАСО
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Историята на един Голф1 4X4 coming soon
paco написа:Брат..вервай ми..това окачване дето си сложил е "прасета в космоса". Задна щанга знам, че имаш, но предна аз до колкото знам няма, но щом казваш ОК. Ще се качиш да те повозя при мен да видиш как трябва да спира кола а после и за окачването ще си кажеш сам.
Пак ти казвам..колата ти ще е в пъти по-приятна за каране ако само я доразвиеш в посоката по която се движеше преди месец.
РАСО
Аз взех та те послушах и се заигравам със спирачките в момента. Та конфигурацията е следната. Шенкел от голф 2 Г60, апарат и супорт от ВР6 и дискове от Г60. Има малко преправяне на шарнира и захващането за амортесьора, но не е фатално. Снимки ще постна утре.
- madcap
- Кенанския лъв
- Мнения: 6685
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
- Автомобил: 1990 VW Golf 2
- Двигател: APP turbo
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Re: Историята на един Голф1 4X4 coming soon
Защо не си намериш апарати от С2-ка, стават си идеално на местата, все пак с двубутални
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Историята на един Голф1 4X4 coming soon
Много тежи този апарат ве .... иначе спира да, но с тв'а леко купе няма смисъл мисля.
РАСО
РАСО
- niki7878
- Мнения: 474
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Историята на един Голф1 4X4 coming soon
Пацо е прав няма смисъл или поне докато не мине 300коня . На жена ми кабрито(Голф 1 кабрио 92г.) е на 280мм спирачки от повече от година и някаде бях писал в някоя от темите на Лео ама той тогава не ме взе на сериозно, та спирането е брутално особено ако си на дискове и на задния мост...
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Историята на един Голф1 4X4 coming soon
niki7878 написа:Пацо е прав няма смисъл или поне докато не мине 300коня . На жена ми кабрито(Голф 1 кабрио 92г.) е на 280мм спирачки от повече от година и някаде бях писал в някоя от темите на Лео ама той тогава не ме взе на сериозно, та спирането е брутално особено ако си на дискове и на задния мост...
Що да не съм те взел на сериозно. Може даже да ми кажеш какъв сетъп си отпред. /дискове, апарати и тем подобни/
To aз съм с дискове отзад отдавна. Тея дни само да се освободя и ще кажа впечатления.
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил: Passat B35i
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Историята на един Голф1 4X4 coming soon
Kozunak написа:ПП Компресирания въздух от разумни завои не се бои, щото е компресиран.
козуначе, брат, с въздухарство не се забърквай-в огромна грешка си.
това е турбокомпресор. continuous flow. не е някаква positive displacement машина. тука има тотално различни правила за поведението на налягането и въздуха...
още повече, че при такива малки налягания компресора следва да се разглежда по скоро като въздуходувка, отколкото като сериозен компресор. затова и магариите ви са опростени. ако на толкова къдрави въздуховоди закачиш компресор, в истинската дума-ще видиш твое чудо, та ничие...
начина, по който сега изглеждат нещата ще осигури по стабилен бууст, с по малко загуби и колата трябва да е добавила малко динамика във високите-поне според мене.
това, от въздухарска гледна точка е почти идеалния сетъп на въздуховодите.
- Kozunak
- Мнения: 2105
- Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Историята на един Голф1 4X4 coming soon
Супер Васко,говорили сме и пред гаража ти за това, ама някак си предпочитам да подбера такива компоненти и така да си извъртя нещата, че периферията ми да си остане в коша, а не да я местя в багажника. Пък ти ми говори за кънтинюъс флоу, въздуходувки и тн колкото искаш... Знам, че си навътре с въздуха, ама тука въпроса е по-скоро принципен. Налягането си е налягане както и да го гледаш, ти така го подцени се едно е ел. вентилатор. Са като имаш 90 градусов завой, налягането се трупа в няква точка там, получават се завихрания и тн, ама както написах дали ше има 2 или 3 разумни завоя, не виждам къв е проблема. Иначе да пускаме по една права тръба по диагонал през коша и газ.
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил: Passat B35i
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Историята на един Голф1 4X4 coming soon
проблема е че след първия (където става прешъра реално, и с това може да се играе и да се прави плавен прешърайзинг и милион неща да стават), всеки следващ завой влияе на скоростта на въздуха. при тия машинки скоростта прави налягането. ако имаш твърде много чупки-правиш девиации, а основната задача на всеки компресор е да прави колкото може по константно налягане. и това налягане ти е нужно за да ти излязат сметките после с двигателя. така че за смес-искаш точно налягане. с чупки и завойчета-клатиш налягането. и почва да се клати опасно сместа. и мотора почва да бачка като разлютена фуражомелка...
капиш?
естетиката не е за подценяване в никакъв случай, но в този, аз предпочитам малко инженеринг, за да имам резултати, а после ше го прилемеза да е хубаво някак-ше му туря една саксия например...
та така.
това, дето е направил леонардо е възможно най малкото чупки, което позволява коша. оттам имаш най стабилно налягане и най малки колебания-затова и колата се подобрява.
а ако имаш стендалоун електроника, която може да смята чудеса-тогава може да се опиташ и да подобриш естетиката, за сметка на постоянното налягане.
капиш?
естетиката не е за подценяване в никакъв случай, но в този, аз предпочитам малко инженеринг, за да имам резултати, а после ше го прилемеза да е хубаво някак-ше му туря една саксия например...
та така.
това, дето е направил леонардо е възможно най малкото чупки, което позволява коша. оттам имаш най стабилно налягане и най малки колебания-затова и колата се подобрява.
а ако имаш стендалоун електроника, която може да смята чудеса-тогава може да се опиташ и да подобриш естетиката, за сметка на постоянното налягане.
- Kozunak
- Мнения: 2105
- Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Историята на един Голф1 4X4 coming soon
Бе не става въпрос за естетика, ма да не тръгваме в тая плоскост. Какво искаш да кажеш? Че няма да имам стабилно налягане ако имам 2 завоя повече от концепцията на единичката ли? Кога за последен път кара правена турбо кола?
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил: Passat B35i
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Историята на един Голф1 4X4 coming soon
не ве човек, в тая област съм откровено бос. разглеждам турбото като компресор, и ми харесва това, което виждам в единичката, като въздуховоди.
иначе неслучайно ти викам че турбото в кола е по скоро въздуходувка и че колкото по малко налягането-толкова повече магарии може да се правят с пътищата. горе-долу до бар, бар и половина-почти всичко ти е простено. ако вдигнеш над 2.5-3 бара тогава глей кво стаа със завойчетата... баси приключението...
иначе неслучайно ти викам че турбото в кола е по скоро въздуходувка и че колкото по малко налягането-толкова повече магарии може да се правят с пътищата. горе-долу до бар, бар и половина-почти всичко ти е простено. ако вдигнеш над 2.5-3 бара тогава глей кво стаа със завойчетата... баси приключението...
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 162 госта