Историята на един Голф1 VR6Turbo- HALDEX coming soon..

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
ioshi_s_golf
Мнения: 73
Регистриран на: Чет 02 юли 2009 2:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: vidin

Re: Историята на един Голф1 4X4 coming soon

Мнениеот ioshi_s_golf » Чет 05 ное 2009 20:27


Бате успех с проекта 4х4 ще стане нещо перфектно 8)




Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 4X4 coming soon

Мнениеот paco » Пет 06 ное 2009 13:20


Лично за мен да се прави голфа 4Х4 е излишно. Просто обърни внимание на съотношение к.с./кг при сегашния сетъп и този когато си 4х4. Теглото което качваш в/у кекавото купе на голф1 е непосилен за него без ролбар вътре и то не стрийт а профи. Голфа е изключително пъргав когато е лек и по-добре инвестирай в хубаво окачване , стаб. щанги (дето изобщо нямаш фабрично) и читава електроника за да си донапомпаш и управляваш адекватно мотора.

РАСО


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 4X4 coming soon

Мнениеот leonardo_vd » Пет 06 ное 2009 15:37


paco написа:Лично за мен да се прави голфа 4Х4 е излишно. Просто обърни внимание на съотношение к.с./кг при сегашния сетъп и този когато си 4х4. Теглото което качваш в/у кекавото купе на голф1 е непосилен за него без ролбар вътре и то не стрийт а профи. Голфа е изключително пъргав когато е лек и по-добре инвестирай в хубаво окачване , стаб. щанги (дето изобщо нямаш фабрично) и читава електроника за да си донапомпаш и управляваш адекватно мотора.

РАСО

PACO фабрично си има стабилизиращи щанги, даже и в задния мост. За електрониката съм съгласен, но и тоша ще стане по-нататък. Нали знаеш че правя нещата отзад на пред :mrgreen:


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 4X4 coming soon

Мнениеот paco » Пет 06 ное 2009 22:02


Брат..вервай ми..това окачване дето си сложил е "прасета в космоса". Задна щанга знам, че имаш, но предна аз до колкото знам няма, но щом казваш ОК. Ще се качиш да те повозя при мен да видиш как трябва да спира кола а после и за окачването ще си кажеш сам.
Пак ти казвам..колата ти ще е в пъти по-приятна за каране ако само я доразвиеш в посоката по която се движеше преди месец.

РАСО


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 4X4 coming soon

Мнениеот leonardo_vd » Сря 11 ное 2009 17:55


paco написа:Брат..вервай ми..това окачване дето си сложил е "прасета в космоса". Задна щанга знам, че имаш, но предна аз до колкото знам няма, но щом казваш ОК. Ще се качиш да те повозя при мен да видиш как трябва да спира кола а после и за окачването ще си кажеш сам.
Пак ти казвам..колата ти ще е в пъти по-приятна за каране ако само я доразвиеш в посоката по която се движеше преди месец.

РАСО

Аз взех та те послушах и се заигравам със спирачките в момента. Та конфигурацията е следната. Шенкел от голф 2 Г60, апарат и супорт от ВР6 и дискове от Г60. Има малко преправяне на шарнира и захващането за амортесьора, но не е фатално. Снимки ще постна утре.


Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 4X4 coming soon

Мнениеот madcap » Сря 11 ное 2009 19:04


Защо не си намериш апарати от С2-ка, стават си идеално на местата, все пак с двубутални


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 4X4 coming soon

Мнениеот paco » Сря 11 ное 2009 19:44


Много тежи този апарат ве :roll: .... иначе спира да, но с тв'а леко купе няма смисъл мисля.

РАСО


Потребителски аватар
niki7878
Мнения: 474
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 4X4 coming soon

Мнениеот niki7878 » Пет 13 ное 2009 17:13


Пацо е прав няма смисъл или поне докато не мине 300коня :wink: . На жена ми кабрито(Голф 1 кабрио 92г.) е на 280мм спирачки от повече от година и някаде бях писал в някоя от темите на Лео ама той тогава не ме взе на сериозно, та спирането е брутално особено ако си на дискове и на задния мост...


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 4X4 coming soon

Мнениеот leonardo_vd » Пет 13 ное 2009 21:30


niki7878 написа:Пацо е прав няма смисъл или поне докато не мине 300коня :wink: . На жена ми кабрито(Голф 1 кабрио 92г.) е на 280мм спирачки от повече от година и някаде бях писал в някоя от темите на Лео ама той тогава не ме взе на сериозно, та спирането е брутално особено ако си на дискове и на задния мост...

Що да не съм те взел на сериозно. Може даже да ми кажеш какъв сетъп си отпред. /дискове, апарати и тем подобни/
To aз съм с дискове отзад отдавна. Тея дни само да се освободя и ще кажа впечатления.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил: Passat B35i
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 4X4 coming soon

Мнениеот vaskoto1 » Пет 13 ное 2009 22:49


Kozunak написа:ПП Компресирания въздух от разумни завои не се бои, щото е компресиран. :D

козуначе, брат, с въздухарство не се забърквай-в огромна грешка си.
това е турбокомпресор. continuous flow. не е някаква positive displacement машина. тука има тотално различни правила за поведението на налягането и въздуха... :wink:
още повече, че при такива малки налягания компресора следва да се разглежда по скоро като въздуходувка, отколкото като сериозен компресор. затова и магариите ви са опростени. mhihi ако на толкова къдрави въздуховоди закачиш компресор, в истинската дума-ще видиш твое чудо, та ничие... mhihi mhihi mhihi
начина, по който сега изглеждат нещата ще осигури по стабилен бууст, с по малко загуби и колата трябва да е добавила малко динамика във високите-поне според мене.
това, от въздухарска гледна точка е почти идеалния сетъп на въздуховодите.


Потребителски аватар
Kozunak
Мнения: 2105
Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Историята на един Голф1 4X4 coming soon

Мнениеот Kozunak » Съб 14 ное 2009 0:20


Супер Васко,говорили сме и пред гаража ти за това, ама някак си предпочитам да подбера такива компоненти и така да си извъртя нещата, че периферията ми да си остане в коша, а не да я местя в багажника. Пък ти ми говори за кънтинюъс флоу, въздуходувки и тн колкото искаш... :lol: Знам, че си навътре с въздуха, ама тука въпроса е по-скоро принципен. Налягането си е налягане както и да го гледаш, ти така го подцени се едно е ел. вентилатор. Са като имаш 90 градусов завой, налягането се трупа в няква точка там, получават се завихрания и тн, ама както написах дали ше има 2 или 3 разумни завоя, не виждам къв е проблема. Иначе да пускаме по една права тръба по диагонал през коша и газ.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил: Passat B35i
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 4X4 coming soon

Мнениеот vaskoto1 » Съб 14 ное 2009 1:01


проблема е че след първия (където става прешъра реално, и с това може да се играе и да се прави плавен прешърайзинг и милион неща да стават), всеки следващ завой влияе на скоростта на въздуха. при тия машинки скоростта прави налягането. ако имаш твърде много чупки-правиш девиации, а основната задача на всеки компресор е да прави колкото може по константно налягане. и това налягане ти е нужно за да ти излязат сметките после с двигателя. така че за смес-искаш точно налягане. с чупки и завойчета-клатиш налягането. и почва да се клати опасно сместа. и мотора почва да бачка като разлютена фуражомелка...
капиш? mhihi
естетиката не е за подценяване в никакъв случай, но в този, аз предпочитам малко инженеринг, за да имам резултати, а после ше го прилемеза да е хубаво някак-ше му туря една саксия например... mhihi mhihi mhihi
та така.
това, дето е направил леонардо е възможно най малкото чупки, което позволява коша. оттам имаш най стабилно налягане и най малки колебания-затова и колата се подобрява.
а ако имаш стендалоун електроника, която може да смята чудеса-тогава може да се опиташ и да подобриш естетиката, за сметка на постоянното налягане. :drunk :012: heavy metal zork :beer


Потребителски аватар
Kozunak
Мнения: 2105
Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Историята на един Голф1 4X4 coming soon

Мнениеот Kozunak » Съб 14 ное 2009 12:22


Бе не става въпрос за естетика, ма да не тръгваме в тая плоскост. :) Какво искаш да кажеш? Че няма да имам стабилно налягане ако имам 2 завоя повече от концепцията на единичката ли? Кога за последен път кара правена турбо кола?


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил: Passat B35i
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 4X4 coming soon

Мнениеот vaskoto1 » Съб 14 ное 2009 12:40


не ве човек, в тая област съм откровено бос. разглеждам турбото като компресор, и ми харесва това, което виждам в единичката, като въздуховоди.
иначе неслучайно ти викам че турбото в кола е по скоро въздуходувка и че колкото по малко налягането-толкова повече магарии може да се правят с пътищата. горе-долу до бар, бар и половина-почти всичко ти е простено. ако вдигнеш над 2.5-3 бара тогава глей кво стаа със завойчетата... баси приключението... mhihi


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 4X4 coming soon

Мнениеот leonardo_vd » Съб 14 ное 2009 21:13


Наистина буста сега е по-стабилен, преди във високите се колебаеше и не беше постоянен. Колата върви значително по-добре и кулера се охлажда доволно.
Ето малко снимки от монтажа на шенкел от Г60 и апарати от ВР6. Дисковете са стари, но нагодина ще пазарувам нови.
Изображение
Изображение
Изображение



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 162 госта