двигатели 1.8Т - разлики и ъпгрейдване от един към друг

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
dude
Мнения: 1614
Регистриран на: Пет 27 май 2005 13:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

двигатели 1.8Т - разлики и ъпгрейдване от един към друг

Мнениеот dude » Вто 01 апр 2008 15:46


ако може някой да обясни разликите на всичките двигатели 1.8Т

примерно еднакви ли са им главите, блока, такива неща
разликата само от турбини ли е?
инжекторите на 225 коня версията различни ли са от на другите два модела

абе общо взето, ако купя 150 коня 1.8Т и ми отеснее или недай си боже се преебе турбината, може ли да сложа турбина к03с (май тя е при 180 коня) и да карам все едно AWW ли беше.
А за да мина на 225 коня какви ще са необходимите промени
нещо карантии сменят ли се,

ей такива неща ми се въртят из главата, щото ще е яко да плащаш данък 150 коня, а да караш 225 и нагоре:)
сега разликите може и да не са фрапантни, но ще стават все по-големи




Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Вто 01 апр 2008 16:04


хамалогия е според мен..
инжектори електроники други турбини
сигурно ще има и още неща но това са достатъчно според мен...
приготвяш една хубава сума пари .. и си поръчваш от ебай един кит за ххх коня и си бонбон според мен (ако искаш чисто нови части имам в предвид)


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Вто 01 апр 2008 16:05


Ще започна с нещо, което знам със сигурност - K03S се ползва както за 150 кс, така и за 180 кс. След 2000г този мотор е без жило за газта, а с drive by wire. Общо взето аз съм до тук с 100% сигурните неща.
Само да ти кажа, че 225 кс е с друга турбина (К04), други инжектори, друг софтуер.
На ход са следващите. :lol:


Потребителски аватар
RS-MAD
Мнения: 89
Регистриран на: Сря 30 мар 2005 3:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот RS-MAD » Вто 01 апр 2008 20:32


В общи линии има две генерации на мотора , с механичен дросел и електронен дросел.
Второто поколение са и с променливо газоразпределение свързано само и единствено с екологията.
Също така втората генерация са с доста по затворени портове на главата и една идея по слаби вътрешности.

Иначе има
150к.с. с К03 турбина и К03С турбина
180к.с с К03С турбина
225к.с. с К04 турбина
156к.с К03с слажан на Ибиза
163 к.с. на Ауди
192 или 193 последните А4

В общи линии разликите са софтуера , инжектори , турбина.
Другите са несъществени :)
Ако имаш още въпроси питай :)

По въпроса ти за преминаване от един към друг , според мене си струва само и единствено да минеш към К04С турбина , но за това ще ти трябват колектор , дузи , турбина , и смяна на софтуера , спокойно се вадят 250к.с.
Другите са само загуба на време и пари , поне според мен :)


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Вто 01 апр 2008 22:51


Аз ли съм на ред :D
Профила и рзмера на горвната камера при 150 и 225 коньовия мототор са различни а от там и сгъстяването. При AEB мотора то е 9:1 докато другия е 8,5:1. От лични наблюдения мога да кажа , че отлвката на АЕВ е доста изнежена...имам в предвид, че водните магистрали са доста по-близо до горивната камерата а и доста трябва да се внимава и с портването на изпускателните канали да не пробиете някоя стена.

Изображение

РАСО


Потребителски аватар
belqta
Мнения: 47
Регистриран на: Вто 26 юни 2007 15:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот belqta » Чет 03 апр 2008 10:24


а на AWT мотора как е? конкретно за к04с или някоя гт28ца?


Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Мнениеот MK4 » Чет 26 юни 2008 23:32


хмм, а по принцип как мога да разбера дали моята е К03 или К03S?
за AGU 2000 година става дума


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Пет 27 юни 2008 8:55


MK4 написа:хмм, а по принцип как мога да разбера дали моята е К03 или К03S?
за AGU 2000 година става дума

Някой ако има инфо от къде мога да си закупя К04 и евентуално инжектори и мапване ще съм благодарен. Също ме интересува и приблизителна цена за тази операция. :wink:


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Пет 27 юни 2008 9:30


Здрасти Леонардо, да ти кажа, че има разлика и в колекторите при К04. Т.е. не можеш директно да сложиш К04 на мястото на твоята. Така, че търси цял кит.
Лошото, че с тази турбина са само S3 и най-силното ТТ (предпоследните модели). И не днам колко лесно се намират.
Мой познат беше проверявал в Порше Бг и само за турбина бяха обявили 2400 лв. (+-100 лв по спомен). За колектора трябва да търсиш някой да го направи.


Потребителски аватар
belqta
Мнения: 47
Регистриран на: Вто 26 юни 2007 15:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот belqta » Пет 27 юни 2008 11:53


има 2 във форума на ауди-раздел продава. обявата е за части от ТТ в някаква морга на околовръсното в сф. цената по спомен беше 600-700лв. колектор пробваи в екстриим, ако им се занимава ще ти направят.


PIPI
Мнения: 152
Регистриран на: Пет 18 яну 2008 2:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ябланица

Мнениеот PIPI » Пет 27 юни 2008 16:45


Така и така подхванахте темата за 1.8Т,някой би ли ми казал на кой точно от нашите мотори(AGU,ARZ,AUM) е аналогичен AWW(американският вариянт),с К03s - 150к.с.?


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Пет 27 юни 2008 17:01


След като завърша проекта си ще мога да обясня каква е разликата. Имам намерение за някои неща, които ще споделя по-нататък.


PIPI
Мнения: 152
Регистриран на: Пет 18 яну 2008 2:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ябланица

Мнениеот PIPI » Съб 28 юни 2008 6:28


PIPI написа:Така и така подхванахте темата за 1.8Т,някой би ли ми казал на кой точно от нашите мотори(AGU,ARZ,AUM) е аналогичен AWW(американският вариянт),с К03s - 150к.с.?


Някакъв отговор?


Май скоро ще се върнеш пак в модула с тези постове :evil:
mod edit: Li4o


Asen_dp
Мнения: 31
Регистриран на: Чет 08 май 2008 21:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Дупница

Мнениеот Asen_dp » Нед 29 юни 2008 20:06


Здравейте,искам да попитам по знаещите,колко трябва да върви голф 1,8Т,защото имам и Ауди ТТ 180 коня и разликата е осезаема.


Потребителски аватар
Papa_Dock
Мнения: 835
Регистриран на: Вто 30 ное 2004 13:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Papa_Dock » Нед 29 юни 2008 20:36


Asen_dp написа:Здравейте,искам да попитам по знаещите,колко трябва да върви голф 1,8Т,защото имам и Ауди ТТ 180 коня и разликата е осезаема.

В Алди ТТ се слагат двигатели, които са 180 коня несъм сигурен ама мисля че 150 няма ако голфа ти е 150 имаш отговор.За да разбереш дали е толко ползвай търсачката.Един типс напиши код на двигател.А по въпроса колко върви колко сено му дадеш на закуска толко поече въри.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта