ако може някой да обясни разликите на всичките двигатели 1.8Т
примерно еднакви ли са им главите, блока, такива неща
разликата само от турбини ли е?
инжекторите на 225 коня версията различни ли са от на другите два модела
абе общо взето, ако купя 150 коня 1.8Т и ми отеснее или недай си боже се преебе турбината, може ли да сложа турбина к03с (май тя е при 180 коня) и да карам все едно AWW ли беше.
А за да мина на 225 коня какви ще са необходимите промени
нещо карантии сменят ли се,
ей такива неща ми се въртят из главата, щото ще е яко да плащаш данък 150 коня, а да караш 225 и нагоре:)
сега разликите може и да не са фрапантни, но ще стават все по-големи
двигатели 1.8Т - разлики и ъпгрейдване от един към друг
- brabus
- R-циклопедист на VW
- Мнения: 11164
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
- Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
- Двигател: 1991 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Ще започна с нещо, което знам със сигурност - K03S се ползва както за 150 кс, така и за 180 кс. След 2000г този мотор е без жило за газта, а с drive by wire. Общо взето аз съм до тук с 100% сигурните неща.
Само да ти кажа, че 225 кс е с друга турбина (К04), други инжектори, друг софтуер.
На ход са следващите.
Само да ти кажа, че 225 кс е с друга турбина (К04), други инжектори, друг софтуер.
На ход са следващите.

В общи линии има две генерации на мотора , с механичен дросел и електронен дросел.
Второто поколение са и с променливо газоразпределение свързано само и единствено с екологията.
Също така втората генерация са с доста по затворени портове на главата и една идея по слаби вътрешности.
Иначе има
150к.с. с К03 турбина и К03С турбина
180к.с с К03С турбина
225к.с. с К04 турбина
156к.с К03с слажан на Ибиза
163 к.с. на Ауди
192 или 193 последните А4
В общи линии разликите са софтуера , инжектори , турбина.
Другите са несъществени
Ако имаш още въпроси питай
По въпроса ти за преминаване от един към друг , според мене си струва само и единствено да минеш към К04С турбина , но за това ще ти трябват колектор , дузи , турбина , и смяна на софтуера , спокойно се вадят 250к.с.
Другите са само загуба на време и пари , поне според мен
Второто поколение са и с променливо газоразпределение свързано само и единствено с екологията.
Също така втората генерация са с доста по затворени портове на главата и една идея по слаби вътрешности.
Иначе има
150к.с. с К03 турбина и К03С турбина
180к.с с К03С турбина
225к.с. с К04 турбина
156к.с К03с слажан на Ибиза
163 к.с. на Ауди
192 или 193 последните А4
В общи линии разликите са софтуера , инжектори , турбина.
Другите са несъществени

Ако имаш още въпроси питай

По въпроса ти за преминаване от един към друг , според мене си струва само и единствено да минеш към К04С турбина , но за това ще ти трябват колектор , дузи , турбина , и смяна на софтуера , спокойно се вадят 250к.с.
Другите са само загуба на време и пари , поне според мен

- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Аз ли съм на ред
Профила и рзмера на горвната камера при 150 и 225 коньовия мототор са различни а от там и сгъстяването. При AEB мотора то е 9:1 докато другия е 8,5:1. От лични наблюдения мога да кажа , че отлвката на АЕВ е доста изнежена...имам в предвид, че водните магистрали са доста по-близо до горивната камерата а и доста трябва да се внимава и с портването на изпускателните канали да не пробиете някоя стена.
РАСО

Профила и рзмера на горвната камера при 150 и 225 коньовия мототор са различни а от там и сгъстяването. При AEB мотора то е 9:1 докато другия е 8,5:1. От лични наблюдения мога да кажа , че отлвката на АЕВ е доста изнежена...имам в предвид, че водните магистрали са доста по-близо до горивната камерата а и доста трябва да се внимава и с портването на изпускателните канали да не пробиете някоя стена.

РАСО
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
- brabus
- R-циклопедист на VW
- Мнения: 11164
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
- Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
- Двигател: 1991 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Здрасти Леонардо, да ти кажа, че има разлика и в колекторите при К04. Т.е. не можеш директно да сложиш К04 на мястото на твоята. Така, че търси цял кит.
Лошото, че с тази турбина са само S3 и най-силното ТТ (предпоследните модели). И не днам колко лесно се намират.
Мой познат беше проверявал в Порше Бг и само за турбина бяха обявили 2400 лв. (+-100 лв по спомен). За колектора трябва да търсиш някой да го направи.
Лошото, че с тази турбина са само S3 и най-силното ТТ (предпоследните модели). И не днам колко лесно се намират.
Мой познат беше проверявал в Порше Бг и само за турбина бяха обявили 2400 лв. (+-100 лв по спомен). За колектора трябва да търсиш някой да го направи.
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
- Papa_Dock
- Мнения: 835
- Регистриран на: Вто 30 ное 2004 13:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Asen_dp написа:Здравейте,искам да попитам по знаещите,колко трябва да върви голф 1,8Т,защото имам и Ауди ТТ 180 коня и разликата е осезаема.
В Алди ТТ се слагат двигатели, които са 180 коня несъм сигурен ама мисля че 150 няма ако голфа ти е 150 имаш отговор.За да разбереш дали е толко ползвай търсачката.Един типс напиши код на двигател.А по въпроса колко върви колко сено му дадеш на закуска толко поече въри.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта