Здраво :).
Събирам един АБФ сгъстен на около 11.5 с валове около 260 градуса. Обаче нямам идея какви свещи да му сложа. Мераклисал съм се на NGK, но кои точно? Ще се настройва и кара с 95 бензин.
Какви свещи за сгъстен АБФ?
-
- Мнения: 167
- Регистриран на: Сря 11 фев 2009 21:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
Re: Какви свещи за сгъстен АБФ?
http://www.globaldenso.com/cgi-bin/global/plug/euro/4w/4w-detail.cgi?filename=4w-96.txt&no=7554
Iago написа:Здраво :).
Събирам един АБФ сгъстен на около 11.5 с валове около 260 градуса. Обаче нямам идея какви свещи да му сложа. Мераклисал съм се на NGK, но кои точно? Ще се настройва и кара с 95 бензин.
- stefan4o
- Мнения: 19307
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Какви свещи за сгъстен АБФ?
Iago написа:Здраво :).
Събирам един АБФ сгъстен на около 11.5 с валове около 260 градуса. Обаче нямам идея какви свещи да му сложа. Мераклисал съм се на NGK, но кои точно? Ще се настройва и кара с 95 бензин.
Сгъстен мотор не е ли по-добре да се кара с максимум октанов бензин? Или се бъркам? 95 далеч не е най-доброто на пазара. Мисля, че ще си по-доволен с някой 98 или 100 октанов.
- Iago
- Мнения: 463
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:10
- Автомобил: Volvo XC90 V8 Sport
- Двигател: B8444S
- Местоположение: София
Re: Какви свещи за сгъстен АБФ?
Тези свещи ги дават за сток АБФ доколкото разбирам?
Стефанчо да прав си, но зависи от джоба все пак. С 95 ще "загубя" коне - така е, но колата ми е за всеки ден и така ме устройва. Както каза бат Венци с квото дойдеш с тва ше го настроя.. естествено в някакви рамки де.
Стефанчо да прав си, но зависи от джоба все пак. С 95 ще "загубя" коне - така е, но колата ми е за всеки ден и така ме устройва. Както каза бат Венци с квото дойдеш с тва ше го настроя.. естествено в някакви рамки де.
- stefan4o
- Мнения: 19307
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Какви свещи за сгъстен АБФ?
А не смяташ ли, че с правилна настройка и по-високо октанов бензин, разходът в ПАРИ може да го докараш почти същия като с нискооктанов, говорим при еднакво каране при равни условия. Мисля, че на теория може да се получи, а практиците да кажат, дали е така действително 

- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Какви свещи за сгъстен АБФ?
При сгъстена кола загубата на коне от по-ниско октановия бензин ти е най-малкия проблем. Проблема идва в това, че може ако не е съвсем читав тоя А95 бензин може да ти прави детонации...
- Iago
- Мнения: 463
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:10
- Автомобил: Volvo XC90 V8 Sport
- Двигател: B8444S
- Местоположение: София
Re: Какви свещи за сгъстен АБФ?
И все пак нещо за свещите.. ;)
- petroffbg
- Мнения: 162
- Регистриран на: Пон 05 яну 2009 23:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
Re: Какви свещи за сгъстен АБФ?
Iago написа:И все пак нещо за свещите.. ;)
NGKBKUR6ET,ще ти свършат работа.
- Iago
- Мнения: 463
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:10
- Автомобил: Volvo XC90 V8 Sport
- Двигател: B8444S
- Местоположение: София
Re: Какви свещи за сгъстен АБФ?
Благодаря петрофф.
За да не излезне, че съм кисел гъз ще си изкажа мнението относно сгъстяването..
Стефанчо, аз не съм мапер, но това което разбрах в процес на "учене" е, че.. не смятам, че настроен на 100 октана ще е по икономически изгоден от настроен за 95.. В момента колата е настроена буквално на ръба на 95.. т.е. лошо гориво и датчиците ще върнат аванса. Сега ако сипя 100 октана ще върви идея повече и трябва да харчи идея по малко.. сипвал съм за проба.. вървенето не съм го засичал, но разхода не мисля, че е по изгоден. Да на пари се върза маааалко по-скъпо от 95 (да кажем пренебрежимо), но погледнато напред си ме устройва 95. Просто не искам претенциозна кола.. в името на няколко коня повече и една десета на 1/4 миля..
Както вече споменах, Венци ми каза сгъсти я на около 11.5, валосай я и ще ти я настроя с квото искаш. Тая степен позволява спокойно 95. В името на друг аванс и някаква мощност разбира се. Аз също като теб си мислех, че от тук насетне ме чакат страшни драми с горивото като качество и разход.. но уви, не би трявбало да е така. Естествено на диното ще се види истината.. в най-лошия случай ще изпразня резервоара и ще нафукам 100 октана на място.. шанс
.
И последно да разясна нещо.. не правя някаква скрита реклама на Маднес, просто Венци ми настройва колата, нави ми пружината да я правя, като ми разясни нещата и който ми помага със съвети дори по телефона просто така. Благодарен съм и съм длъжен да го спомена това.. така както съм се допитвал и до Ицо и винаги съм срещал човечност отсреща. И те така.. Има много готини хорица които знаят и помагат.. срещал съм много помощ и тук от форумни членове, те си знаят

За да не излезне, че съм кисел гъз ще си изкажа мнението относно сгъстяването..
Стефанчо, аз не съм мапер, но това което разбрах в процес на "учене" е, че.. не смятам, че настроен на 100 октана ще е по икономически изгоден от настроен за 95.. В момента колата е настроена буквално на ръба на 95.. т.е. лошо гориво и датчиците ще върнат аванса. Сега ако сипя 100 октана ще върви идея повече и трябва да харчи идея по малко.. сипвал съм за проба.. вървенето не съм го засичал, но разхода не мисля, че е по изгоден. Да на пари се върза маааалко по-скъпо от 95 (да кажем пренебрежимо), но погледнато напред си ме устройва 95. Просто не искам претенциозна кола.. в името на няколко коня повече и една десета на 1/4 миля..
Както вече споменах, Венци ми каза сгъсти я на около 11.5, валосай я и ще ти я настроя с квото искаш. Тая степен позволява спокойно 95. В името на друг аванс и някаква мощност разбира се. Аз също като теб си мислех, че от тук насетне ме чакат страшни драми с горивото като качество и разход.. но уви, не би трявбало да е така. Естествено на диното ще се види истината.. в най-лошия случай ще изпразня резервоара и ще нафукам 100 октана на място.. шанс

И последно да разясна нещо.. не правя някаква скрита реклама на Маднес, просто Венци ми настройва колата, нави ми пружината да я правя, като ми разясни нещата и който ми помага със съвети дори по телефона просто така. Благодарен съм и съм длъжен да го спомена това.. така както съм се допитвал и до Ицо и винаги съм срещал човечност отсреща. И те така.. Има много готини хорица които знаят и помагат.. срещал съм много помощ и тук от форумни членове, те си знаят


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта