В момента карам мапвана ибиза пд131 и тя си върви повече от прилично, нали съм си идиот и мощността никога не стига реших да пипам и по карантиите...та на въпроса:
дали ще може да се смени само разпръсквача с по голям (от купра 160 пд) или трябва да се смени цялата дюза...
и ако някой може да ми подскаже какъв Гарет(предполагам), ще е подходящ за ибизата.
Мерси.
Въпрос за турбо, дюзи...
- WucciaN
- Мнения: 157
- Регистриран на: Вто 02 сеп 2008 13:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Въпрос за турбо, дюзи...
Колега на тия 131 коня само по голями ДЮзи и ЧИП и колата ще стане околко 170-180 коня . Ти до колко искаш да я докараш ?? Понеже аз правя за момента 1 извръщение по моя голф ще му качвам турбо като твоито с по-голями Дюзи и чип и очаквам да стигне там някаде .
Поздрави !!!
Поздрави !!!
- Andonov
- Мнения: 3926
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Въпрос за турбо, дюзи...
По каталожен номер се различават дюзите от 130 и 160.
Но мисля че най-вероятно разликата ще е само в разпръсквача.
Но мисля че най-вероятно разликата ще е само в разпръсквача.
-
- Мнения: 49
- Регистриран на: Пон 21 май 2007 14:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Местожителство: Mестожителство:
Re: Въпрос за турбо, дюзи...
Колеги, въпросът с турбото и дюзите е решен!
Вече съм горд собственик на GT2256V- възможно най добрия компромис между лаг и перформънс, дюзите за сега ще си останат стоковите, които държат до 220кс, генерация от 2,5 инча, накрая разбира се и къстъм чипа(ще се ходи до Варна няма как
)
Вече съм горд собственик на GT2256V- възможно най добрия компромис между лаг и перформънс, дюзите за сега ще си останат стоковите, които държат до 220кс, генерация от 2,5 инча, накрая разбира се и къстъм чипа(ще се ходи до Варна няма как

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта