VW Caravelle GTI swap VR6 , 1.8T или Субару боксер 2.5

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
PACH
Bus Master
Мнения: 3086
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: VW Caravelle GTI swap VR6 , 1.8T или Субару боксер 2.5

Мнениеот PACH » Съб 14 ное 2009 16:46


GOLF 2 GTI16v написа:а какво си замислил за двигател след като го избереш стоков ли си остава или с турбо ще баде при всички положения ако ще си е сток наи добре ВР6 според мен не че ВР6 турбо не става но е доста скъпо най добре кажи за какава мошност си мислиш ще ти помогнем по лесно така е малко на сляпо всеки двигател си има плюсове и минуси :да: :да: :да:


Определено си остава стоков, не съм състезател, нямам намерение да се пускам на драг, за да го изцеждам на макс.Все пак това ми е ежедневен автомобил и искам да може да се кара нормално по улиците.Но ако реша да направя някоя "простотийка" да има достатъчен запас от мощност :)

Последна промяна от PACH на Съб 14 ное 2009 16:58, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
GOLF 2 GTI16v
Мнения: 155
Регистриран на: Вто 24 юни 2008 20:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: VW Caravelle GTI swap VR6 , 1.8T или Субару боксер 2.5

Мнениеот GOLF 2 GTI16v » Съб 14 ное 2009 16:50


ами тогава моето мнение е ВР6 1.8т не ми харесва как варви сток :wink: за субаро не мога да кажа нищо но щом щее сток колкото по голям кубик по добре 2.9 ВР6 или Р32 щее перфектно това си е мое мнение де :да: :да:


Потребителски аватар
PACH
Bus Master
Мнения: 3086
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: VW Caravelle GTI swap VR6 , 1.8T или Субару боксер 2.5

Мнениеот PACH » Съб 14 ное 2009 17:02


GOLF 2 GTI16v написа:ами тогава моето мнение е ВР6 1.8т не ми харесва как варви сток :wink: за субаро не мога да кажа нищо но щом щее сток колкото по голям кубик по добре 2.9 ВР6 или Р32 щее перфектно това си е мое мнение де :да: :да:


ОК, мерси за мнението.В началото на декември идваме на състезанието по Оффроуд в Шумен, ако ме видиш обади се, аз съм с тази Витара.

Изображение

Изображение


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: VW Caravelle GTI swap VR6 , 1.8T или Субару боксер 2.5

Мнениеот niikoo_1 » Съб 14 ное 2009 19:22


Според мен заложи на 1.8Т, върви прилично дори и сток (ако всичко му е наред) има 210Нм още преди 2000об/мин, с чип върви повече от ВР6 и става повече к.с. и Нм отделно е по-масов (ако ти потрябва блок да речем, глава или нещо подобно)


Потребителски аватар
PACH
Bus Master
Мнения: 3086
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: VW Caravelle GTI swap VR6 , 1.8T или Субару боксер 2.5

Мнениеот PACH » Съб 14 ное 2009 21:11


niikoo_1 написа:Според мен заложи на 1.8Т, върви прилично дори и сток (ако всичко му е наред) има 210Нм още преди 2000об/мин, с чип върви повече от ВР6 и става повече к.с. и Нм отделно е по-масов (ако ти потрябва блок да речем, глава или нещо подобно)


За един чип ще се прежалим, просто не ми се влиза в големи филми. Понеже двигателя ще се слага на буса който е около тон и половина, искам макс. въртящ момент да започва от ниски обороти. Поради тази причина се спрях на сегашния ми AGG, защото макс. въртящ момент започва от 2600 об.м.


Потребителски аватар
Ники_Петров
Мнения: 48
Регистриран на: Пет 21 мар 2008 17:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: VW Caravelle GTI swap VR6 , 1.8T или Субару боксер 2.5

Мнениеот Ники_Петров » Нед 15 ное 2009 21:04


Преди време споменах на един човек за такава идея, докато той слагаше на бус-а си GTI двигател - каза ми да си помисля в какви филми ще се вкарам .... :mrgreen:

Моят личен избор е Субару двигател, просто съм пристрастен в случая. А сега сериозно. Първо трябва да си зададеш въпросът къде най вече караш буса - в града или извън него. Според мен VR6 е малко "тромав", трябва си му време и обороти да покаже какво може. За градско каране по подходящ би бил един турбиниран двигател. 1.8Т честно казано ми малее за вграждане в бус, което води до избора ми на Субару дори и да 2.2 (видях че в моргата на asentm има такова Легаси). Тук обаче имаме един немалък и доста скъп проблем - преходната "камбана" между двигателя и скоростите. Ето доста инфо по темата:

http://www.rjes.com/index.html

В крайна сметка изборът зависи лично от теб и финансите, които ще отделиш. Според мен не е лошо да помислиш и за някой по стар Ауди 2.1Т - лесен и прост за обслужване.

Каквото и да решиш ще се радвам да бъда от помощ по проекта, "язе съм ти луд фен mhihi "

п.п. случайно попаднах на снимката от бъдещият ти трети проект по буса :twisted:

Изображение


Потребителски аватар
PACH
Bus Master
Мнения: 3086
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: VW Caravelle GTI swap VR6 , 1.8T или Субару боксер 2.5

Мнениеот PACH » Пон 16 ное 2009 12:11


Ники_Петров написа:Преди време споменах на един човек за такава идея, докато той слагаше на бус-а си GTI двигател - каза ми да си помисля в какви филми ще се вкарам .... :mrgreen:

Моят личен избор е Субару двигател, просто съм пристрастен в случая. А сега сериозно. Първо трябва да си зададеш въпросът къде най вече караш буса - в града или извън него. Според мен VR6 е малко "тромав", трябва си му време и обороти да покаже какво може. За градско каране по подходящ би бил един турбиниран двигател. 1.8Т честно казано ми малее за вграждане в бус, което води до избора ми на Субару дори и да 2.2 (видях че в моргата на asentm има такова Легаси). Тук обаче имаме един немалък и доста скъп проблем - преходната "камбана" между двигателя и скоростите. Ето доста инфо по темата:

http://www.rjes.com/index.html

В крайна сметка изборът зависи лично от теб и финансите, които ще отделиш. Според мен не е лошо да помислиш и за някой по стар Ауди 2.1Т - лесен и прост за обслужване.

Каквото и да решиш ще се радвам да бъда от помощ по проекта, "язе съм ти луд фен mhihi "

п.п. случайно попаднах на снимката от бъдещият ти трети проект по буса :twisted:

Изображение


Такаа, буса ми е всекидневен автомобил, карам ги и в града и извън него.Освен за автомобил, го използвам и за работно конче да си нося тонколоните като ходя да диджействам. От няколко дни се ровя по цели нощи в нета, и чета за различните конверсий. VR6 като че ли остава на заден план, ето и ти казваш че е малко тромав за набиране. Жалко защото намерих оферта за пълен комплект 1100 лв. Чета ТТ данните на 1.8Т и го сравнявам със сегашния ми GTI, разликата е доста в полза на 1.8Т.

Kennbuchstabe: - AGG --- AGU
Zyl./Ven.: - 4/8 --- 4/20
Hubraum ccm: - 1.984 --- 1.781
Leistung kW/PS: - 85/115 --- 110/150
bei 1/min: - 5400 --- 5700
Drehmoment bei 1/min: - 166/2600 --- 210/1750
Einspritzung: - Simos --- Motronic

И аз съм фен на Субару, но наистина е голям филм да се монтора на бус, отделно и бюджета доста ще се завиши. Ники, сайта много ми хареса, на каква цена идва този кит ? В Африка заводски монтират 5-цилиндров двигател на Транспортерите с индекс 5Е, и там за разработили "камбана" за тези двигатели, виждаш я горе на снимките.От оффроуд форума имаме хора, които ще проучат на местно ниво, на каква цена ще може да се намери.

ПС
Не знам дали това ще е следващото чудо, което ще сложа отзад, но вчера гледах немския ибей и се облизвах като циганче пред сладкарница :lol: Едни двигатели от от Поршета 280+ ... почват от 4000 евро :screwy


Потребителски аватар
PL 16v
Мнения: 262
Регистриран на: Пет 29 фев 2008 17:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен / Майнц

Re: VW Caravelle GTI swap VR6 , 1.8T или Субару боксер 2.5

Мнениеот PL 16v » Пон 16 ное 2009 12:54


Каза и ще го направи.... :Mr Green Fun :talk:
Много ми харесва как си повишаваш мощноста,сменяш мотори и не се занимаваш със спортни филтри,агресивни валове,генераций,чипове :applause: :applause:
Ако избирах се носочвам към 1.8Т,както каза един колега по масов е.
Освен 150к.с. нали има и такъв 180к.с. и 224к.с. при ТТ на Ауди,потърси този със 180к.с. :?: :?:
АБФ остави го този ,до като му дойдат оборотите 4000обр да се развърта,на теб кутията ти ще свърши,нали така беше.Нали 4 степенна беше :roll:
Ами този на 150к.с.ТДИ,тои се държи добре със 1.8Т на стартове.Даже и 160к.с. при Ибиза Купра, или трябва да е бензинче.

Успех от мен в новия проект love.vw


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: VW Caravelle GTI swap VR6 , 1.8T или Субару боксер 2.5

Мнениеот radi_nrj » Пон 16 ное 2009 13:39


PL 16v написа:Ами този на 150к.с.ТДИ

TDI по-скоро R5 'щото може за V6 да няма място. Аз съм с R5 TDI 174кс въпреки, че нашия е над 2 тона съм потресен от вървежа. Най-големия проблем тук ще дойде цената на един такъв мотор.
Прикачени файлове
DSC00919.JPG


Потребителски аватар
PACH
Bus Master
Мнения: 3086
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: VW Caravelle GTI swap VR6 , 1.8T или Субару боксер 2.5

Мнениеот PACH » Пон 16 ное 2009 19:00


PL 16v написа:Каза и ще го направи.... :Mr Green Fun :talk:
Много ми харесва как си повишаваш мощноста,сменяш мотори и не се занимаваш със спортни филтри,агресивни валове,генераций,чипове :applause: :applause:
Ако избирах се носочвам към 1.8Т,както каза един колега по масов е.
Освен 150к.с. нали има и такъв 180к.с. и 224к.с. при ТТ на Ауди,потърси този със 180к.с. :?: :?:
АБФ остави го този ,до като му дойдат оборотите 4000обр да се развърта,на теб кутията ти ще свърши,нали така беше.Нали 4 степенна беше :roll:
Ами този на 150к.с.ТДИ,тои се държи добре със 1.8Т на стартове.Даже и 160к.с. при Ибиза Купра, или трябва да е бензинче.

Успех от мен в новия проект love.vw


Здравей адашче, знаеш как е при мен :mrgreen: решавам нещо и го правя. Вчера говорих с един приятел за двигател от Ауди ТТ 180 кс.с и той ми казва: Братле, даваш 1500 лв. и намирам хора да ти докарат цялата кола, само кажи къде и кога да ти я стоварят :horror: пълен манияяяяк :screwy.За АБФ не се натискам защото няма да е голяма разликата, освен това с един чип 1.8Т ще качи доста повече.Кутията ми е 5-скоростна и пак идва малко бавна, за съжаление сменянето и с такава на Порще е голяма цифра.В USA масово слагат TDI, само че предния нали беше 1.9TD, много шумен ми е дизела, работи "твърдо" и много вибраций.А и на дизела едва ли макс. обороти са като на бензина ?


Потребителски аватар
PACH
Bus Master
Мнения: 3086
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: VW Caravelle GTI swap VR6 , 1.8T или Субару боксер 2.5

Мнениеот PACH » Пон 16 ное 2009 19:28


radi_nrj написа:
PL 16v написа:Ами този на 150к.с.ТДИ

TDI по-скоро R5 'щото може за V6 да няма място. Аз съм с R5 TDI 174кс въпреки, че нашия е над 2 тона съм потресен от вървежа. Най-големия проблем тук ще дойде цената на един такъв мотор.


Място има, само мотор да се намери :)

Изображение


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: VW Caravelle GTI swap VR6 , 1.8T или Субару боксер 2.5

Мнениеот radi_nrj » Пон 16 ное 2009 19:40


PACH написа:Място има, само мотор да се намери :)

Колега това е бензин и е без турбо. Като добавиш само турбо пътищата коша ще утеснее. ;) Иначе тоя от снимката V6 5V 194кс, както и 2.5V6 TDI както и няколко 1.8Т трябва да ги има при Бате Тони. Само дето е на 400км от вас :(


Ivo_
Мнения: 719
Регистриран на: Вто 06 дек 2005 8:48
Автомобил: MK3 + T3 + МК5 Plus + MYLR
Двигател:

Re: VW Caravelle GTI swap VR6 , 1.8T или Субару боксер 2.5

Мнениеот Ivo_ » Пон 16 ное 2009 20:33


Ако двигателя е 1.8Т къде ще се разположи кулера за да може да работи ефективно?
За мен най-добрия избор е голям атмосферен мотор. Като съм виждал музикалното оборудване на РАСН, ми се струва, че тягата и плавното разгръщане на мощността ще е най-добрия избор за микробуса. Един V6 като от като от снимката ще му пасне идеално.


Потребителски аватар
PACH
Bus Master
Мнения: 3086
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: VW Caravelle GTI swap VR6 , 1.8T или Субару боксер 2.5

Мнениеот PACH » Пон 16 ное 2009 20:43


radi_nrj написа:
PACH написа:Място има, само мотор да се намери :)

Колега това е бензин и е без турбо. Като добавиш само турбо пътищата коша ще утеснее. ;) Иначе тоя от снимката V6 5V 194кс, както и 2.5V6 TDI както и няколко 1.8Т трябва да ги има при Бате Тони. Само дето е на 400км от вас :(


Чух се с бате Тони с който се познаваме отдавна, ама не знаех че се занимава с продаване на автомобили на части.Той е гоолям фен на VR6 и според него, този двигател ще ми допадне повече :)
Тази седмица имам ходене до Варна да се видя с Алпин да вземам едни седалки от Порше, и ще му тествам Джетата която е с VR6. Ще тествам двата двигателя и ще избера след пробите.Сега наред е закупуването на спортно окачване. Отпред -50 мм. Отазад -70 мм.Проблема е, че едни и същи на вид окачвания са на цена 260 до 850 евро :screwy

Ради, каква е разликата между този V6 и VR6 ?


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил: Passat B35i
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Re: VW Caravelle GTI swap VR6 , 1.8T или Субару боксер 2.5

Мнениеот vaskoto1 » Пон 16 ное 2009 21:28


ъгъла между цилиндрите.
ВР седи за В-образен, редови. защото има ъгъл 15 градуса, което го прави ни риба ни рак.
но е много по компактен от В.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта