Ники_Петров написа:Преди време споменах на един човек за такава идея, докато той слагаше на бус-а си GTI двигател - каза ми да си помисля в какви филми ще се вкарам ....
Моят личен избор е Субару двигател, просто съм пристрастен в случая. А сега сериозно. Първо трябва да си зададеш въпросът къде най вече караш буса - в града или извън него. Според мен VR6 е малко "тромав", трябва си му време и обороти да покаже какво може. За градско каране по подходящ би бил един турбиниран двигател. 1.8Т честно казано ми малее за вграждане в бус, което води до избора ми на Субару дори и да 2.2 (видях че в моргата на asentm има такова Легаси). Тук обаче имаме един немалък и доста скъп проблем - преходната "камбана" между двигателя и скоростите. Ето доста инфо по темата:
http://www.rjes.com/index.htmlВ крайна сметка изборът зависи лично от теб и финансите, които ще отделиш. Според мен не е лошо да помислиш и за някой по стар Ауди 2.1Т - лесен и прост за обслужване.
Каквото и да решиш ще се радвам да бъда от помощ по проекта, "язе съм ти луд фен
"
п.п. случайно попаднах на снимката от бъдещият ти трети проект по буса
Такаа, буса ми е всекидневен автомобил, карам ги и в града и извън него.Освен за автомобил, го използвам и за работно конче да си нося тонколоните като ходя да диджействам. От няколко дни се ровя по цели нощи в нета, и чета за различните конверсий. VR6 като че ли остава на заден план, ето и ти казваш че е малко тромав за набиране. Жалко защото намерих оферта за пълен комплект 1100 лв. Чета ТТ данните на 1.8Т и го сравнявам със сегашния ми GTI, разликата е доста в полза на 1.8Т.
Kennbuchstabe: - AGG --- AGU
Zyl./Ven.: - 4/8 --- 4/20
Hubraum ccm: - 1.984 --- 1.781
Leistung kW/PS: - 85/115 --- 110/150
bei 1/min: - 5400 --- 5700
Drehmoment bei 1/min: - 166/2600 --- 210/1750
Einspritzung: - Simos --- Motronic
И аз съм фен на Субару, но наистина е голям филм да се монтора на бус, отделно и бюджета доста ще се завиши. Ники, сайта много ми хареса, на каква цена идва този кит ? В Африка заводски монтират 5-цилиндров двигател на Транспортерите с индекс 5Е, и там за разработили "камбана" за тези двигатели, виждаш я горе на снимките.От оффроуд форума имаме хора, които ще проучат на местно ниво, на каква цена ще може да се намери.
ПС
Не знам дали това ще е следващото чудо, което ще сложа отзад, но вчера гледах немския ибей и се облизвах като циганче пред сладкарница
Едни двигатели от от Поршета 280+ ... почват от 4000 евро