vaskoto1 написа:ъгъла между цилиндрите.
ВР седи за В-образен, редови. защото има ъгъл 15 градуса, което го прави ни риба ни рак.
но е много по компактен от В.
А като характеристики, кой е по-добър ?
vaskoto1 написа:ъгъла между цилиндрите.
ВР седи за В-образен, редови. защото има ъгъл 15 градуса, което го прави ни риба ни рак.
но е много по компактен от В.
G60 написа:Пример: ВР6 2.8 174к.с. и В6 174 к.с. от АУДИ показателите са еднакви но като вървеж нямат нищо общо,ВР-ра е много по добър от В6-ка
Ники_Петров написа:Mалко хелп и от мен, щом ще е VR6:
http://www.ds-tuning.com/index/7-index.html
Ето такива неща ме спират да започна..
PACH написа:Ники_Петров написа:Mалко хелп и от мен, щом ще е VR6:
http://www.ds-tuning.com/index/7-index.html
Ето такива неща ме спират да започна..
Днес разгледал ел. схемите на 1.8Т и VR6.Определено шестака е много по-опростен, и по-лесен за подкарване.Схемата на 1.8Т от Ауди ТТ е голям филм.Много датчици и не знам дали ако се шунтират, ще тръгне компа.Другия вариант е Мегаскуърт.Ама и там оше 750-800 лв.
[http://home.tiscali.nl/~gmolhoek/alfa/adapter/adapter.htm
leonardo_vd написа:PACH написа:Ники_Петров написа:Mалко хелп и от мен, щом ще е VR6:
http://www.ds-tuning.com/index/7-index.html
Ето такива неща ме спират да започна..
Днес разгледал ел. схемите на 1.8Т и VR6.Определено шестака е много по-опростен, и по-лесен за подкарване.Схемата на 1.8Т от Ауди ТТ е голям филм.Много датчици и не знам дали ако се шунтират, ще тръгне компа.Другия вариант е Мегаскуърт.Ама и там оше 750-800 лв.
[http://home.tiscali.nl/~gmolhoek/alfa/adapter/adapter.htm
Tука не съм съгласен. Връзването на 1.8т е също лесна работа, да има датчици, но за какво ти е да ги шунтираш.. просто си слагаш необходимата перифериа и всичко си работи ОК. Единствено ще ти дава грешка АБС-а и ЕърБаг-а
leonardo_vd написа:TT-to e s Driwe by Wire, сиреч педала за гаста е баз жило а с кабел , което при него даже е по-добре, защото е по-лесно прекарване на кабел отколкото жило. Не е нищо сложно и ако има цялата инсталация за мотора се връзва много лесно. Само не разбрах на ВР6-цата кое и е по-елементарно в инсталацията ? Щото са почти еднакви по сложност.
PACH написа:leonardo_vd написа:TT-to e s Driwe by Wire, сиреч педала за гаста е баз жило а с кабел , което при него даже е по-добре, защото е по-лесно прекарване на кабел отколкото жило. Не е нищо сложно и ако има цялата инсталация за мотора се връзва много лесно. Само не разбрах на ВР6-цата кое и е по-елементарно в инсталацията ? Щото са почти еднакви по сложност.
И какво правим с датчиците на педала на съединителя и на спирачката ? Останалото е еднакво, няма нищо особенно.
leonardo_vd написа:PACH написа:leonardo_vd написа:TT-to e s Driwe by Wire, сиреч педала за гаста е баз жило а с кабел , което при него даже е по-добре, защото е по-лесно прекарване на кабел отколкото жило. Не е нищо сложно и ако има цялата инсталация за мотора се връзва много лесно. Само не разбрах на ВР6-цата кое и е по-елементарно в инсталацията ? Щото са почти еднакви по сложност.
И какво правим с датчиците на педала на съединителя и на спирачката ? Останалото е еднакво, няма нищо особенно.
Абс-а просто няма да се ползва, на съединителя не знам да има датчик, освен ако не е автоматик. Педала на гаста се монтира този от Ауди-то и готово. Работата е доста проста, а колегата кат гледам е сръчен, така че няма да му е проблем.
Ivaile написа:Хей PACH,докъде стигна???????????????????????????????????????????????????????????
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 112 госта