VW Caravelle GTI swap VR6 , 1.8T или Субару боксер 2.5

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
PACH
Bus Master
Мнения: 3086
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: VW Caravelle GTI swap VR6 , 1.8T или Субару боксер 2.5

Мнениеот PACH » Пон 16 ное 2009 22:39


vaskoto1 написа:ъгъла между цилиндрите.
ВР седи за В-образен, редови. защото има ъгъл 15 градуса, което го прави ни риба ни рак.
но е много по компактен от В.


А като характеристики, кой е по-добър ?




G60

Re: VW Caravelle GTI swap VR6 , 1.8T или Субару боксер 2.5

Мнениеот G60 » Пон 16 ное 2009 23:38


Пример: ВР6 2.8 174к.с. и В6 174 к.с. от АУДИ показателите са еднакви но като вървеж нямат нищо общо,ВР-ра е много по добър от В6-ка :roll:


Потребителски аватар
PACH
Bus Master
Мнения: 3086
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: VW Caravelle GTI swap VR6 , 1.8T или Субару боксер 2.5

Мнениеот PACH » Вто 17 ное 2009 2:08


G60 написа:Пример: ВР6 2.8 174к.с. и В6 174 к.с. от АУДИ показателите са еднакви но като вървеж нямат нищо общо,ВР-ра е много по добър от В6-ка :roll:


OK, мерси за инфото.Аз продължавам да се заравям в инфо отностно VR6, има големи изгледи адаштера от началото на темата да стане, оказва се обаче че оригиналния маховик не пасва, и се подменя с маховик от Ауди 100 редови 5-так с диаметър 228 мм.Единствено той пасвал на коляновия вал на VR6 и бил с точния диаметър да пасне на стартера.


Потребителски аватар
Ники_Петров
Мнения: 48
Регистриран на: Пет 21 мар 2008 17:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: VW Caravelle GTI swap VR6 , 1.8T или Субару боксер 2.5

Мнениеот Ники_Петров » Вто 17 ное 2009 17:57


Mалко хелп и от мен, щом ще е VR6:

http://www.ds-tuning.com/index/7-index.html

Ето такива неща ме спират да започна..


Потребителски аватар
PACH
Bus Master
Мнения: 3086
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: VW Caravelle GTI swap VR6 , 1.8T или Субару боксер 2.5

Мнениеот PACH » Вто 17 ное 2009 18:15


Ники_Петров написа:Mалко хелп и от мен, щом ще е VR6:

http://www.ds-tuning.com/index/7-index.html

Ето такива неща ме спират да започна..


Ники, ако се намери от Африка "камбаната" която постнах в началото на темата, цифрите са наполовина :)
Толкова ли няма някой да качи снимки на двигател VR6 или на скоростна кутия, за да видфим дали тази камбана ще стане ?
Днес премерих "опашката" на скоростната кутия на буса.Диаметър 19.5 см. 24 шлици.Търсим двигател на Ауди, чийте съединител е с такива характеристики и с диаметър 228 мм.За да се присади на VR6.Днес разгледал ел. схемите на 1.8Т и VR6.Определено шестака е много по-опростен, и по-лесен за подкарване.Схемата на 1.8Т от Ауди ТТ е голям филм.Много датчици и не знам дали ако се шунтират, ще тръгне компа.Другия вариант е Мегаскуърт.Ама и там оше 750-800 лв.

Ето какво представлява адаптера на ДС-Тунинг, за едно такова парче алуминий, как да дадеш 320 евро, направо е смешно.

http://home.tiscali.nl/~gmolhoek/alfa/a ... dapter.htm


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: VW Caravelle GTI swap VR6 , 1.8T или Субару боксер 2.5

Мнениеот leonardo_vd » Вто 17 ное 2009 22:20


PACH написа:
Ники_Петров написа:Mалко хелп и от мен, щом ще е VR6:

http://www.ds-tuning.com/index/7-index.html

Ето такива неща ме спират да започна..


Днес разгледал ел. схемите на 1.8Т и VR6.Определено шестака е много по-опростен, и по-лесен за подкарване.Схемата на 1.8Т от Ауди ТТ е голям филм.Много датчици и не знам дали ако се шунтират, ще тръгне компа.Другия вариант е Мегаскуърт.Ама и там оше 750-800 лв.

[http://home.tiscali.nl/~gmolhoek/alfa/adapter/adapter.htm

Tука не съм съгласен. Връзването на 1.8т е също лесна работа, да има датчици, но за какво ти е да ги шунтираш.. просто си слагаш необходимата перифериа и всичко си работи ОК. Единствено ще ти дава грешка АБС-а и ЕърБаг-а


Потребителски аватар
PACH
Bus Master
Мнения: 3086
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: VW Caravelle GTI swap VR6 , 1.8T или Субару боксер 2.5

Мнениеот PACH » Вто 17 ное 2009 22:33


leonardo_vd написа:
PACH написа:
Ники_Петров написа:Mалко хелп и от мен, щом ще е VR6:

http://www.ds-tuning.com/index/7-index.html

Ето такива неща ме спират да започна..


Днес разгледал ел. схемите на 1.8Т и VR6.Определено шестака е много по-опростен, и по-лесен за подкарване.Схемата на 1.8Т от Ауди ТТ е голям филм.Много датчици и не знам дали ако се шунтират, ще тръгне компа.Другия вариант е Мегаскуърт.Ама и там оше 750-800 лв.

[http://home.tiscali.nl/~gmolhoek/alfa/adapter/adapter.htm

Tука не съм съгласен. Връзването на 1.8т е също лесна работа, да има датчици, но за какво ти е да ги шунтираш.. просто си слагаш необходимата перифериа и всичко си работи ОК. Единствено ще ти дава грешка АБС-а и ЕърБаг-а


Разглеждах ел.схемата на Ауди ТТ, където всеки педал имаше сензор, в какво положение се намира, отделно сензори за айрбег, скорост...При буса няма как да станат тези неща :)


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: VW Caravelle GTI swap VR6 , 1.8T или Субару боксер 2.5

Мнениеот leonardo_vd » Вто 17 ное 2009 23:09


TT-to e s Driwe by Wire, сиреч педала за гаста е баз жило а с кабел , което при него даже е по-добре, защото е по-лесно прекарване на кабел отколкото жило. Не е нищо сложно и ако има цялата инсталация за мотора се връзва много лесно. Само не разбрах на ВР6-цата кое и е по-елементарно в инсталацията ? Щото са почти еднакви по сложност.


Потребителски аватар
PACH
Bus Master
Мнения: 3086
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: VW Caravelle GTI swap VR6 , 1.8T или Субару боксер 2.5

Мнениеот PACH » Вто 17 ное 2009 23:12


leonardo_vd написа:TT-to e s Driwe by Wire, сиреч педала за гаста е баз жило а с кабел , което при него даже е по-добре, защото е по-лесно прекарване на кабел отколкото жило. Не е нищо сложно и ако има цялата инсталация за мотора се връзва много лесно. Само не разбрах на ВР6-цата кое и е по-елементарно в инсталацията ? Щото са почти еднакви по сложност.


И какво правим с датчиците на педала на съединителя и на спирачката ? Останалото е еднакво, няма нищо особенно.


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: VW Caravelle GTI swap VR6 , 1.8T или Субару боксер 2.5

Мнениеот leonardo_vd » Сря 18 ное 2009 20:37


PACH написа:
leonardo_vd написа:TT-to e s Driwe by Wire, сиреч педала за гаста е баз жило а с кабел , което при него даже е по-добре, защото е по-лесно прекарване на кабел отколкото жило. Не е нищо сложно и ако има цялата инсталация за мотора се връзва много лесно. Само не разбрах на ВР6-цата кое и е по-елементарно в инсталацията ? Щото са почти еднакви по сложност.


И какво правим с датчиците на педала на съединителя и на спирачката ? Останалото е еднакво, няма нищо особенно.

Абс-а просто няма да се ползва, на съединителя не знам да има датчик, освен ако не е автоматик. Педала на гаста се монтира този от Ауди-то и готово. Работата е доста проста, а колегата кат гледам е сръчен, така че няма да му е проблем.


Потребителски аватар
PACH
Bus Master
Мнения: 3086
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: VW Caravelle GTI swap VR6 , 1.8T или Субару боксер 2.5

Мнениеот PACH » Чет 19 ное 2009 0:37


leonardo_vd написа:
PACH написа:
leonardo_vd написа:TT-to e s Driwe by Wire, сиреч педала за гаста е баз жило а с кабел , което при него даже е по-добре, защото е по-лесно прекарване на кабел отколкото жило. Не е нищо сложно и ако има цялата инсталация за мотора се връзва много лесно. Само не разбрах на ВР6-цата кое и е по-елементарно в инсталацията ? Щото са почти еднакви по сложност.


И какво правим с датчиците на педала на съединителя и на спирачката ? Останалото е еднакво, няма нищо особенно.

Абс-а просто няма да се ползва, на съединителя не знам да има датчик, освен ако не е автоматик. Педала на гаста се монтира този от Ауди-то и готово. Работата е доста проста, а колегата кат гледам е сръчен, така че няма да му е проблем.


Ами това Ауди, което гледах е 2000 год. автомат.Там на всеки педал имаше сензор за положението му.Вчера говорих с Vaskoto1 , и каза че е голям филм с имобилайзера.Ако сложа 1.8Т ще трябва да се шунтират всички излишни сензори, които нямат отношение към работата на двигателя, и по някакъв начин да се махне имобилайзера нацяло.
Другата седмица ще поръчвам новото спортно окачване от Германия.Последно се спрях на: -70 мм отпред, -50 мм. отзад.След като се смъкне остава просвет, да се съберат 17" джанти с гуми 225/45/17" - 235/45/17".Дано има място за височина 55, че с тези дупки :(

Последна промяна от PACH на Чет 19 ное 2009 1:41, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
PACH
Bus Master
Мнения: 3086
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: VW Caravelle GTI swap VR6 , 1.8T или Субару боксер 2.5

Мнениеот PACH » Чет 19 ное 2009 1:39




Потребителски аватар
Ivaile
Мнения: 552
Регистриран на: Съб 21 фев 2009 22:47
Автомобил: Touran
Двигател: BSE 2008
Местоположение: Пловдив

Re: VW Caravelle GTI swap VR6 , 1.8T или Субару боксер 2.5

Мнениеот Ivaile » Съб 28 ное 2009 21:10


Хей PACH,докъде стигна??????????????????????????????????????????????????????????? :deal


Потребителски аватар
PACH
Bus Master
Мнения: 3086
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: VW Caravelle GTI swap VR6 , 1.8T или Субару боксер 2.5

Мнениеот PACH » Нед 29 ное 2009 22:01


Ivaile написа:Хей PACH,докъде стигна??????????????????????????????????????????????????????????? :deal


Намерих един готин бус Синкро 4х4 и сега сме в преговори.Нека да си изясня какво ще се случи там, и да преценя накъде да поеме проекта.


Потребителски аватар
pitbull_power
Мнения: 50
Регистриран на: Нед 11 фев 2007 22:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: VW Caravelle GTI swap VR6 , 1.8T или Субару боксер 2.5

Мнениеот pitbull_power » Вто 01 дек 2009 0:17


Каквото и да избереш съм сигурен, че резултата ще е уникален .... :applause: и аз сам хванал един 'Golf Mk1" , но твойто просто :bowdown . Най-искренно ти желая успех .... До сега си перфектен.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 112 госта