Поло нафта

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
achopopov
Мнения: 88
Регистриран на: Чет 26 фев 2009 21:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Поло нафта

Мнениеот achopopov » Сря 11 ное 2009 9:49


Колеги имам едно поло 1.9 дизел и смятам да му сменя двигателя с АФН(110коня)...да му сменя турбината с такава от купра(заедно с разпръсквачите и т.н) ии накрая едно чипче при един познат...всичко идва около 200коня,по мои сметки... :talk: някой във форума дали имааа въпросния двигател и турбина?и ако някой е компетентен по въпроса може да даде някой друг съвет :beer




Потребителски аватар
apa6o
Мнения: 1101
Регистриран на: Пон 27 ное 2006 9:56
Автомобил: Skoda Octavia 1Z
Двигател: BKD
Местоположение: Перник

Re: Поло нафта

Мнениеот apa6o » Сря 11 ное 2009 11:31


И тва поло ше потегля ли без да "цвили" като лудо :lol: кончетата и Нм няма ли да са му твърде много за да става колата изобщо за каране :) (сори за спама :oops: :oops: :oops: )


G60

Re: Поло нафта

Мнениеот G60 » Сря 11 ное 2009 11:39


achopopov написа:Колеги имам едно поло 1.9 дизел и смятам да му сменя двигателя с АФН(110коня)...да му сменя турбината с такава от купра(заедно с разпръсквачите и т.н) ии накрая едно чипче при един познат...всичко идва около 200коня,по мои сметки... :talk: някой във форума дали имааа въпросния двигател и турбина?и ако някой е компетентен по въпроса може да даде някой друг съвет :beer

Интересно смяташ :roll: как ги извади 200 коня :screwy


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Поло нафта

Мнениеот Vizor » Сря 11 ное 2009 11:51


G60 написа:
achopopov написа:Колеги имам едно поло 1.9 дизел и смятам да му сменя двигателя с АФН(110коня)...да му сменя турбината с такава от купра(заедно с разпръсквачите и т.н) ии накрая едно чипче при един познат...всичко идва около 200коня,по мои сметки... :talk: някой във форума дали имааа въпросния двигател и турбина?и ако някой е компетентен по въпроса може да даде някой друг съвет :beer

Интересно смяташ :roll: как ги извади 200 коня :screwy


Както niki7878 ги извади :)


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: Поло нафта

Мнениеот radi_nrj » Сря 11 ное 2009 11:52


G60 написа:
achopopov написа:Колеги имам едно поло 1.9 дизел и смятам да му сменя двигателя с АФН(110коня)...да му сменя турбината с такава от купра(заедно с разпръсквачите и т.н) ии накрая едно чипче при един познат...всичко идва около 200коня,по мои сметки... :talk: някой във форума дали имааа въпросния двигател и турбина?и ако някой е компетентен по въпроса може да даде някой друг съвет :beer

Интересно смяташ :roll: как ги извади 200 коня :screwy


Има колега в Дизел форума с 1Z 1.9TDI напомпан до 200коня, но и на мен ми е интересно achopopov как ги сметна или просто е видял в нета, че става :D


G60

Re: Поло нафта

Мнениеот G60 » Сря 11 ное 2009 12:11


Vizor написа:
Както niki7878 ги извади :)

Ай като ги извади тия 200 коня само с турбина от Купра и чип да го пусне тук във форума да го видим това чудо :banghead:


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Поло нафта

Мнениеот Vizor » Сря 11 ное 2009 13:19


G60 написа:
Vizor написа:
Както niki7878 ги извади :)

Ай като ги извади тия 200 коня само с турбина от Купра и чип да го пусне тук във форума да го видим това чудо :banghead:


и разпръсквачи ;)
Ники си ги изкара направо от купрата.. какво е правил по мотора.. как го е правил нека каже той.. не е моя работа да коментирам чуждите коли .. но да .. 220 коня изкара колата


Потребителски аватар
achopopov
Мнения: 88
Регистриран на: Чет 26 фев 2009 21:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: Поло нафта

Мнениеот achopopov » Сря 11 ное 2009 14:39


по принцип е възможно да се направи 200коня..всмисъл баща ми работи в тунинг-сервиз,но за джипове и предполагам всичко ще се измисли кадърно.а конете веднага мога да ви ги представя...110 коня е мотора,турбината на купрата вдига с около 30-40 и ето ги станаха 150.във Варна има един майстор,който поставя чипове,слага го към новата турбина(качва още около 40коня-един колега си сложи такъв чип на аудито и от 131 стана 165+) и станаха приблизително 200.А дали е възможна цялата тази работа тепърва ще разбирам.Затова попитах за съвети :012:


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Поло нафта

Мнениеот Vizor » Сря 11 ное 2009 15:03


ей точно тея сметки въобще не ми харесаха.. вземи попрочети малко


Потребителски аватар
moimoimoi
Мнения: 2418
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В голф2 VR6 турбо

Re: Поло нафта

Мнениеот moimoimoi » Сря 11 ное 2009 16:54


оставете ме на бира и 300 коня вадя :beer
1-ти искаш от 64коня кола да я направиш 200
2- а мислил ли си че освен мотор ти трябва и скорости
3 спирачна система,сега сигурно си с 4 болта :beer
4 ново окачване
5ще остане ли нещо от старата кола?


Потребителски аватар
apa6o
Мнения: 1101
Регистриран на: Пон 27 ное 2006 9:56
Автомобил: Skoda Octavia 1Z
Двигател: BKD
Местоположение: Перник

Re: Поло нафта

Мнениеот apa6o » Сря 11 ное 2009 17:03


moimoimoi написа:оставете ме на бира и 300 коня вадя :beer
1-ти искаш от 64коня кола да я направиш 200
2- а мислил ли си че освен мотор ти трябва и скорости
3 спирачна система,сега сигурно си с 4 болта :beer
4 ново окачване
5ще остане ли нещо от старата кола?

6 Ше става ли за каране вобще новата :roll: С тия коне малко ше и е трудно да хваща пътя на ниските предавки


Потребителски аватар
golf_mania_jambol
Мнения: 802
Регистриран на: Нед 24 фев 2008 23:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Re: Поло нафта

Мнениеот golf_mania_jambol » Сря 11 ное 2009 17:24


даваи смело друго си е да тропат повече коне под капака :012: :twisted:


Потребителски аватар
golf II gti
Мнения: 483
Регистриран на: Съб 18 авг 2007 18:59
Автомобил: Jetta GL
Двигател: RP
Местоположение: Сливен

Re: Поло нафта

Мнениеот golf II gti » Сря 11 ное 2009 18:21


Колегата moimoimoi е прав.Най-малкото, като го сложиш този мотор, следващата стъпка,и то може би синхронно с монтирането на мотора, е да смениш спирачките с по-големи.Защото както говориш за такава мощност с оригиналните спирачки ще залепниш някъде.Просто това не е шега работа.Казвам ти го от личен опит, защото моята кола беше 107 коня и с 239мм дискове и не спираше, а камоли сега като я турбинирах.Аз даже преди да сложа турбо си направих спирачната система и сега няма ядове.От личен опит ти го казвам - сложиш ли мощен мотор първо спирачки, окачване и т.н.
Иначе успех с начинанието>интересно е това, което си замислил и ще следя темата с интерес :да:


Потребителски аватар
martineli
Мнения: 1469
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Поло нафта

Мнениеот martineli » Сря 11 ное 2009 18:45


аз смятам тия 200 коня да не ги коментирам.нека поговорим за по реалните неща.
според моето скромно и невежо мнение.първо ама първо спирачки и окачване.ама не да видим как върви с новия мотор а за спирането ще му мислим.след това суапа на мотора.направи го качествено нареди инсталации като хората всичко подкарай го и съм сигурен че ще останеш очарован от вървежа щото ще си 110 коня но с въртящ момент на ВР6 а и трябва да сложиш мотора с кутията щото не става иначе.и поне съм бил свифетел как свястен афн с ревизирана гнп и добре почистена турбина(щот тия им закисват геометриите от време на време) вървеше като картинг и въреше един калник пред ланчия 2.4 жтд с чип.
а ако тогава не си доволен и ти малее се замисляй за модификации.щот тъй на думи и по 1000коня се вадят.ама мини първо през всички главоболия докато имаш един монтиран перфектно работещ мотор и тогава мисли за перформанс.
е може и да не съм прав но това е моето мислене така правя аз нещата


Потребителски аватар
apa6o
Мнения: 1101
Регистриран на: Пон 27 ное 2006 9:56
Автомобил: Skoda Octavia 1Z
Двигател: BKD
Местоположение: Перник

Re: Поло нафта

Мнениеот apa6o » Сря 11 ное 2009 18:52


Отзад трябва да минеш на дискове, чи оригинално е с барабани :) Пък и цялата тая работа наистина изисква доста обмисляне, защото с примерно 200 кончета
и около 400 Нм въртящ момент тая колица ще е доста безпощадна при каране а дори не си споменал дали колата има АБС, който ако като мен нямаш ще ти се окаже доста нужен пък и смяна на мотор значи още доста разправии като минаване на Технотест и разправии в КАТ а разходите по колата доста ще ти се вдигнат, ще трябва да се присади електрониката от новия мотор. Нова спирачна помпа за по-големите спирачки, заден мост от Поло Класик с дискове, двигател, електроника, скоростна кутия, окачване, много здрави нерви-това май ще ти трябва като за начало :) или поне за това се сещам аз :)



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта