та реших да подменя стоковия на моя АБС.
Не съм супер профи, но се занимавам от доста време с този мотор
и съм сменявал доста периферия, имам си необходимия инструмент и подходящото
място и се чувствам сравнително грамотен

Целта е посабъждане на позаспалия ,но толко верен АБС.
Като за начало: вал от 2Е и разстърган дросел на РП на 44мм.
Но тук изникват няколко
въпроса в съзнанието ми.
1-во последователността при демонтажа на вала, болтовете на лагерите се развиват
от средата към краищата ?
2-ро със семеринзите има ли нещо специфично което не трябва да се пропуска
с цел предодвратяване на последващи течове и ремонти, и какви семеринзи да взема ?
3-то след монтажа на вала в/у лагерите и последващия монтаж на лагерите в/у вала
на практика те са сухи, а желанието ми е да превъртя на ръка, как да им усигоря
правилно мазане без да паля, да ги полея с масло превантивно или ?
4-то след всичко изчетено ,правилно ли да разбирам че с вал от 2Е на АБС всичко е
плъг енд плей, т.е. карам си както съм си карал до сега без да презацепвам със зъб на пред или на зад ?
5-то до сега когато съм сменял ремъци на този мотор и по конкретно ангренажен ремък
винаги съм свалял цялата карантия пред мотора за да стигна колелото на коляновия вал,
забелязах ,че някой майстори не го правят ами законтрят маховика така че коляновия вал да не мръдне
и връзват ремъка при разпределителния, какво ми е нужно за да не прескочи ремъка на коляновия вал
без да свалям хидравлики, капаци и т.н. ?