Тунинг на Голф III

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
niki7878
Мнения: 474
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Тунинг на Голф III

Мнениеот niki7878 » Съб 26 юни 2004 23:14


Iskam parvo da se izvinq 4e pi6a na latinica,no nqmam kirilica na klaviaturata!!!
Ta na vaprosa. Iskam da "po-opravq " moita ko6nica 6toto ne6to tromavi4ka mi se struva a i ne6te da spira kato se zasili.
Sa6to mislq, na vsi4ki s 3ki 6te im bade interena temata.
Interesuva me ima li razlika mejdu spira4nite aparati na ventiliranite diskove 239mm i tezi na platnite?
Ideqta mi e na moita da i smenq samo diskovete s ventilirani i perforirani ,no da si ostanq s tozi diametar! Tuk podobni diskove(te sa za 2ka GTI) struvat okolo 120€, taka4e ne sa problem.
I sled kato q napravq da spira trqbva da se napravi i da varvi(makar 4e ot 1.8mi sastezatel ne stava!!!). Ta v tazi vrazka,podu4uh 4e glavata ot 2ka GTI stava na moita i bila s po-golemi klapani,e tova ve4e e interesno!!! Ako nqkoi ima info ili pak opit s podobva operaciq,molq da razkaje.
Ami za sega ot men tolko,ako imate nqkakvo info za tuning na motora 6te e super da go spodelite s vsi4ki. No mi se iska predlojeniqta da sa tehni4eski obosnovani,a ne par4eta ot sorta: "Edin poznat na edin moi poznat kazal, 4e negov bra4et videl edin Golf deto mu bil slojen motor ot senokosa4ka"!!!!




prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Нед 27 юни 2004 0:50


Ima6 4uvstvo za humor 8) , ta za "ko6nicata" az na moja Golf 3 mu smenih spira4kite, ucelil si to4no momenta..... Ta da razpravjam....... imam Golf 3 1.8 ABS dvigatel , spira4kite otpred sa mi 239 mm plyten disk, i az kato teb iskah da e ventiliran bjah si vzel glavini i spira4ni aparati ot Golf 2 GT, samo 4e se polu4i malyk problem po kysno, okaza se 4e G2-to e bez ABS i njama izvod za dat4ika na samata glavina.... no pyk ot druga strana aparatite mi vleznaha ot raz, taka 4e sega imam glavini ot G2 koito ako njakoi gi iska s radost gi davam..... Az si karam sys normalnite plytni diskove na Golf 2 GT koito sa 20 mm debeli ventilirani no ne sa sportni ili kvoto, za nadup4en ili narjazan disk ne te syvetvam da slaga6, po slednite pri4ini.....
1. Mnogo po byrzo 6te ti se iznosvat nakladkite, vse pak tova sa rybove po povyrhnostta na diska
2. Ne e tolkova mo6tna kolata za da i slaga6 takova ne6to, ne hodi6 na rali vse pak
3. Mnogo pari za ne6to koeto ne moje6 da izpolzva6 polzotvorno

Za dvigatel moga da kaja kato na4alo sporten filtyr i polirana tryba sled nego do kolektora, i az sym slojil IGNITION SYSTEM, edna jaja kojato regulira iskrata pri visoki oboroti za po pylnocenno izgarjane na smesta i po dobro vyzplamenjavane s tova pipaneto po dvigatel ZA SEGA mi e tolkova . Ima ideja da si sloja drug dvigatel no o6te ne sym si nameril zapazen i ne sym sybral parite, ina4e glava ot G2 na tvoja blok vliza 1:1 kubaturata e 1781 ccm razmer na cilindrite sy6to e ednakym, taka 4e ot 1.8 serijata na GOLF 2 6te stane vsi4ko, kato problemi moje da syzdade KR dvigatel tyi kato pri nego injekciona e mehani4en, a pri men pone e elektronen. Ponjakoga naistina ima nujda ot "promjana" no s tova idvat mnogo dopylnitelni razhodi po drebni 4asti koito sa zadyljitelni........

Nadjavam se 4e sym ti pomognal s ne6to


Потребителски аватар
niki7878
Мнения: 474
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niki7878 » Нед 27 юни 2004 1:35


E i kak spira6 sega,ima li razlika. Interesuva me dali originalnite aparati sa kato tezi na 2kata ili sa po-tesni. 6toto ako sloja diskove 239x20 sas starite aparati moje da ne se saberat nakladkite!!! :( [/quote]


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Нед 27 юни 2004 18:50


Ne moje da stanat , tezi aparati sa po 6iroki mislja 4e, a nakladkite sa drugi po tesni zaradi diska, vlez v www.kanex.bg i vij pove4ko informacija za spira4nata sistema na tezi koli, ima mnogo gotini ne6ta v mm


Потребителски аватар
niki7878
Мнения: 474
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niki7878 » Нед 27 юни 2004 23:59


Ami spored tova koeto davat v Kanex,mislq 4e nqma da ima problem,6toto nakladkite sa po-tanki i kompensirat debelinata na diska. Daje si i mislq 4e aparatite sa daje pod edin katalojen nomer vav VW,ama nesam siguren,utre 6te proverq.


Потребителски аватар
niki7878
Мнения: 474
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niki7878 » Пон 28 юни 2004 0:23


Prav bqh, aparatite sa edni i sa6ti.
No otkrih o6te ne6to interesno,moje da se smeni spira4nata pompa s takava ot GT ili GTI(te sa ednakvi de), zahva6taneto e sa6toto samo diametara na butaloto e 22.2mm( pri 20,68mm original)!!!
Togava se polu4ava naistina golqm efekt,6toto ima6 po-golqm debit-sledovatelno i po-golqmo spira4no usilie.


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Пон 28 юни 2004 8:15


ама как се уцелихте а :?: :D G3 на prj57 е пипнат много добре .
във връзка със спирачките аз сложих вентилирани отпред без никакви проблеми.
prj57 аз търся дискови спирачни апарати и главини за отзад :!:


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Пон 28 юни 2004 13:48


NIki, radvam se za teb 4e si uspjal, sega kak e kolata probva li ja, spira li po jako...... samo da kaja 4e ako si s kofti gumi 6te ti e malko stranno 6toto 6te ti se vklu4va ABS-a ako ima6 ili 6te ti blokirat gumite, koftito pri jakite spira4ki e 4e i gumite trjabva da sa dobri za da spira kolata, ja kaji toja MASTER CYLINDER 22,2 ot kyde go vze i za kolko 4e i az se 4udja, a za malko da zabravja pri goljam natisk ili obem na pompata moje da se naloji da se smenjat marku4ite sys metalokeramika za da ne se prysnat ot naljaganeto, a tova njama da se otrazi zdravoslovno..........

Po povod zadnite spira4ki, GOLFER, ti iska6 da go napravi6 sys diskove otzad ili prosto iska6 po goljamo na sega6nite ti...... ne znam kava ti e kolata, no pri men na SYNCRO-to e mnogo gadno 6toto e jako slojno zaradi diferenciala, az vse edno si karam prednicata i otzad, taka 4e diskove pri men otzad trudno, ina4e dokolkoto sym 4uval most sys glavinite i spira4nite aparati i si gotov , samo trjabva da se nastroi usilieto i razpredeljaneto na spira4na te4nost kym zadnite kolela 6toto 6te iskla pove4ko naljagane za diskovete, no to4ni ceni i danni ne moga da ti dam 6toto ne sym se interesuval mnogo za moito izdelie......... :wink:


Потребителски аватар
niki7878
Мнения: 474
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niki7878 » Вто 29 юни 2004 22:56


o6te ne sam gi slojil,6toto sega sam malko zle s parite,no predpolagam 4e do kraq na meseca 6te sam gotov napalno sas spira4kite.
Iskam da vi pitam ne6to drugo,nqkoi imam li ideq kak/kade da si poliram kolektornite trabi???


Потребителски аватар
niki7878
Мнения: 474
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niki7878 » Вто 29 юни 2004 23:59


prj57,dolkolkoto razbrah ima6 4ovek deto se zanimava sas spoiler4eta,broni i razni drugi plastmaski. Interesuvat me nqkolko ne6ta no za sega 6te se ograni4a samo s edni vejdi nag farovete, ima6 li ideq kolko struvat.Apropo,v galeriqta,katedra "Na6ite gordosti" ima snimka na 6taigata mi. Hvarli i edno o4ence i dai nqkoe predlojenie za "razkrasqvane". Blagodarsko predvaritelno.
Az eventualno avgust 6te se pribiram v BG za dve sedmici ta moje da se vidim i da sravnim ko4inkite!!!


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Сря 30 юни 2004 0:09


относно дисковете наистина вентилираните или както им викате перфорирани доста хар4ат обикновенните наклатки, казжам го за6тото на моита кола са перфорирани и предните и задните като я купих колата беше с накладки брембо , и изкараха доста време .
на края се оказа 4е са карбонови , и като знаете в БГ как се намират
си сложих обикновенни ЛОКХИТ или несхто такожа :), та те изкараха само 5000км. та след което си пору4ах на един приятел да ми прати от италиа БРЕМБО та с тях карам ве4е тоста време близо 30 000км.


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Сря 30 юни 2004 0:13


а относно главата от Г2 ГТИ да постнете на Г3 1.8гт 6те трябва да измислите с нешто да запушите дупките на инжекторите , и така 6те стане , или да преместите и цялата инсталация та да стане инжекцион.


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Сря 30 юни 2004 0:55


Ventiliranija disk e razli4en ot nadup4enija ili narjazanija....... Prosto si predstavi vse edno dva diska edin do drug sys kanali mejdu tjah - tova e ventiliran disk te sa po debeli ot normalnija disk, ve4e dupkite ili kanalite po samata povyrhnost na diska sa si otdelni, te sa taka nare4enite sportni diskove i tova se pravi za postigane po goljam efekt na ohlajdane na diska, no jade nakladki zaradi rybovete....... Karbonovi nakladki po princip se slagat na karbonovi diskove, ina4e metala ne moje da zacepi na diska..... Ne znam tvoite kakvi sa no tova sa seriozni spira4ki, no i nakladkite sa ti dosta skypi, 6ibanoto e 4e kato se obvyrje6 s takiva produkti trjabva da gleda6 kva firma sa i dali se dostavjat v BG, tyi kato se nalaga da se smenjat .

Mnogo mi e merak da ti vidja spira4kite KILLER GTI, ako moje6 da mi prati6 snim4ica ili ne6to 6te mi napylni6 du6ata.........


Po povod GTI-skata glava na GT-to...... Az sy6to iskam da smenjam dvigatel, no za sega 6te po4aka 6toto ne sym si go haresal o6te..... Njama da moje da stane 6toto injekciite na G3 sa samo 2.0, a te njama da mogat da stanat na 1.8, no moje da se sloji glava ot G2 injekcion naprimer PB dvigatel..........


Po povod spoiler4eta moje da se izmisli vsi4ko samo pitaite.....6te vidja kvo moga da napravja


Потребителски аватар
niki7878
Мнения: 474
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niki7878 » Сря 30 юни 2004 1:06


OK,razbrah za glavata: ne stava,no nqkoi da mi kaja kak ili kade da si poliram kolektorite otvatre!!!!!!!


Потребителски аватар
gti
Мнения: 1793
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:47
Автомобил: MK4 R32
Двигател: BFH 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gti » Сря 30 юни 2004 6:33


Защо не си купиш спойлери от Австрия?Има по-голям избор,не си мисли,че тук цените са много ниски и най-накрая има огромна разлика в качеството.Аз например пазарувам от ebay.de



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 140 госта