смяна на глава

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
jelqzko_georgiev
Мнения: 45
Регистриран на: Пон 30 ное 2009 0:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: burgas

смяна на глава

Мнениеот jelqzko_georgiev » Съб 23 яну 2010 18:16


става дума за 1.6 AFT интересува ме дали може да се сложи 16 клапанова глава и ако меже каква




Потребителски аватар
kav4o
Мнения: 921
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: ABF 1988
Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet

Re: СМЯНА НА ГЛАВА

Мнениеот kav4o » Съб 23 яну 2010 18:40


jelqzko_georgiev написа:става дума за 1.6 AFT интересува ме дали може да се сложи 16 клапанова глава и ако меже каква

От по-новите двигатели на голф 4 няма са станат на твоя мотор...Съвета ми е да си потърсиш цял двигател,иначе се трошат камари пари за неизвестен ефект


Потребителски аватар
SpeeDLine
Мнения: 916
Регистриран на: Съб 01 юли 2006 14:27
Автомобил: Audi A3 1.8T
Двигател: AGU 1998
Местоположение: Самоков

Re: СМЯНА НА ГЛАВА

Мнениеот SpeeDLine » Съб 23 яну 2010 18:45


viewtopic.php?t=56972 :търсачкаа Сложна и според мен ненужна интервенция


jelqzko_georgiev
Мнения: 45
Регистриран на: Пон 30 ное 2009 0:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: burgas

Re: СМЯНА НА ГЛАВА

Мнениеот jelqzko_georgiev » Съб 23 яну 2010 18:46


да ама като мога да вземам 4астите по4ти без пари защо да не пробвам


jelqzko_georgiev
Мнения: 45
Регистриран на: Пон 30 ное 2009 0:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: burgas

Re: СМЯНА НА ГЛАВА

Мнениеот jelqzko_georgiev » Съб 23 яну 2010 18:54


а това за 8в глава от 2.0 115 вярно ли е 4е става и дали има ефект


Потребителски аватар
SpeeDLine
Мнения: 916
Регистриран на: Съб 01 юли 2006 14:27
Автомобил: Audi A3 1.8T
Двигател: AGU 1998
Местоположение: Самоков

Re: СМЯНА НА ГЛАВА

Мнениеот SpeeDLine » Съб 23 яну 2010 18:59


Кои части можеш да вземеш без пари? Видя ли какво ти е нужно в темата която пуснах ? :) heavy metal zork


jelqzko_georgiev
Мнения: 45
Регистриран на: Пон 30 ное 2009 0:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: burgas

Re: смяна на глава

Мнениеот jelqzko_georgiev » Съб 23 яну 2010 19:39


дам видях. имам една марга в бс на която познавам собственика и ми дава много евтино 4астите или замяна за моите .... а ас по принцип пуснах темата защото имам в нали4ност глава от кр сас вси4ко + инжекцията


Потребителски аватар
kav4o
Мнения: 921
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: ABF 1988
Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet

Re: смяна на глава

Мнениеот kav4o » Съб 23 яну 2010 21:27


jelqzko_georgiev написа:дам видях. имам една марга в бс на която познавам собственика и ми дава много евтино 4астите или замяна за моите .... а ас по принцип пуснах темата защото имам в нали4ност глава от кр сас вси4ко + инжекцията

Глава от кр никога няма да пасне на твоя блок...
За глава от кр трябва блок от кр или пл,иначе се сменя половината оборудване по мотора,задължително бутала,другите блокове нямат маслени джетове на буталата и вентилацията на картера я няма на блока,ангренажни шайби,динамо,стойки,милиони други неща mhihi
Още един път- намери си цял мотор,направо с кутия и полуоски,инсталация,помпи,вземи си и по-яки спирачки


jelqzko_georgiev
Мнения: 45
Регистриран на: Пон 30 ное 2009 0:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: burgas

Re: смяна на глава

Мнениеот jelqzko_georgiev » Нед 24 яну 2010 2:49


а глава от 2.0 115 става ли


Потребителски аватар
petroffbg
Мнения: 162
Регистриран на: Пон 05 яну 2009 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра

Re: смяна на глава

Мнениеот petroffbg » Пон 08 фев 2010 11:52


По принцип става 16клапанова от КР и 20в.За 20в на блока(AEK-AFT)трябва де се разпробият отвори за слив на маслото(буталата ще са проблем,освен ако не вземеш тунинговани 81мм).На тези блокове няма пръскалки за охлаждане на буталата с масло,което не е проблем.За 16в ти трябва целият комплект ангренажни колела включително защитните капаци,стойки динама,шайби кол.вал и водна помпа,хидравлика и бутала,без биели ще ползваш твоите.Не знам каква ти е идеята но по добре смени мотора,ще ти излезе доста по-евтино.Аз карам такава комбинация(почти същата с доста повече тунинг)но съм ограничен в клас до-1600см атмосверен двг.Ако го направиш кадърно ще останеш изненадан heavy metal zork Може да сложиш глава от 2.0 115к,но е безпредметно,по-добре само разпределителният вал,но незнам дали са съвместими.


Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4293
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Re: смяна на глава

Мнениеот bbboiko2004 » Пон 08 фев 2010 11:57


Тук е може би момента да се включи Doc_j на който познат е сложил вал от 2е на АФТ с малко преправяне :063:


Потребителски аватар
doc_j
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 1057
Регистриран на: Пон 29 окт 2007 17:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Чепеларе / София
Контакти:

Re: смяна на глава

Мнениеот doc_j » Пон 08 фев 2010 11:59


Не аз, а колегата Speedy86 трябва да каже...


jelqzko_georgiev
Мнения: 45
Регистриран на: Пон 30 ное 2009 0:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: burgas

Re: смяна на глава

Мнениеот jelqzko_georgiev » Вто 20 апр 2010 3:18


petroffbg написа:По принцип става 16клапанова от КР и 20в.За 20в на блока(AEK-AFT)трябва де се разпробият отвори за слив на маслото(буталата ще са проблем,освен ако не вземеш тунинговани 81мм).На тези блокове няма пръскалки за охлаждане на буталата с масло,което не е проблем.За 16в ти трябва целият комплект ангренажни колела включително защитните капаци,стойки динама,шайби кол.вал и водна помпа,хидравлика и бутала,без биели ще ползваш твоите.Не знам каква ти е идеята но по добре смени мотора,ще ти излезе доста по-евтино.Аз карам такава комбинация(почти същата с доста повече тунинг)но съм ограничен в клас до-1600см атмосверен двг.Ако го направиш кадърно ще останеш изненадан heavy metal zork Може да сложиш глава от 2.0 115к,но е безпредметно,по-добре само разпределителният вал,но незнам дали са съвместими.


jelqzko_georgiev
Мнения: 45
Регистриран на: Пон 30 ное 2009 0:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: burgas

Re: смяна на глава

Мнениеот jelqzko_georgiev » Вто 20 апр 2010 3:19


а какво др си правил по двг то


Потребителски аватар
martineli
Мнения: 1469
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: смяна на глава

Мнениеот martineli » Вто 20 апр 2010 10:11


ама защо ти е глава от 2е при положение че твойте клапани са кажи речи еднакви размери а при твойта глава +-са е че всмукателните и изпускателните отвори са от двете страни на главата и тъй въздуха къде влиза в мотора не се нагрява толкова колкото на другите мотори където им са един над друг колекторите.особено ако си напрайш някой по шано колектор .а за вала от 2е да каже който е пробвал ама май имаше някви заигравки с едната шийка на вала някви стругове се отиграваха.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта