Пичове замислил съм сериозно за смяна на мотора.Интересува ме какъв мотор мога да сложа в коша на Поло 6N 1.0 кубика без кои знае какви промени.А и възможно ли е да търся само мотор+комп. и да си ползвам мойте скорости,или всичко комплект?
Дали мотор от Голф 2 1.8ГТИ пълна инжекция ще влезе или.....?
Чакам сериозни отговори и съвети.
Смяна на мотора
- REDPOWER
- Мнения: 31
- Регистриран на: Нед 08 яну 2006 22:39
- Автомобил: vw touran
- Двигател: BLF
- Местоположение: София
°niksi° написа:1.8 ГТИ забрави - освен мотора и скоростите /ако случайно е възможно да стане/ ще трябват - комп, полуоски, преправяне на закрепването на мотора /тампони/
За твойто поло аз лично бих ти препоръчал G40, най-малко преправяне ще има.
За полуоските не съм сигурен защото тия са бая усилени и може да станат.
Г40 мотор много трудно ще намеря,иначе 1.8 ГТИ сам намерил за 500 лв.комплекта.ако някой знае Г40 за продан да каже.
А ако все пак някай е правил подобна интервенция моля неко сподели.
- vasstop
- Гадфадъ'
- Мнения: 17179
- Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
- Автомобил: Golf 2 syncro
- Двигател: 1P 1990
- Местоположение: София
- Контакти:
REDPOWER написа:А ако все пак някай е правил подобна интервенция моля неко сподели.
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=10964
- REDPOWER
- Мнения: 31
- Регистриран на: Нед 08 яну 2006 22:39
- Автомобил: vw touran
- Двигател: BLF
- Местоположение: София
°niksi° написа:.................... при колегата ако реши да сложи ГТИ-то основния проблем ще дойде от окачването на мотора, на Полото и на Голфа е по съвсем различен начин.vasstop написа:...
Това за окачването на мотора ми е ясно ще трябва до се промени основно.Основното ми питане е дали ще влезе в коша и дали моите полуоски ще ми вършат работа.Дали ще се наложи да се сменя цялото окабеляване или само компа и такива неща.Ако някои може да ми даде подробна информация или сайт със снимков материял ще съм благодарен.
- asskoGTI
- Мнения: 778
- Регистриран на: Нед 05 юни 2005 18:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
колега niksi e прав
най-добре си вземи G40 ако намериш.
иначе за идеята ти ще ти се наложи да:
-имаш цялия двг със скоростите, стойките, изх. колектор + безн. помпа
-смениш генерацията с широчина за 1.8 двг-55мм
-преправи стойките на двигатела
-компютър+окабеляване
-радиатор за 1.8 който мисля че няма как да стане+маркучите
-полуоските ще трябва да ги преправяш и тях,но не се знае колко ще издържът на това натоварване
-съответно и окачването за да не се пребиеш
-и като за накрая ше те посъветвам да си смениш и спирачките....поне отпред(за твое добро е)
но пак ти казвам по малко ядове ше имаш с едно G40 двигателче...

най-добре си вземи G40 ако намериш.
иначе за идеята ти ще ти се наложи да:
-имаш цялия двг със скоростите, стойките, изх. колектор + безн. помпа
-смениш генерацията с широчина за 1.8 двг-55мм
-преправи стойките на двигатела
-компютър+окабеляване
-радиатор за 1.8 който мисля че няма как да стане+маркучите
-полуоските ще трябва да ги преправяш и тях,но не се знае колко ще издържът на това натоварване
-съответно и окачването за да не се пребиеш
-и като за накрая ше те посъветвам да си смениш и спирачките....поне отпред(за твое добро е)
но пак ти казвам по малко ядове ше имаш с едно G40 двигателче...

- Angeljordan
- Мнения: 181
- Регистриран на: Пет 23 дек 2005 10:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта