Смяна на мотора

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
REDPOWER
Мнения: 31
Регистриран на: Нед 08 яну 2006 22:39
Автомобил: vw touran
Двигател: BLF
Местоположение: София

Смяна на мотора

Мнениеот REDPOWER » Вто 28 фев 2006 16:12


Пичове замислил съм сериозно за смяна на мотора.Интересува ме какъв мотор мога да сложа в коша на Поло 6N 1.0 кубика без кои знае какви промени.А и възможно ли е да търся само мотор+комп. и да си ползвам мойте скорости,или всичко комплект?
Дали мотор от Голф 2 1.8ГТИ пълна инжекция ще влезе или.....?
Чакам сериозни отговори и съвети.




Потребителски аватар
pinci
Мнения: 1195
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 14:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот pinci » Вто 28 фев 2006 16:36


За да си ползваш твоите скорости мотора трябва да е най-много 1.4 голф 3, иначе всичко комплект


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Вто 28 фев 2006 19:09


1.8 ГТИ забрави - освен мотора и скоростите /ако случайно е възможно да стане/ ще трябват - комп, полуоски, преправяне на закрепването на мотора /тампони/

За твойто поло аз лично бих ти препоръчал G40, най-малко преправяне ще има.


Потребителски аватар
REDPOWER
Мнения: 31
Регистриран на: Нед 08 яну 2006 22:39
Автомобил: vw touran
Двигател: BLF
Местоположение: София

Мнениеот REDPOWER » Вто 28 фев 2006 19:32


°niksi° написа:1.8 ГТИ забрави - освен мотора и скоростите /ако случайно е възможно да стане/ ще трябват - комп, полуоски, преправяне на закрепването на мотора /тампони/

За твойто поло аз лично бих ти препоръчал G40, най-малко преправяне ще има.


За полуоските не съм сигурен защото тия са бая усилени и може да станат.
Г40 мотор много трудно ще намеря,иначе 1.8 ГТИ сам намерил за 500 лв.комплекта.ако някой знае Г40 за продан да каже.
А ако все пак някай е правил подобна интервенция моля неко сподели.


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Вто 28 фев 2006 19:36


REDPOWER написа:А ако все пак някай е правил подобна интервенция моля неко сподели.

http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=10964


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Сря 01 мар 2006 0:17


vasstop написа:...

Васе при теб положението беше съвсем друго - при колегата ако реши да сложи ГТИ-то основния проблем ще дойде от окачването на мотора, на Полото и на Голфа е по съвсем различен начин.


Потребителски аватар
REDPOWER
Мнения: 31
Регистриран на: Нед 08 яну 2006 22:39
Автомобил: vw touran
Двигател: BLF
Местоположение: София

Мнениеот REDPOWER » Сря 01 мар 2006 9:25


°niksi° написа:
vasstop написа:...
.................... при колегата ако реши да сложи ГТИ-то основния проблем ще дойде от окачването на мотора, на Полото и на Голфа е по съвсем различен начин.

Това за окачването на мотора ми е ясно ще трябва до се промени основно.Основното ми питане е дали ще влезе в коша и дали моите полуоски ще ми вършат работа.Дали ще се наложи да се сменя цялото окабеляване или само компа и такива неща.Ако някои може да ми даде подробна информация или сайт със снимков материял ще съм благодарен.


Потребителски аватар
DragoGT
1/8 перничанин
1/8 перничанин
Мнения: 10772
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DragoGT » Сря 01 мар 2006 9:32


цялото окабеляване ще смениш няма как...
обаче какъв изтребител ще стане това поло...


Потребителски аватар
asskoGTI
Мнения: 778
Регистриран на: Нед 05 юни 2005 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот asskoGTI » Чет 02 мар 2006 22:29


колега niksi e прав :wink:
най-добре си вземи G40 ако намериш.
иначе за идеята ти ще ти се наложи да:
-имаш цялия двг със скоростите, стойките, изх. колектор + безн. помпа
-смениш генерацията с широчина за 1.8 двг-55мм
-преправи стойките на двигатела
-компютър+окабеляване
-радиатор за 1.8 който мисля че няма как да стане+маркучите
-полуоските ще трябва да ги преправяш и тях,но не се знае колко ще издържът на това натоварване
-съответно и окачването за да не се пребиеш
-и като за накрая ше те посъветвам да си смениш и спирачките....поне отпред(за твое добро е)

но пак ти казвам по малко ядове ше имаш с едно G40 двигателче... :deal


Потребителски аватар
rudolf
Мнения: 385
Регистриран на: Сря 22 фев 2006 5:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

....

Мнениеот rudolf » Пет 14 апр 2006 12:06




Потребителски аватар
Angeljordan
Мнения: 181
Регистриран на: Пет 23 дек 2005 10:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Angeljordan » Пет 14 апр 2006 12:48


Мисля си, че ако качиш двигател с Карбуратор. ще си спестиш смяната на Ел. инсталацията. Това е най- болезнено(поне при мен беше така)



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта