golf 3 GTI 16v tuning възможности

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
ToTo
Мнения: 68
Регистриран на: Съб 29 апр 2006 16:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

golf 3 GTI 16v tuning възможности

Мнениеот ToTo » Съб 29 апр 2006 16:58


Интересувам се на golf 3 GTI 16v какъв тунинг може да му се направи и колко кон4ета 6те ми донесе отгоре ? Става въпрос за един хубав в рамките на разумното от към средства силов тунинг.

Последна промяна от ToTo на Съб 29 апр 2006 17:13, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
Kashon
Мнения: 135
Регистриран на: Чет 13 апр 2006 9:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Kashon » Съб 29 апр 2006 17:10


пич преди да са те засипали от критики се уточни ...
оптичен тунинг(визия)
или силов тунинг(мощност) предполагам щом питаш за кончета ще е второто

после ще е добре да уточниш с какви пари разполагаш за да може хората които разбират да ти дадат коректен отговор

иначе ще последват едно десетина съобщения само за обяснение какво имаш впредвид...


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец
Контакти:

Мнениеот musura » Съб 29 апр 2006 19:01


на първо четене - чип, спортен филтър и генерация - това е сравнително евтиният вариант.


Потребителски аватар
Kashon
Мнения: 135
Регистриран на: Чет 13 апр 2006 9:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Kashon » Съб 29 апр 2006 19:40


може ли разяснение какво е туй животно генерация....
нешо за ядене? не сериозно дай малко инфо ако може че нищо не ми говори това.. благодаря


Потребителски аватар
Slayera
Мнения: 436
Регистриран на: Съб 10 дек 2005 0:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Slayera » Съб 29 апр 2006 20:06


Kashon написа:може ли разяснение какво е туй животно генерация....
нешо за ядене? не сериозно дай малко инфо ако може че нищо не ми говори това.. благодаря


цялата изпускателна система от колекторите до ауспуха


Потребителски аватар
Kashon
Мнения: 135
Регистриран на: Чет 13 апр 2006 9:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Kashon » Съб 29 апр 2006 22:43


Slayera написа:
Kashon написа:може ли разяснение какво е туй животно генерация....
нешо за ядене? не сериозно дай малко инфо ако може че нищо не ми говори това.. благодаря


цялата изпускателна система от колекторите до ауспуха


благодаря :oops:


Потребителски аватар
FreAk
Мнения: 499
Регистриран на: Пон 10 окт 2005 13:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, В.Търново

Мнениеот FreAk » Нед 30 апр 2006 11:21


малко по скъп вариант е да сложиш нитро система - около 1600 лв с настроиките


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Пон 01 май 2006 0:13


FreAk написа:малко по скъп вариант е да сложиш нитро система - около 1600 лв с настроиките

А кой ще му купува бутала :?: :D


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Пон 01 май 2006 0:25


От нитро има смисъл само, ако си някакъв рейсър и гониш времена да речем на Божура.

А като цяло от нитрото няма полза дава ти мощност на момента и после, какво правим?



Чип филтър и генерация е доста приличен вариант и след тази интервенция колата се отпушва доста приятно няма да сгрешиш.
ще ти излезе чип-90лв. от Брезел + Махане на катализатор като за начало-50лв + филтър малко над 100кинта. и колата ти става +160кончета пък и парите не са много.
По нататък може да помислиш за хубаво гърне(200лв) и изпускателен колектор(400-500лв.)

След това хубави кабели към 100лв(не съм сигурен тука какава е цената) и иридиеви свещи 120лв за четири броя.

Ако направиш всички тези неща колата ще стане към +,-170кончета предполагам, че повече няма и да ти трябват.

По нататък може да се помисли, за замяна на генерацията с по широка да речем 63мм, олекотен махових и два броя агресивни разпределителни вала 260-270градуса (500-600Евро), портване и полиране и ставаш +180коня след всичките тези манипулаций.

Това горе долу са стъпките за тунинговане на един атмосферен мотор.
Доколкото съм запознат АБФ мотора не е препоръчително да се сгъстява.


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Вто 02 май 2006 23:13


niikoo_1 написа:Доколкото съм запознат АБФ мотора не е препоръчително да се сгъстява.

що така според теб ???
няма лошо да се сгъсти ама въпроса е как се сгъстява!!!
а принципно кат се слояжат по широки валове , горивната камера се разрежда в повечето случай и колата е мъртва, за туй требе да се сменат едни неща дет са по скъпи от валовете!!!


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 9891
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Re: golf 3 GTI 16v tuning възможности

Мнениеот group® » Вто 02 май 2006 23:23


ToTo написа: Става въпрос за един хубав в рамките на разумното от към средства силов тунинг.


Що ли си мисля, че понятието "силов тунинг" включва турбиниране :roll:


П.С. моля ако греша да ме поправите, но винаги съм си мислел, че понятията са - "силов" и "атмосферен" тунинг, що се отнася до мотора :oops:


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: golf 3 GTI 16v tuning възможности

Мнениеот niikoo_1 » Вто 02 май 2006 23:24


group написа:
ToTo написа: Става въпрос за един хубав в рамките на разумното от към средства силов тунинг.


Що ли си мисля, че понятието "силов тунинг" включва турбиниране :roll:


П.С. моля ако греша да ме поправите, но винаги съм си мислел, че понятията са - "силов" и "атмосферен" тунинг, що се отнася до мотора :oops:


Всичко дето ти дава повече мощност се води силов тунинг, сините пръскалки се водят селски тунинг


KILLER GTI написа:
niikoo_1 написа:Доколкото съм запознат АБФ мотора не е препоръчително да се сгъстява.

що така според теб ???
няма лошо да се сгъсти ама въпроса е как се сгъстява!!!
а принципно кат се слояжат по широки валове , горивната камера се разрежда в повечето случай и колата е мъртва, за туй требе да се сменат едни неща дет са по скъпи от валовете!!!


Четох в една тема един твой пост и ти беше писъл, че ако се сгъстява този мотор, трябва да се вземе съвсем малко от главата, защото се нарушава профила на горивната камера и т.н сега не мога да намера конкретния пост, поправи ме, ако греша, та за това реших така и написах по горното нещо.
Не претендирам, че разбирам и че съм прав - просто споделям това, което съм прочел в разни теми по форумите, защото тези въпроси са предъвквани по няколко пъти, а теми от рода на тази има няколко.

Последна промяна от niikoo_1 на Вто 02 май 2006 23:33, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 9891
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Мнениеот group® » Вто 02 май 2006 23:29


какво тогава е понятието обратно на "атмосферния тунинг"


Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Сря 03 май 2006 17:08


group написа:какво тогава е понятието обратно на "атмосферния тунинг"

Няма атмосферен тунинг има силов и оптичен.КРАЙ!


Потребителски аватар
Tishku
Мнения: 3141
Регистриран на: Пон 16 яну 2006 16:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Бургас

Мнениеот Tishku » Сря 03 май 2006 19:58


musura написа:на първо четене - чип, спортен филтър и генерация - това е сравнително евтиният вариант.


Абе и това не е много евтин вариант.. ама така се почва :)
Цялата генерация и над 500 лева че и нагоре....



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта