golf 3 GTI 16v tuning възможности
golf 3 GTI 16v tuning възможности
Интересувам се на golf 3 GTI 16v какъв тунинг може да му се направи и колко кон4ета 6те ми донесе отгоре ? Става въпрос за един хубав в рамките на разумното от към средства силов тунинг.
Последна промяна от ToTo на Съб 29 апр 2006 17:13, променено общо 1 път.
- Kashon
- Мнения: 135
- Регистриран на: Чет 13 апр 2006 9:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
пич преди да са те засипали от критики се уточни ...
оптичен тунинг(визия)
или силов тунинг(мощност) предполагам щом питаш за кончета ще е второто
после ще е добре да уточниш с какви пари разполагаш за да може хората които разбират да ти дадат коректен отговор
иначе ще последват едно десетина съобщения само за обяснение какво имаш впредвид...
оптичен тунинг(визия)
или силов тунинг(мощност) предполагам щом питаш за кончета ще е второто
после ще е добре да уточниш с какви пари разполагаш за да може хората които разбират да ти дадат коректен отговор
иначе ще последват едно десетина съобщения само за обяснение какво имаш впредвид...
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
От нитро има смисъл само, ако си някакъв рейсър и гониш времена да речем на Божура.
А като цяло от нитрото няма полза дава ти мощност на момента и после, какво правим?
Чип филтър и генерация е доста приличен вариант и след тази интервенция колата се отпушва доста приятно няма да сгрешиш.
ще ти излезе чип-90лв. от Брезел + Махане на катализатор като за начало-50лв + филтър малко над 100кинта. и колата ти става +160кончета пък и парите не са много.
По нататък може да помислиш за хубаво гърне(200лв) и изпускателен колектор(400-500лв.)
След това хубави кабели към 100лв(не съм сигурен тука какава е цената) и иридиеви свещи 120лв за четири броя.
Ако направиш всички тези неща колата ще стане към +,-170кончета предполагам, че повече няма и да ти трябват.
По нататък може да се помисли, за замяна на генерацията с по широка да речем 63мм, олекотен махових и два броя агресивни разпределителни вала 260-270градуса (500-600Евро), портване и полиране и ставаш +180коня след всичките тези манипулаций.
Това горе долу са стъпките за тунинговане на един атмосферен мотор.
Доколкото съм запознат АБФ мотора не е препоръчително да се сгъстява.
А като цяло от нитрото няма полза дава ти мощност на момента и после, какво правим?
Чип филтър и генерация е доста приличен вариант и след тази интервенция колата се отпушва доста приятно няма да сгрешиш.
ще ти излезе чип-90лв. от Брезел + Махане на катализатор като за начало-50лв + филтър малко над 100кинта. и колата ти става +160кончета пък и парите не са много.
По нататък може да помислиш за хубаво гърне(200лв) и изпускателен колектор(400-500лв.)
След това хубави кабели към 100лв(не съм сигурен тука какава е цената) и иридиеви свещи 120лв за четири броя.
Ако направиш всички тези неща колата ще стане към +,-170кончета предполагам, че повече няма и да ти трябват.
По нататък може да се помисли, за замяна на генерацията с по широка да речем 63мм, олекотен махових и два броя агресивни разпределителни вала 260-270градуса (500-600Евро), портване и полиране и ставаш +180коня след всичките тези манипулаций.
Това горе долу са стъпките за тунинговане на един атмосферен мотор.
Доколкото съм запознат АБФ мотора не е препоръчително да се сгъстява.
- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
niikoo_1 написа:Доколкото съм запознат АБФ мотора не е препоръчително да се сгъстява.
що така според теб ???
няма лошо да се сгъсти ама въпроса е как се сгъстява!!!
а принципно кат се слояжат по широки валове , горивната камера се разрежда в повечето случай и колата е мъртва, за туй требе да се сменат едни неща дет са по скъпи от валовете!!!
- group®
- Темерут
- Мнения: 9891
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: golf 3 GTI 16v tuning възможности
ToTo написа: Става въпрос за един хубав в рамките на разумното от към средства силов тунинг.
Що ли си мисля, че понятието "силов тунинг" включва турбиниране
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
П.С. моля ако греша да ме поправите, но винаги съм си мислел, че понятията са - "силов" и "атмосферен" тунинг, що се отнася до мотора
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: golf 3 GTI 16v tuning възможности
group написа:ToTo написа: Става въпрос за един хубав в рамките на разумното от към средства силов тунинг.
Що ли си мисля, че понятието "силов тунинг" включва турбиниране![]()
П.С. моля ако греша да ме поправите, но винаги съм си мислел, че понятията са - "силов" и "атмосферен" тунинг, що се отнася до мотора
Всичко дето ти дава повече мощност се води силов тунинг, сините пръскалки се водят селски тунинг
KILLER GTI написа:niikoo_1 написа:Доколкото съм запознат АБФ мотора не е препоръчително да се сгъстява.
що така според теб ???
няма лошо да се сгъсти ама въпроса е как се сгъстява!!!
а принципно кат се слояжат по широки валове , горивната камера се разрежда в повечето случай и колата е мъртва, за туй требе да се сменат едни неща дет са по скъпи от валовете!!!
Четох в една тема един твой пост и ти беше писъл, че ако се сгъстява този мотор, трябва да се вземе съвсем малко от главата, защото се нарушава профила на горивната камера и т.н сега не мога да намера конкретния пост, поправи ме, ако греша, та за това реших така и написах по горното нещо.
Не претендирам, че разбирам и че съм прав - просто споделям това, което съм прочел в разни теми по форумите, защото тези въпроси са предъвквани по няколко пъти, а теми от рода на тази има няколко.
Последна промяна от niikoo_1 на Вто 02 май 2006 23:33, променено общо 1 път.
- Golf 3 1.8
- Мнения: 1034
- Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта