Тунинг, Поло TDI PD

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Velko
Мнения: 1453
Регистриран на: Пон 22 мар 2010 13:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Тунинг, Поло TDI PD

Мнениеот Velko » Нед 28 мар 2010 23:24


Здравейте :D От година съм собственик на Поло дизел.Двигателя е PD.Искам да го направя малко по-пъргаво за в града.Чудя се какво се пипа на дизела,за да стане по изруд mhihi Дайте някакви съвети.Аз си мисля да започна със филтър - колебая се между панелен и конусен.Не знам за дизела,кое е по удачно.После вече незнам.Мисля за чип,но предполагам че трябва и други неща преди него.А да щях да забравя,вчера махнах катализатора.Казаха ми че ще е добре,ако съм решил да сменям софтуера.И така с една дума кажете какво трябва да променя по колата,преди да сложа чип,така че да има максимален ефект :Mr Green Fun :screwy Не на последно място държа да подчертая че не разполагам с голям бюджет... Помагайте с каквото можете моля :dummy:




Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: Тунинг, Поло TDI PD

Мнениеот radi_nrj » Пон 29 мар 2010 12:32


Ми аз мисля, че правилно си се насочил. Конусен филтър с интейк от K&N и чип от форумния чип мастер Brezel и мисля, че доволен ша останеш.

Знам, че интейка и филтъра K&N ще те ударят по джоба, но по-добре да изчакаш и да спестиш за нещо читаво.


Потребителски аватар
vw_golf_4_tdi
Мнения: 1647
Регистриран на: Чет 09 юли 2009 23:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna
Контакти:

Re: Тунинг, Поло TDI PD

Мнениеот vw_golf_4_tdi » Пон 29 мар 2010 12:34


radi_nrj написа:Ми аз мисля, че правилно си се насочил. Конусен филтър с интейк от K&N и чип от форумния чип мастер Brezel и мисля, че доволен ша останеш.

Знам, че интейка и филтъра K&N ще те ударят по джоба, но по-добре да изчакаш и да спестиш за нещо читаво.


слагай на първо време чип.


Потребителски аватар
esto
Мнения: 150
Регистриран на: Сря 30 юли 2008 20:09
Автомобил: caddy ecofuel
Двигател: BSX
Местоположение: Хановер

Re: Тунинг, Поло TDI PD

Мнениеот esto » Пон 29 мар 2010 17:24


задължително затапи АГР-а и махни ел клапата ако имаш такава,изкарай картерните газове навън,огледай турбопътишата и разшири всички стеснения.

успех с начинанието!


Потребителски аватар
Velko
Мнения: 1453
Регистриран на: Пон 22 мар 2010 13:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Тунинг, Поло TDI PD

Мнениеот Velko » Пон 29 мар 2010 18:52


esto написа:задължително затапи АГР-а и махни ел клапата ако имаш такава,изкарай картерните газове навън,огледай турбопътишата и разшири всички стеснения.

успех с начинанието!
Ще го кажа на момчетата в сервиза :D Благодаря.


Потребителски аватар
kingpin_83
Мнения: 110
Регистриран на: Пет 27 ное 2009 23:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Тунинг, Поло TDI PD

Мнениеот kingpin_83 » Пон 29 мар 2010 19:43


Чипче от Brezel и става самолет направо няма да повярваш.А за спортен филтър не ти препоръчвам.


Потребителски аватар
Velko
Мнения: 1453
Регистриран на: Пон 22 мар 2010 13:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Тунинг, Поло TDI PD

Мнениеот Velko » Пон 29 мар 2010 20:11


OK.За чипа от там ще е :D Аз съм говорил с него преди 2 месеца още.Четох за този AGR клапан,има противоречиви мнения.Може би ще го затапим.За турбопътищата исках да питам няма ли да е по-добре,ако се сменят с някакви нови,по добри..,И да попитам колегата как се отвеждат газовете от картера. :D


Потребителски аватар
kingpin_83
Мнения: 110
Регистриран на: Пет 27 ное 2009 23:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Тунинг, Поло TDI PD

Мнениеот kingpin_83 » Пон 29 мар 2010 20:40


Той Brezel ще ти го затапи АГР при чипосването .Добре е да уголемиш турбо пътищата но се допитай до някой който разбира защото ако прекалиш се увеличава лага.За картернети газови нали знаеш маркуча който излиза от капак на клапаните и влиза във тръбата която идва от въздушния филтър.Та взимаш един по дълъг мъркуч хващаш го там където излизат газовете и го пускаш някъде да виси под мотора но да не е много ниско.А входа който е на тръбата от въздушния филтър го затапваш.Не знам да ли се изразих ясно но незнам как по друг начин да ти го обясня.Ако има нещо питай и успех.


Потребителски аватар
suggar
Мнения: 875
Регистриран на: Нед 19 авг 2007 19:46
Автомобил: Seat Ibiza
Двигател: ASV
Местоположение: Габрово

Re: Тунинг, Поло TDI PD

Мнениеот suggar » Пон 29 мар 2010 21:04


добре де тва поло не е ли 1.4ТДИ или греша? ако е 1.4 то е 75 коня до колкото знам, с един чип и панелен филтар мисля че ще стане доста прилично...вече ако се вманиячаваш тва няма да ти е достатъчно mhihi


Потребителски аватар
kingpin_83
Мнения: 110
Регистриран на: Пет 27 ное 2009 23:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Тунинг, Поло TDI PD

Мнениеот kingpin_83 » Пон 29 мар 2010 21:27


suggar написа:добре де тва поло не е ли 1.4ТДИ или греша? ако е 1.4 то е 75 коня до колкото знам, с един чип и панелен филтар мисля че ще стане доста прилично...вече ако се вманиячаваш тва няма да ти е достатъчно mhihi

Достатъчно е за няколко месеца докато свикнеш и после ще викаш "нещо не върви тая кола к'во става" :screwy


Потребителски аватар
Velko
Мнения: 1453
Регистриран на: Пон 22 мар 2010 13:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Тунинг, Поло TDI PD

Мнениеот Velko » Пон 29 мар 2010 21:31


suggar написа:добре де тва поло не е ли 1.4ТДИ или греша? ако е 1.4 то е 75 коня до колкото знам, с един чип и панелен филтар мисля че ще стане доста прилично...вече ако се вманиячаваш тва няма да ти е достатъчно mhihi
Да такъв е двигателя.Аз това избрах- панелен спортен филтър (чудя се дали ще е лесен за вадене и почистване),чип и запушване на тоя клапан.За друг cooler има ли смисъл.А-у mhihi Некакви други радиатори виждам по бегачките,като на колегата Tosho_VR6 например.


Потребителски аватар
suggar
Мнения: 875
Регистриран на: Нед 19 авг 2007 19:46
Автомобил: Seat Ibiza
Двигател: ASV
Местоположение: Габрово

Re: Тунинг, Поло TDI PD

Мнениеот suggar » Пон 29 мар 2010 21:34


Искам да го направя малко по-пъргаво за в града

Ми той си е казал че е за в града, след чипа тва поло да стане 90 100 коня нз там колко, които мисля че са предостатъчни за в града, а и то по тая логика и 150 да го направи кат му свикне...


Потребителски аватар
esto
Мнения: 150
Регистриран на: Сря 30 юли 2008 20:09
Автомобил: caddy ecofuel
Двигател: BSX
Местоположение: Хановер

Re: Тунинг, Поло TDI PD

Мнениеот esto » Пон 29 мар 2010 21:43


също така огледай входа на въздуховодите до във и от филтърната кутия,според мен не сменяй въздушния филтър,че в тези прахоляци не чистят добре.


Потребителски аватар
Velko
Мнения: 1453
Регистриран на: Пон 22 мар 2010 13:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Тунинг, Поло TDI PD

Мнениеот Velko » Сря 31 мар 2010 17:46


esto написа:също така огледай входа на въздуховодите до във и от филтърната кутия,според мен не сменяй въздушния филтър,че в тези прахоляци не чистят добре.
Дали не са запушени ли?


Потребителски аватар
esto
Мнения: 150
Регистриран на: Сря 30 юли 2008 20:09
Автомобил: caddy ecofuel
Двигател: BSX
Местоположение: Хановер

Re: Тунинг, Поло TDI PD

Мнениеот esto » Сря 31 мар 2010 20:40


Velko написа:
esto написа:също така огледай входа на въздуховодите до във и от филтърната кутия,според мен не сменяй въздушния филтър,че в тези прахоляци не чистят добре.
Дали не са запушени ли?



имах в предвид по-тесните участъци по интека



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта