




radi_nrj написа:Ми аз мисля, че правилно си се насочил. Конусен филтър с интейк от K&N и чип от форумния чип мастер Brezel и мисля, че доволен ша останеш.
Знам, че интейка и филтъра K&N ще те ударят по джоба, но по-добре да изчакаш и да спестиш за нещо читаво.
Ще го кажа на момчетата в сервизаesto написа:задължително затапи АГР-а и махни ел клапата ако имаш такава,изкарай картерните газове навън,огледай турбопътишата и разшири всички стеснения.
успех с начинанието!
suggar написа:добре де тва поло не е ли 1.4ТДИ или греша? ако е 1.4 то е 75 коня до колкото знам, с един чип и панелен филтар мисля че ще стане доста прилично...вече ако се вманиячаваш тва няма да ти е достатъчно
Да такъв е двигателя.Аз това избрах- панелен спортен филтър (чудя се дали ще е лесен за вадене и почистване),чип и запушване на тоя клапан.За друг cooler има ли смисъл.А-уsuggar написа:добре де тва поло не е ли 1.4ТДИ или греша? ако е 1.4 то е 75 коня до колкото знам, с един чип и панелен филтар мисля че ще стане доста прилично...вече ако се вманиячаваш тва няма да ти е достатъчно
Искам да го направя малко по-пъргаво за в града
Дали не са запушени ли?esto написа:също така огледай входа на въздуховодите до във и от филтърната кутия,според мен не сменяй въздушния филтър,че в тези прахоляци не чистят добре.
Velko написа:Дали не са запушени ли?esto написа:също така огледай входа на въздуховодите до във и от филтърната кутия,според мен не сменяй въздушния филтър,че в тези прахоляци не чистят добре.
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта