
Подсилване на голф 4 тди 110+чип
- danielstoqnov
- Мнения: 74
- Регистриран на: Вто 01 ное 2011 17:00
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: AHF 110 +
- Местоположение: Варна
Подсилване на голф 4 тди 110+чип
Здравейте колеги,искам да проуча следното...в момента съм с чип и съм изключително доволен от вървене и разход колата няма никакви проблеми за момента...но сякаш искам още +++++
Та въпроса ми е на този двигател АХФ,ако добавя турбо от 131 + дюзи/разпръсквачи би трябвало да очаквам едни 170hp. ще има ли някакви поражения по двигателя,скоростната кутия и другите елементи има ли смисъл?Как ще се отрази на разхода? Съединителя ми е нов от ВР6 така че за него не се притеснявам в момента.Благодаря предварително за изказаните мнения !!!

- GuLiVeR
- Мнения: 287
- Регистриран на: Вто 27 мар 2012 20:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Подсилване на голф 4 тди 110+чип
Дюзи турбо и кулер и задължително мисля че ще трябва да смениш цялата изпускателна система и тогава нов ремап,кутията ще издържи е ако се кара постоянно на мъгел ще и доиде времето все някога ,то на всичко му идва времето все някога 

- kr1sh0
- Мнения: 202
- Регистриран на: Вто 21 юни 2011 11:39
- Автомобил: BMW
- Двигател: 335d
- Местоположение: София
Re: Подсилване на голф 4 тди 110+чип
1. с 216ки много трудно 170кс..
2. кулер и пътища, също ще ти трябва обратен всмукател от PD за по-къси турбо пътища
3. мап сензор от 131ца (примерно) да отчита по-голямото налягане на турбото
4. генерация евентуална..
5. евентуално буталце на помпата 11ка да се сложи, или пък помпа от 110ка автомат
6... Ако не искаш да се товари мотора толко, хубаво е 6 степенна кутия да се сложи.
Минал съм ги тия периоди и аз.. Дизела си мислиш че върви, и е по-приятен за каране.. АЗ лично предпочетох че вместо да дам 3-4000лв за тунинг и да имам уж ~200кс дизел, и да не знам къде ще ме остави.. си купих 1.8т и му сложих чип.
Според мене не си закачай колата, или си купи golf4 1,9tdi ARL, та да имаш по-добра база за тунинг. С вървенето и конските сили се свиква бързо, после и 170 ще са ти малко след 1-2 месеца цега ;)
2. кулер и пътища, също ще ти трябва обратен всмукател от PD за по-къси турбо пътища
3. мап сензор от 131ца (примерно) да отчита по-голямото налягане на турбото
4. генерация евентуална..
5. евентуално буталце на помпата 11ка да се сложи, или пък помпа от 110ка автомат
6... Ако не искаш да се товари мотора толко, хубаво е 6 степенна кутия да се сложи.
Минал съм ги тия периоди и аз.. Дизела си мислиш че върви, и е по-приятен за каране.. АЗ лично предпочетох че вместо да дам 3-4000лв за тунинг и да имам уж ~200кс дизел, и да не знам къде ще ме остави.. си купих 1.8т и му сложих чип.
Според мене не си закачай колата, или си купи golf4 1,9tdi ARL, та да имаш по-добра база за тунинг. С вървенето и конските сили се свиква бързо, после и 170 ще са ти малко след 1-2 месеца цега ;)
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 66 госта