Разполагам с двигател 1.6 EZ с механични повдигачи и карбураторче пиербург.

Имам идея

Това което ми дава надежда е информацията в Haynes-а, споед които двигателите 1.6 и 1.8 използват бутала с еднакъв диаметър (т.е. еднакви бутала


Продължавам нататък: горивната и запалителната системи т.е. карбуратора и делкото нещо не ми се нравят (Особено карбуратора).
Дали ще може да се "присади" цяла инжекционна глава (16 или 8V) върху моя блок? Съответно ще може ли да се сложат всичките датчици сонди и т.н.?
Скоростната кутия ще видим дали ще се сменя но след като ще се търся цяла блъсната кола едва ли ще е проблем.
В крайна сметка замисъла ми е да си запазя блока (нали на него е номера по-който се идентифицира двигателя и съответно данъка който се дължи пък и няма да има нужда да ми одобряват смяната и да вадя нов талон и т.н. което е доста бягане и пари) пък да имам по-мощен двигател.
Това е общо взето, за сега е само теоретична подготовка. Ако са възможни тези пинизи кой двигател е най-удачно да търся и да изкормя?
Хайде с нетърпение очаквам мнения по въпроса.
