
да се трие
да се трие
Става въпрос за мотора на голф 2 1.8 112кс с механичен ихжекцион та вапроса ми е следния.Четах много обаче това което ме интересува никаде не намерих и затова упирам до нова тема,интересуват ме плюсовете и минусите на този двигател понеже ми изпадна за безпари и мисля да го сложа в голф3 1.4 АБД добър ли е мотора и нали не се троши като този с които съм сега мерси предварително 

Последна промяна от slaiko на Нед 19 сеп 2010 14:14, променено общо 1 път.
- Tyan
- Ън Мън
- Мнения: 7962
- Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: голф 2 112 кс
..... шансът да попаднеш на мотор с читава такава инжекция даже не е минимален а микроскопичен ..... пусни 5 от 35 по добре ...... а ако е имал газ пускай направо Евромилиони ...отделно ще ти трябват и двете бензинови помпи + акумулатор за горивото от другата кола .....
вземи си нещо с нормална инжекция ... иначе като карантии мотора е здрав .....
вземи си нещо с нормална инжекция ... иначе като карантии мотора е здрав .....
- moimoimoi
- Мнения: 2418
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В голф2 VR6 турбо
Re: голф 2 112 кс
не е зле да кажеш кода на мотора ,предполагам е EV ама все пак
за смяната освен оборудван двигател с инцекцион ти трябва и стартер,динамо,скоростна кутия
,лостовата система за скоростите,изпускателен колектор,въздушната кутия и все едно ти трябва цяла голф2-ка и от нея да сваляш и да слагаш,даже и вътрешните карета са различно,вече за полуоските незнам
за смяната освен оборудван двигател с инцекцион ти трябва и стартер,динамо,скоростна кутия
,лостовата система за скоростите,изпускателен колектор,въздушната кутия и все едно ти трябва цяла голф2-ка и от нея да сваляш и да слагаш,даже и вътрешните карета са различно,вече за полуоските незнам
Re: голф 2 112 кс
двигателя е вървял до последно не е имал газ и ми го дават със сички карантий готов за трансплантация скоростна полуоски,стартери сичко даже и електрониката си е на него но кода несъм сигурен но маи е РВ чесно казано незнам
- golf_mania_jambol
- Мнения: 802
- Регистриран на: Нед 24 фев 2008 23:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
Re: голф 2 112 кс
мотора е 4ук слагаи смело




- pavko
- Мнения: 271
- Регистриран на: Пон 28 ное 2005 19:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
Re: голф 2 112 кс
Дадоха ти такъв отговор, защото PB-то не е механична инжекция, а дигифанта наистина не е лош, хубаво е разбереш действително какъв е двигателят...
Re: голф 2 112 кс
се пак казах че несъм сигурен знам че е 1.8 112кс механичен инжекцион и е свален от голф 2
- bbboiko2004
- Мнения: 4293
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Re: голф 2 112 кс
Колега PB -то не е механична инжекция а е "електрическа",другия двигател, който е 1.8 но е 107 коня и е с механична инжекция е EV или GZ, и изказването на Tyan беше до това, че не са останали много коли с добре запазане механична инжекция.
- LuIS
- Мнения: 1235
- Регистриран на: Пет 24 авг 2007 9:14
- Автомобил: Audi A4 S-Line 2002
- Двигател: 1.9 AWX
- Местоположение: Раковски
Re: голф 2 112 кс
bbboiko2004 написа:Колега PB -то не е механична инжекция а е "електрическа",другия двигател, който е 1.8 но е 107 коня и е с механична инжекция е EV или GZ, и изказването на Tyan беше до това, че не са останали много коли с добре запазане механична инжекция.
колега бъркаш се..
1.8 112 PB - ел. инжекция
1.8 112 ЕV - мех. инжекция
1.8 107 PF - eл. инжекция
Re: голф 2 112 кс
ясно значи е дано е с хубава инжекция а иначе какви проблеми прави инжекцията А е значи е EV
- bbboiko2004
- Мнения: 4293
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Re: голф 2 112 кс
Явно не съм запомнил правилно, защото аз от край време си знам че EV то е 107 коня 

- Tatrata
- Мнения: 588
- Регистриран на: Вто 06 фев 2007 10:27
- Автомобил: VW Polo 6N1
- Двигател: ABF
- Местоположение: София
Re: голф 2 112 кс
slaiko написа:ако е здрава инжекцията какви проблеми да очаквам и дано няма проблеми
Скапване на нагнетателната помпа (нова е 300+ лева оригинална), запушване на инжекторите (160 лева компект пак оригинални), разцентроване.....Не са малко проблемите дето може да даде, но ако всичко е ок, ще те слуша доста дълго време. Впрочем се кара само с 98 бензин

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта