
Не е тунинг, но искам да променя характера на колата
- kompresor
- Мнения: 493
- Регистриран на: Нед 09 авг 2009 18:57
- Автомобил: Audi 8D Avant
- Двигател: AEB 1996
- Местоположение: град Русе
- Контакти:
Не е тунинг, но искам да променя характера на колата
Здравейте колеги, аз съм братовчед на фолксваген карам Ауди б4-ка 2000кубика абт мотор 90 коня, твърдо съм решил да махам моноинжекцията и да слагам карбуратор. Искам да ви попитам, тъй като вярвам че тук има доста просветени хора, какъв карбуратор бихте ми препоръчали да сложа без пиербург, за да правя възможно най малко интервенции в смисъл да не бутам колекторите.
Ще чакам отговор с нетърпение, благодаря предварително!

- enigma79
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 3268
- Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Не е тунинг, но искам да променя характера на колата
Аз нямам тези познания,но мога само да те попитам,гумения тампон,щего оставяш ли,съответно ако се наложи и да го сменяш с метална плочка,от тук,карбуратор който се слага и става само от ваг групата ли ще търсиш.Първо трябва да си отговориш на тези въпроси и тогава да правиш 1та крачка,съответна и какви очаквания ще искаш от карба,това също е важно,дали да е икономичен,балансиран,с ''нормално'' горене и лек вървеж,или ламя и съответно доста вървеж.Аз ще слагам на моя двоен вебер,за резултата,като стъпи на пътя тогава ще се види
Но трябва да имаш човек до теб,който да си има на понятие от карбуратори 


- Mapoka
- Мнения: 494
- Регистриран на: Сря 22 ное 2006 15:55
- Автомобил: 1992 VW Vento
- Двигател: 1.8 ABS
- Местоположение: Ямбол
Re: Не е тунинг, но искам да променя характера на колата
Audi + карбуратор = Кейхин
За мене това е отговора. За ежедневна кола за мене е не оправдано да се слагат някакви "тунинг" карбове който ще повишат разхода и ще намалят надеждността.
Освен това са кейхина е супер надежден и икономичен.
Единственото което съм забелязал като дефект, е че като го караш на газ протича ускорителната помпа, ама е поправимо.
Доколкото си спомням кейхин 2 и моното имат еднакъв захват към филтърната кутия (е тука ти отпада един проблем), освен това захвата на тампоните към всмукателния колектор е еднакав (по спомен и ако на 1.8 моно и 2.0 моно всм колектор е еднакъв)
Единственото при Кейхин 2 е че има няколко кабела и две клапанчета на които трябва да се прави инсталация.
За мене това е отговора. За ежедневна кола за мене е не оправдано да се слагат някакви "тунинг" карбове който ще повишат разхода и ще намалят надеждността.
Освен това са кейхина е супер надежден и икономичен.
Единственото което съм забелязал като дефект, е че като го караш на газ протича ускорителната помпа, ама е поправимо.
Доколкото си спомням кейхин 2 и моното имат еднакъв захват към филтърната кутия (е тука ти отпада един проблем), освен това захвата на тампоните към всмукателния колектор е еднакав (по спомен и ако на 1.8 моно и 2.0 моно всм колектор е еднакъв)
Единственото при Кейхин 2 е че има няколко кабела и две клапанчета на които трябва да се прави инсталация.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта