мерси за пожеланията!
за сега новата електроника е закачена и всичко сработва перфектно , остана само да се настроят смеси и аванс на диното!
ако някои има въпроси и нещо го интересува само да попита ще му отговоря, а не да си прави пребързани изводи и да усира темата!!!!
Golf 3 16V turbo
- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 190
- Регистриран на: Сря 23 ное 2005 13:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
зна4и искам да ми обясни6 избрал си примерно казвам по голям турбина която се развърта примерно след 4000 об то тези обороти 1 ред си ти захранва с гориво което за момента му е достатъ4но след тези оборти влизат в действие 2 ред дюзи това ли е и ако е как мисли6 да управлява6 2 ред дюзи с друга електроника към сега6ната или с електроника има6та функцията за оправляване на допълнителни дюзи ? По горе бяха питали и за буст контролера или в този случй с 2-та реда дюзи няма да ти е от полза той ? И Дай о6те малко снимки . И каква ти е турбината ?
- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
да турбината е доста голяма и аз лично предполагах че преди 3800обр няма да мога да я развъртам , ама ови на ниските предавки 2ра и 3та на 2800 имам вече налягане на 4та и 5та на 2800 има вече 0.4-0.5 бара
което мен мноо ме изненада като се има предвид 4е чогуна е А/R 63
начи празния ход и офф буст режимите ще се оправляват от Дигифанта ,
а под налягане ще работи Мегаскуирта с допулнителните инжектори,
и отделно има монтиран един Аванс контролер които да връща аванса когато има налягане!!
boost controllera е прекрасна машинарийка ама за момента нямам нужда от нея и също така излищни $300
което мен мноо ме изненада като се има предвид 4е чогуна е А/R 63
начи празния ход и офф буст режимите ще се оправляват от Дигифанта ,
а под налягане ще работи Мегаскуирта с допулнителните инжектори,
и отделно има монтиран един Аванс контролер които да връща аванса когато има налягане!!
boost controllera е прекрасна машинарийка ама за момента нямам нужда от нея и също така излищни $300
- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
00Cool написа:И още нещо как мислиш да го спираш някакъв ъпгрейд и на спира4ките ли си замислил или за сега си със стандартните
ми за сега спирачките ми са само с хубави дискове Брембо и накладки Феродо рейсинг
за напред замислям Брембо 4-ри бутални апарати с 306мм дискове , щот повече предполагам че няма да ми влезнат на 16-ките
- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
кутията няма проблеми до към 350кс
бутала не съм сменял, за налягането на което 6те карам колата за момента няма проблем с буталата а то е 0.8бара , те тия бутала си държат до 1.2бара ама аз залагам на сигорното!!!
за напред мисля да си зема бутала и да надуя между 1-1.5бара
но това е съвсем отделен ъпгрейд на колата коуто ще почака малко!
за това колко ми е излязло турбинирането все още не съм смятал, а части втора употреба по колата няма!!! всичко е ново
бутала не съм сменял, за налягането на което 6те карам колата за момента няма проблем с буталата а то е 0.8бара , те тия бутала си държат до 1.2бара ама аз залагам на сигорното!!!
за напред мисля да си зема бутала и да надуя между 1-1.5бара
но това е съвсем отделен ъпгрейд на колата коуто ще почака малко!
за това колко ми е излязло турбинирането все още не съм смятал, а части втора употреба по колата няма!!! всичко е ново
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 93 госта