Golf 3 16V turbo

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Пон 26 юни 2006 23:11


мерси за пожеланията!
за сега новата електроника е закачена и всичко сработва перфектно , остана само да се настроят смеси и аванс на диното!
ако някои има въпроси и нещо го интересува само да попита ще му отговоря, а не да си прави пребързани изводи и да усира темата!!!!




00Cool
Мнения: 190
Регистриран на: Сря 23 ное 2005 13:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 00Cool » Вто 27 юни 2006 0:12


зна4и искам да ми обясни6 избрал си примерно казвам по голям турбина която се развърта примерно след 4000 об то тези обороти 1 ред си ти захранва с гориво което за момента му е достатъ4но след тези оборти влизат в действие 2 ред дюзи това ли е и ако е как мисли6 да управлява6 2 ред дюзи с друга електроника към сега6ната или с електроника има6та функцията за оправляване на допълнителни дюзи ? По горе бяха питали и за буст контролера или в този случй с 2-та реда дюзи няма да ти е от полза той ? И Дай о6те малко снимки . И каква ти е турбината ?


00Cool
Мнения: 190
Регистриран на: Сря 23 ное 2005 13:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 00Cool » Вто 27 юни 2006 0:14


И още нещо как мислиш да го спираш някакъв ъпгрейд и на спира4ките ли си замислил или за сега си със стандартните


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Вто 27 юни 2006 0:29


да турбината е доста голяма и аз лично предполагах че преди 3800обр няма да мога да я развъртам , ама ови на ниските предавки 2ра и 3та на 2800 имам вече налягане на 4та и 5та на 2800 има вече 0.4-0.5 бара
което мен мноо ме изненада като се има предвид 4е чогуна е А/R 63 :D
начи празния ход и офф буст режимите ще се оправляват от Дигифанта ,
а под налягане ще работи Мегаскуирта с допулнителните инжектори,
и отделно има монтиран един Аванс контролер които да връща аванса когато има налягане!!
boost controllera е прекрасна машинарийка ама за момента нямам нужда от нея и също така излищни $300


00Cool
Мнения: 190
Регистриран на: Сря 23 ное 2005 13:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 00Cool » Вто 27 юни 2006 1:07


значи правилнно съм схванал


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Вто 27 юни 2006 1:20


00Cool написа:И още нещо как мислиш да го спираш някакъв ъпгрейд и на спира4ките ли си замислил или за сега си със стандартните

ми за сега спирачките ми са само с хубави дискове Брембо и накладки Феродо рейсинг
за напред замислям Брембо 4-ри бутални апарати с 306мм дискове , щот повече предполагам че няма да ми влезнат на 16-ките


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Вто 27 юни 2006 1:45


ето още малко снимки

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
[/img]


00Cool
Мнения: 190
Регистриран на: Сря 23 ное 2005 13:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 00Cool » Вто 27 юни 2006 11:31


нещо няма снимки . не се виждат


Потребителски аватар
DragoGT
1/8 перничанин
1/8 перничанин
Мнения: 10772
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DragoGT » Вто 27 юни 2006 11:37


bgphoto имат пролем


Потребителски аватар
DOHC
Мнения: 419
Регистриран на: Чет 24 юни 2004 20:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DOHC » Вто 27 юни 2006 14:59


Аз искам да попитам скоростната кутия стандартната ли ще си остане или ще се сменя?
Ще издържи ли на натоварването?


00Cool
Мнения: 190
Регистриран на: Сря 23 ное 2005 13:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 00Cool » Вто 27 юни 2006 15:58


на тоя етап съм сигурен да не кажа обеден че няма да има проблем със нея но само на този етап Та от мотор 1.6 ГТ 101 коня му при4инихме турбо конверсия и си остана със тази скоростна кутия но след това в последствие 2 пъти я правехме после разпродадохме голф4ето на 4аст :cry:


Потребителски аватар
idkedikov
Мнения: 914
Регистриран на: Вто 27 сеп 2005 15:49
Автомобил: VW Passat 3bg
Двигател: AVF
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Мнениеот idkedikov » Вто 27 юни 2006 19:48


Аз само не разбрах бутала , биели сменяни ли са :?
иначе голфето е станало пушка :wink: :bowdown и ако не е тайна разбира се колко кинти ти излезна това удоволствие :dontknow:


00Cool
Мнения: 190
Регистриран на: Сря 23 ное 2005 13:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 00Cool » Вто 27 юни 2006 20:22


ми така като гледам аз мисля 4е не е сменял бутала 6том степента я е свалял с гарнитура


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Вто 27 юни 2006 22:26


кутията няма проблеми до към 350кс
бутала не съм сменял, за налягането на което 6те карам колата за момента няма проблем с буталата а то е 0.8бара , те тия бутала си държат до 1.2бара ама аз залагам на сигорното!!!
за напред мисля да си зема бутала и да надуя между 1-1.5бара
но това е съвсем отделен ъпгрейд на колата коуто ще почака малко!
за това колко ми е излязло турбинирането все още не съм смятал, а части втора употреба по колата няма!!! всичко е ново


Потребителски аватар
Tishku
Мнения: 3141
Регистриран на: Пон 16 яну 2006 16:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Бургас

Мнениеот Tishku » Вто 27 юни 2006 22:57


Ох, сичко много добре, ама вече нямам търпение да я настройте колата, и да сложиш някой друго клипче. А да след диното кажи резултатите :twisted:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта