1.8 20V без турбо - AGN - подобрения?

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 20236
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

1.8 20V без турбо - AGN - подобрения?

Мнениеот Vlad777 » Пет 24 сеп 2010 21:04


Другата седмица ще отварям двигателя, за смяна на гумички и най-вероятно и лагери и сегменти ще сменя като ще се отваря да е на куп.

Въпросът ми е има ли какво да направя по този двигател, за да се подобри или директно отварям, сменям и затварям?




Потребителски аватар
micyri
Мнения: 305
Регистриран на: Вто 15 юли 2008 19:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: 1.8 20V без турбо - AGN - подобрения?

Мнениеот micyri » Пет 24 сеп 2010 21:35


колега,и аз съм с тъкъв двигател само че карам шкода октавия,та какво не му харесваш на този двигател?
какво очакваш още от него(пъргав,здрав ако не го настъпваш икономичен),я си смени каквото мислиш да сменяш(ама ти сигурен ли си за сигменти,лагери)и си карай количката.
Поздрави!


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 20236
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: 1.8 20V без турбо - AGN - подобрения?

Мнениеот Vlad777 » Пет 24 сеп 2010 22:11


Вече над 80 000 км съм го карал и общо взето го зная много добре какво представлява :lol: В ниските обороти изобщо го няма. :idea:

Зная че поне ще е добре да се полира, но какво друго може да се пипне по него?


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3009
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: 1.8 20V без турбо - AGN - подобрения?

Мнениеот pe6kata » Пет 24 сеп 2010 22:32


виж за гарнитура, ако намериш, метална- ще сгъстиш малко мотора. Обикновено нормалните гарнитури са 1.3-1.7мм, металните са 0.6 -0.7мм. Незнам как е при тоя мотор, говоря по принцип. Определено ще го усетиш по-пъргав и малко по-икономичен


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: 1.8 20V без турбо - AGN - подобрения?

Мнениеот radi_nrj » Пет 24 сеп 2010 22:38


pe6kata написа:виж за гарнитура, ако намериш, метална- ще сгъстиш малко мотора. Обикновено нормалните гарнитури са 1.3-1.7мм, металните са 0.6 -0.7мм. Незнам как е при тоя мотор, говоря по принцип. Определено ще го усетиш по-пъргав и малко по-икономичен


На ли се минаваше на по-висок октан гориво при тая интервенция :roll:


Потребителски аватар
Petrolhead
Мнения: 2178
Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
Автомобил:
Двигател:

Re: 1.8 20V без турбо - AGN - подобрения?

Мнениеот Petrolhead » Съб 25 сеп 2010 9:23


няма какво да му правиш, сменяй каквото ще сменяш и затваряй. Чип сигурно вече си имаш?

полиране, сгъстяване и т.н. са само пари на вятъра, дори и да има подобрение едва ли ще го усетиш


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 1.8 20V без турбо - AGN - подобрения?

Мнениеот Vizor » Съб 25 сеп 2010 9:23


За сгъстяването можем да поспорим ;)


Потребителски аватар
Petrolhead
Мнения: 2178
Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
Автомобил:
Двигател:

Re: 1.8 20V без турбо - AGN - подобрения?

Мнениеот Petrolhead » Съб 25 сеп 2010 9:29


Vizor написа:За сгъстяването можем да поспорим ;)


колко да поспорим, и ти знаеш че тунинговането на тоя мотор е обречена кауза. дори да вдигнеш 5 коня пак ще е същата работа.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 1.8 20V без турбо - AGN - подобрения?

Мнениеот Vizor » Съб 25 сеп 2010 9:37


Има различни видове сгъстявания. Ако свалиш гарнитурата с .. малко .. ефекта ще е "зеро", ама ако сложиш сгъстени бутала с дросели.. особено за тоя мотор с по 5 клапана.. могат да станат едни прилични 140-150 коня на колелата.

Не са един или два КР-ите с дросели, сгъстени и настроени, които изкарват мощности колкото добре чипосан 1.8Т.


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 20236
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: 1.8 20V без турбо - AGN - подобрения?

Мнениеот Vlad777 » Съб 25 сеп 2010 11:08


Значи честно казано не мисля да правя кой знае каква инвестиция в този двигател. Колата си ми трябва за ежедневно каране градско. Просто ако може да "тръгва" малко по-рано (по-ниски обороти) ми е идеята.

Иначе да сменям бутала и т.н. скъпи части няма смисъл. За бегачка си имам друга идея.

Чип нямам.


Потребителски аватар
hooligans
Мнения: 18732
Регистриран на: Пет 30 мар 2007 19:22
Автомобил: VW Polo Harlekin 1996
Двигател: 1.6 AEE
Местоположение: София

Re: 1.8 20V без турбо - AGN - подобрения?

Мнениеот hooligans » Съб 25 сеп 2010 11:42


Vlad777 написа:Значи честно казано не мисля да правя кой знае каква инвестиция в този двигател. Колата си ми трябва за ежедневно каране градско. Просто ако може да "тръгва" малко по-рано (по-ниски обороти) ми е идеята.

Иначе да сменям бутала и т.н. скъпи части няма смисъл. За бегачка си имам друга идея.

Чип нямам.


ами сложи едно чипче и си ти, другото са излишни разходи


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3009
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: 1.8 20V без турбо - AGN - подобрения?

Мнениеот pe6kata » Съб 25 сеп 2010 11:55


Vizor написа:Има различни видове сгъстявания. Ако свалиш гарнитурата с .. малко .. ефекта ще е "зеро", ама ако сложиш сгъстени бутала с дросели.. особено за тоя мотор с по 5 клапана.. могат да станат едни прилични 140-150 коня на колелата.

Не са един или два КР-ите с дросели, сгъстени и настроени, които изкарват мощности колкото добре чипосан 1.8Т.


айде пак си помисли дали ще е нула...
на вр6, ако се мине на метална ст.сг. става от 10.0 на 10.7- 10.8, ако за теб 0.7- 0.8 са нищо...
карал съм и сгъстени и разредени спрямо оригиналното. Близо 1 е доста осезателно! Някъде писах скоро, ама ще се повторя, теоретично 10% повишаване на CR, води до 10% повишаване на мощността. На практика незнам с колко- ти си човека по дино-тата :lol:
А колегата по-горе- щом слагаш под общ знаменател чип и сгъстяване :roll: ....
Към автора- непознавам този мотор, но ако докараш разлика в диапазона 0.5-1 колата ти ще стане чувствително по-пъргава и то във всички диапазони от обороти и ще ти харчи по-малко.
Тия формули за развиване на атмосферни вече всеки ги знае, човека ясно е посочил какво цели. За едно леко ревизиране на мотора, без подмяна на части със спортни, това е нещото дето ще му даде макс. ефект.

п.п.на ежедневния си мотор смятам да направя точно това в скоро време


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 1.8 20V без турбо - AGN - подобрения?

Мнениеот Vizor » Съб 25 сеп 2010 12:16


Ще го сгъстиш? А после какво ще иска мотора като го сгъстиш? Ако някой полуидиот му е пуснал 4 градуса аванс повече след 4к оборота примерно (ибейски чипове и разни неразбиращи полуидиоти) и ти разбира се знаеш, че имаш чип ама не знаеш, че трябва да караш с аптекарски шишенца вместо с 95 октанов бензин. Нещата е хубаво да се премислят преди да се правят и ти много добре го знаеш това.


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 1.8 20V без турбо - AGN - подобрения?

Мнениеот niikoo_1 » Съб 25 сеп 2010 12:24


Аз пък предлагам на Влад да разкара AGN-на и на негово место да сложи един 1.8Т мотор с код AGU и ще остане предоволен.


Потребителски аватар
kriso_g
Мнения: 1636
Регистриран на: Вто 09 юни 2009 13:03
Автомобил: MK4 1.8T
Двигател: AUM
Местоположение: Рудозем

Re: 1.8 20V без турбо - AGN - подобрения?

Мнениеот kriso_g » Съб 25 сеп 2010 12:37


Най-лесно е да кажете да разкара този двигател и да натика АГУ-то...е да ама човека е написал,че иска да засили малко този,защото това му е ежедневката...аз никога не бих се вкарал в този филм ако колата ми е ежедневна :) нищо лично :beer



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта