Другата седмица ще отварям двигателя, за смяна на гумички и най-вероятно и лагери и сегменти ще сменя като ще се отваря да е на куп.
Въпросът ми е има ли какво да направя по този двигател, за да се подобри или директно отварям, сменям и затварям?
1.8 20V без турбо - AGN - подобрения?
Re: 1.8 20V без турбо - AGN - подобрения?
колега,и аз съм с тъкъв двигател само че карам шкода октавия,та какво не му харесваш на този двигател?
какво очакваш още от него(пъргав,здрав ако не го настъпваш икономичен),я си смени каквото мислиш да сменяш(ама ти сигурен ли си за сигменти,лагери)и си карай количката.
Поздрави!
какво очакваш още от него(пъргав,здрав ако не го настъпваш икономичен),я си смени каквото мислиш да сменяш(ама ти сигурен ли си за сигменти,лагери)и си карай количката.
Поздрави!
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20236
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 1.8 20V без турбо - AGN - подобрения?
Вече над 80 000 км съм го карал и общо взето го зная много добре какво представлява
В ниските обороти изобщо го няма.
Зная че поне ще е добре да се полира, но какво друго може да се пипне по него?


Зная че поне ще е добре да се полира, но какво друго може да се пипне по него?
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: 1.8 20V без турбо - AGN - подобрения?
виж за гарнитура, ако намериш, метална- ще сгъстиш малко мотора. Обикновено нормалните гарнитури са 1.3-1.7мм, металните са 0.6 -0.7мм. Незнам как е при тоя мотор, говоря по принцип. Определено ще го усетиш по-пъргав и малко по-икономичен
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: 1.8 20V без турбо - AGN - подобрения?
pe6kata написа:виж за гарнитура, ако намериш, метална- ще сгъстиш малко мотора. Обикновено нормалните гарнитури са 1.3-1.7мм, металните са 0.6 -0.7мм. Незнам как е при тоя мотор, говоря по принцип. Определено ще го усетиш по-пъргав и малко по-икономичен
На ли се минаваше на по-висок октан гориво при тая интервенция

- Petrolhead
- Мнения: 2178
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
- Автомобил:
- Двигател:
Re: 1.8 20V без турбо - AGN - подобрения?
няма какво да му правиш, сменяй каквото ще сменяш и затваряй. Чип сигурно вече си имаш?
полиране, сгъстяване и т.н. са само пари на вятъра, дори и да има подобрение едва ли ще го усетиш
полиране, сгъстяване и т.н. са само пари на вятъра, дори и да има подобрение едва ли ще го усетиш
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 1.8 20V без турбо - AGN - подобрения?
За сгъстяването можем да поспорим 

- Petrolhead
- Мнения: 2178
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
- Автомобил:
- Двигател:
Re: 1.8 20V без турбо - AGN - подобрения?
Vizor написа:За сгъстяването можем да поспорим
колко да поспорим, и ти знаеш че тунинговането на тоя мотор е обречена кауза. дори да вдигнеш 5 коня пак ще е същата работа.
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 1.8 20V без турбо - AGN - подобрения?
Има различни видове сгъстявания. Ако свалиш гарнитурата с .. малко .. ефекта ще е "зеро", ама ако сложиш сгъстени бутала с дросели.. особено за тоя мотор с по 5 клапана.. могат да станат едни прилични 140-150 коня на колелата.
Не са един или два КР-ите с дросели, сгъстени и настроени, които изкарват мощности колкото добре чипосан 1.8Т.
Не са един или два КР-ите с дросели, сгъстени и настроени, които изкарват мощности колкото добре чипосан 1.8Т.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20236
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 1.8 20V без турбо - AGN - подобрения?
Значи честно казано не мисля да правя кой знае каква инвестиция в този двигател. Колата си ми трябва за ежедневно каране градско. Просто ако може да "тръгва" малко по-рано (по-ниски обороти) ми е идеята.
Иначе да сменям бутала и т.н. скъпи части няма смисъл. За бегачка си имам друга идея.
Чип нямам.
Иначе да сменям бутала и т.н. скъпи части няма смисъл. За бегачка си имам друга идея.
Чип нямам.
- hooligans
- Мнения: 18732
- Регистриран на: Пет 30 мар 2007 19:22
- Автомобил: VW Polo Harlekin 1996
- Двигател: 1.6 AEE
- Местоположение: София
Re: 1.8 20V без турбо - AGN - подобрения?
Vlad777 написа:Значи честно казано не мисля да правя кой знае каква инвестиция в този двигател. Колата си ми трябва за ежедневно каране градско. Просто ако може да "тръгва" малко по-рано (по-ниски обороти) ми е идеята.
Иначе да сменям бутала и т.н. скъпи части няма смисъл. За бегачка си имам друга идея.
Чип нямам.
ами сложи едно чипче и си ти, другото са излишни разходи
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: 1.8 20V без турбо - AGN - подобрения?
Vizor написа:Има различни видове сгъстявания. Ако свалиш гарнитурата с .. малко .. ефекта ще е "зеро", ама ако сложиш сгъстени бутала с дросели.. особено за тоя мотор с по 5 клапана.. могат да станат едни прилични 140-150 коня на колелата.
Не са един или два КР-ите с дросели, сгъстени и настроени, които изкарват мощности колкото добре чипосан 1.8Т.
айде пак си помисли дали ще е нула...
на вр6, ако се мине на метална ст.сг. става от 10.0 на 10.7- 10.8, ако за теб 0.7- 0.8 са нищо...
карал съм и сгъстени и разредени спрямо оригиналното. Близо 1 е доста осезателно! Някъде писах скоро, ама ще се повторя, теоретично 10% повишаване на CR, води до 10% повишаване на мощността. На практика незнам с колко- ти си човека по дино-тата

А колегата по-горе- щом слагаш под общ знаменател чип и сгъстяване

Към автора- непознавам този мотор, но ако докараш разлика в диапазона 0.5-1 колата ти ще стане чувствително по-пъргава и то във всички диапазони от обороти и ще ти харчи по-малко.
Тия формули за развиване на атмосферни вече всеки ги знае, човека ясно е посочил какво цели. За едно леко ревизиране на мотора, без подмяна на части със спортни, това е нещото дето ще му даде макс. ефект.
п.п.на ежедневния си мотор смятам да направя точно това в скоро време
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 1.8 20V без турбо - AGN - подобрения?
Ще го сгъстиш? А после какво ще иска мотора като го сгъстиш? Ако някой полуидиот му е пуснал 4 градуса аванс повече след 4к оборота примерно (ибейски чипове и разни неразбиращи полуидиоти) и ти разбира се знаеш, че имаш чип ама не знаеш, че трябва да караш с аптекарски шишенца вместо с 95 октанов бензин. Нещата е хубаво да се премислят преди да се правят и ти много добре го знаеш това.
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 1.8 20V без турбо - AGN - подобрения?
Аз пък предлагам на Влад да разкара AGN-на и на негово место да сложи един 1.8Т мотор с код AGU и ще остане предоволен.
- kriso_g
- Мнения: 1636
- Регистриран на: Вто 09 юни 2009 13:03
- Автомобил: MK4 1.8T
- Двигател: AUM
- Местоположение: Рудозем
Re: 1.8 20V без турбо - AGN - подобрения?
Най-лесно е да кажете да разкара този двигател и да натика АГУ-то...е да ама човека е написал,че иска да засили малко този,защото това му е ежедневката...аз никога не бих се вкарал в този филм ако колата ми е ежедневна
нищо лично 


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта