Турбо?
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Турбо?
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Чет 20 яну 2011 16:56, променено общо 1 път.
- rado_mit
- Мнения: 945
- Регистриран на: Сря 30 юни 2004 13:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Турбо?
vw_golf_2_Memphis написа:............... може ли на голф 2 1.6карбуратор да се сложи турбина от Г2 ГТД?заедно с колекторите итн...
.... може .... слага се ... при моя майстор /Стоян Стоянов.. екс.състезател/ съм виждал така подготвен двигател ... за някаква гонка го беше направил ... доста неща се сменят доколкото ми обясни ... имаш някъде м/у 1000 и 1200км. животец на двигателчето обаче след тази интервенция ... и после от него можели да се ползват дюзите на инжекциона само ....
- golfer
- The Мaster of PERNIK TUNING performancе
- Мнения: 7369
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
- Автомобил: Gandalf the Grey
- Двигател: 368kw LPG
- Местоположение: oberbayern
- Контакти:
необходимите неща:
това по-горе е за 8 клапанов VW
"братята"бразилци са го измислили доста добре.
ето за повечко подробности и душевни терзания:
http://www.spaturbo.com.br/indeua.htm
това по-горе е за 8 клапанов VW
"братята"бразилци са го измислили доста добре.
ето за повечко подробности и душевни терзания:
http://www.spaturbo.com.br/indeua.htm
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Чет 20 яну 2011 16:55, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 2189
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София, Лондон
- Контакти:
Ще се наложи доста неща да смениш, бутала, биели, гарнитура, болтове на глават, електроника, горивна помпа, клапани, водачи и тн. и кво ли още не...... имай предвид налягането дето ще си причиниш на двигателчето, колкото и да е все пак е било замислено за карбуратор и не са му сложени толкова яки сегменти за турбо...... по евтино и надежно ще е да си купи6 целия двигател от 1.6 ГТД. Другия вариант е Г60 с търбо, пак е скъпичко, но вече зависи за какво ще ти трябва колата. Ако искащ резачка, забрави го това с дизела и турбината, понякога е просто по добре да се направи ПРОМЯНА.....
Говоря за целия двигател или колата........
Вече си е твое рещение......
Говоря за целия двигател или колата........
Вече си е твое рещение......
- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- brabus
- R-циклопедист на VW
- Мнения: 11161
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
- Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
- Двигател: 1991 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Може. Споделям как беше преди няколко години (предполагам, че не се променило)Boxster написа:Малко встрани от темата обаче някой знае ли как стои въпроса със смяната на двигателя с по-мощен? Разрешено ли е това и може ли после да се регистрира в КАТ?
1. Да имаш документи на двигателя (предполага се , че сменяш намера на двг - друг блок) - договор за покупко продажба или митническа декларация (ако е внесен отвън).
2. Отиваш в ТехноТест (беше при гара Искър - Дружба) да огледат как е монтиран и да ти дадат една служебна бележка за пред КАТ.
3. в КАТ за нав талон (евентуално и номера, ако са ти старите).
- inoi
- Мнения: 493
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 8:03
- Автомобил: VW Golf III
- Двигател: AFT 1996
- Местоположение: София
- Контакти:
Boxster написа:Малко встрани от темата обаче някой знае ли как стои въпроса със смяната на двигателя с по-мощен? Разрешено ли е това и може ли после да се регистрира в КАТ?
Един приятел наскоро се опита да мине през технотеста, но го спря това че колата от която е двигателя не е бракувана. Така че първо си провери точно какви документи изискват.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта