Турбо?

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Турбо?

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Вто 23 ное 2004 23:20


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Чет 20 яну 2011 16:56, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
gti
Мнения: 1793
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:47
Автомобил: MK4 R32
Двигател: BFH 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gti » Сря 24 ное 2004 0:44


Почти всичко :D


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Сря 24 ное 2004 12:26


Опа...

МОЖЕ, МОЖЕ

Но се правят доста доработки.

PACO


Потребителски аватар
rado_mit
Мнения: 945
Регистриран на: Сря 30 юни 2004 13:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Турбо?

Мнениеот rado_mit » Сря 24 ное 2004 13:08


vw_golf_2_Memphis написа:............... може ли на голф 2 1.6карбуратор да се сложи турбина от Г2 ГТД?заедно с колекторите итн...

.... може .... слага се ... при моя майстор /Стоян Стоянов.. екс.състезател/ съм виждал така подготвен двигател ... за някаква гонка го беше направил ... доста неща се сменят доколкото ми обясни ... имаш някъде м/у 1000 и 1200км. животец на двигателчето обаче след тази интервенция :wink: ... и после от него можели да се ползват дюзите на инжекциона само :lol: ....


Toledo
Мнения: 424
Регистриран на: Съб 11 сеп 2004 8:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Toledo » Сря 24 ное 2004 13:17


По-добре вземи турбината с мотора и сменяй всичко :wink: По-евтино ще ти излезе :)


Потребителски аватар
flash
Мнения: 751
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:29
Автомобил: Golf III GT TDI
Двигател: 1z 1994
Местоположение: София/Плевен

Мнениеот flash » Сря 24 ное 2004 13:32


:D :D купи си g60


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Сря 24 ное 2004 14:51


необходимите неща:
Изображение
това по-горе е за 8 клапанов VW :D
"братята"бразилци са го измислили доста добре.
ето за повечко подробности и душевни терзания:
http://www.spaturbo.com.br/indeua.htm


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Сря 24 ное 2004 15:01


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Чет 20 яну 2011 16:55, променено общо 1 път.


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Сря 24 ное 2004 15:44


Ще се наложи доста неща да смениш, бутала, биели, гарнитура, болтове на глават, електроника, горивна помпа, клапани, водачи и тн. и кво ли още не...... имай предвид налягането дето ще си причиниш на двигателчето, колкото и да е все пак е било замислено за карбуратор и не са му сложени толкова яки сегменти за турбо...... по евтино и надежно ще е да си купи6 целия двигател от 1.6 ГТД. Другия вариант е Г60 с търбо, пак е скъпичко, но вече зависи за какво ще ти трябва колата. Ако искащ резачка, забрави го това с дизела и турбината, понякога е просто по добре да се направи ПРОМЯНА..... 8)
Говоря за целия двигател или колата........

Вече си е твое рещение......


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Сря 24 ное 2004 23:58


това кит4е на снимката е само за vw-та които са с Г - компресори ако по някакъв начин това се монтира на 1.6 тои дори няма и да запали , а пък ако запали това ще му е за последно на мотор4ето.


Anonymous

Мнениеот Anonymous » Чет 09 дек 2004 15:20


Малко встрани от темата обаче някой знае ли как стои въпроса със смяната на двигателя с по-мощен? Разрешено ли е това и може ли после да се регистрира в КАТ?


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11160
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Чет 09 дек 2004 15:30


Boxster написа:Малко встрани от темата обаче някой знае ли как стои въпроса със смяната на двигателя с по-мощен? Разрешено ли е това и може ли после да се регистрира в КАТ?
Може. Споделям как беше преди няколко години (предполагам, че не се променило)
1. Да имаш документи на двигателя (предполага се , че сменяш намера на двг - друг блок) - договор за покупко продажба или митническа декларация (ако е внесен отвън).
2. Отиваш в ТехноТест (беше при гара Искър - Дружба) да огледат как е монтиран и да ти дадат една служебна бележка за пред КАТ.
3. в КАТ за нав талон (евентуално и номера, ако са ти старите).


Anonymous

Мнениеот Anonymous » Чет 09 дек 2004 15:44


Добре е че може! Аз в момента карам едно Ауди 80 (старо, от тънките) но имам проект да му слагам двигател 2.2 турбо от S2 или някъкъв подобен догодина затова питам 8)


Потребителски аватар
inoi
Мнения: 493
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 8:03
Автомобил: VW Golf III
Двигател: AFT 1996
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот inoi » Чет 09 дек 2004 17:18


Boxster написа:Малко встрани от темата обаче някой знае ли как стои въпроса със смяната на двигателя с по-мощен? Разрешено ли е това и може ли после да се регистрира в КАТ?

Един приятел наскоро се опита да мине през технотеста, но го спря това че колата от която е двигателя не е бракувана. Така че първо си провери точно какви документи изискват.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта