Въпрос за сеат ибиза 1,9 ТДИ

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
rhinchovski
Мнения: 4
Регистриран на: Пон 23 авг 2010 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: vraca

Въпрос за сеат ибиза 1,9 ТДИ

Мнениеот rhinchovski » Сря 13 окт 2010 12:31


Здравейте,колеги :) Имам едно въпросче:
Имам Сеат Ибиза 1.9TDI(2000г)фабрично се води 90коня.
След като го купих на 2рата седмица гръмнах турбо.Цял ден търсих от Голф4,понеже двигателя е на 4ка,но се оказа че турбото и интеркулера е от Голф3.Намерих си едно много читаво турбо от Голф3-110коня(променлива геометрия).Въпроса ми е дали като фабричното ми е било без променлива геометрия и съм сложил това има някакво покачване на мощността на колата от към конски сили?
Имам и външен чин(Powerbox)- с това турбо и чина според вас колко кончета съм досгинал?
П.П.Още едно въпросче:от каква кола ще ми стане по-голям интеркулер и турбина(от към тунинг проект)?
Намерил съм си от турбо и интеркулер от БМВ 530дизел(2006г.),има ли щанс да станат някак си?
И има ли варянт с по голямо турбо и кулер да "хвърля" мотора?
Предварително благодаря :)

Последна промяна от Pichaga на Сря 13 окт 2010 12:38, променено общо 1 път.
Причина: поправям ти заглавието




Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Re: Въпрос за сеат ибиза 1,9 ТДИ

Мнениеот Li4o » Сря 13 окт 2010 12:42


rhinchovski написа:.....Въпроса ми е дали като фабричното ми е било без променлива геометрия и съм сложил това има някакво покачване на мощността на колата от към конски сили?
Имам и външен чин(Powerbox)- с това турбо и чина според вас колко кончета съм досгинал?

Няма начин на електроника и периферия предназначена да работи с турбо без променлива геометрия - да сложиш турбо с променлива геометрия и колата да работи...трябва да смениш, ЕКУ, н75, турбо и т.н.


Относно това дали след повербокса има някаква промяна в конските сили - това никой не може да каже освен замерване на дино стенд...


rhinchovski
Мнения: 4
Регистриран на: Пон 23 авг 2010 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: vraca

Re: Въпрос за сеат ибиза 1,9 ТДИ

Мнениеот rhinchovski » Сря 13 окт 2010 12:54


Колега незнам-не съм на ясно много с тия работи.Има варянт мойто сток да си е било с променлива геометрия,а колкото до новото съм сигурен,че от Голф3 110коня(свалиха го пред мен)-друг е въпроса дали то е с променлива геометрия?Основния ми въпрос е дали има някаква разлика в мощността на колата след смяната на сток турбото от 90коня с това от 110?


Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4293
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Re: Въпрос за сеат ибиза 1,9 ТДИ

Мнениеот bbboiko2004 » Сря 13 окт 2010 15:02


В дизел форума имах подобно запитване и там ми казаха че може да се направи да се управлява с налягане някак си. http://www.diesel-club.com/forum/viewto ... 862#p10862


rhinchovski
Мнения: 4
Регистриран на: Пон 23 авг 2010 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: vraca

Re: Въпрос за сеат ибиза 1,9 ТДИ

Мнениеот rhinchovski » Сря 13 окт 2010 15:40


Аз нямам никакви проблеми с новата турбина,вече съм минал някаде 5-6хил. км и няма никакъв проблем,просто ми е интересно дали тази турбина се е отразила на мощността на колата в сравнение със стоковата такава.


Потребителски аватар
peshoxx
Мнения: 631
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 1:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Въпрос за сеат ибиза 1,9 ТДИ

Мнениеот peshoxx » Чет 14 окт 2010 17:40


След като си карал около две седмици със старото турбо,сега не усещаш ли някаква разлика от преди? :roll: Ако не можеш да я усетиш,то най-вероятно не си направил нищо...Или както Li4o ти каза - дино му е майката. :)



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта