Напротив - това е схема, която е правена вече доста пъти и далеч не е безбожно скъпа. Ако искаш да направиш точно този автомобил, не е невъзможно. Следните неща са необходими по моите скромни познания:
1. Трябва турбина с променлива геометрия, най-добре от 1.9 TDI 131 к.с. Естествено, може да се направи и хибридна турбина с топъл и студен охлюв от различни такива, но това усложнява и оскъпява процедурата. Ако можеш да си го позволиш, е добър вариант.
2. Естествено, ще ти трябва компютър от AFN или друг дизелов двигател на ВАГ, който да може да управлява турбина с променлива геометрия.
3. Нови разпръсквачи, които имат по-голям дебит от оригиналните, т.е. могат да осигурят нужното по-голямо количество гориво. Има различни проценти увеличение, всичко зависи от това какво искаш да постигнеш. Тук някой по-запознат трябва да каже, но мисля, че + 50% ще ти свършат работа за твоята цел.
4. Нов елемент на нафтовата помпа, която да осигурява също по-голямо количество гориво към системата.
5. Съединител от V6 TDI, който е доста по-здрав и предварително разчетен за по-висок въртящ момент и повече кончета.
6. Чип, написан за твоята хардуерна

конфигурация, който ще съобрази всички модификации, които са направени в сравнение с оригинала.
Естествено, важно е конкретното състояние на двигателя и автомобила като цяло. Ако има някакви, макар и дребни проблеми, вероятността след "засилването" на автомобила те да се проявят, е доста голяма. Особено относно скоростна кутия, окачване, карета и т.н. Така че е добре да се направи ревизия, и ако има нужда да се сменят необходимите части. Това трябва да се калкулира също като разход.
Това е от мен. Ако съм пропуснал нещо, нека някой по-вещ да допълва.